Volgens mij wil hij gewoon een leuke vrouw. En geen type waar Mario graag mee wil verkerenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Je legt jezelf wel hoge verwachtingen - dan.
Als ik het dan niet 'de lat hoog leggen' mag noemen.
Welterusten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:20 schreef Harrie het volgende:
maar jullie dromen allemaal maar fijn verder over een sprookjeshuwelijk
Heb het ooit gedaan dat trouwen..... werd die nacht met een ambulance afgevoerd dus dat had ik kunnen zien als een soort teken maar dat heb ik niet gedaan en dat was wel meteen de laatste keer..... (Denk ik)
Nu eerst een paar uurtjes slapen en dan straks lekker relaxen in die gele zuipkeet![]()
![]()
als ze er uit zien als de dames uit de natte dromen van Mario is dat alleen een leuk extraatje denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij gewoon een leuke vrouw. En geen type waar Mario graag mee wil verkeren
Trusten, ouwe!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
als ze er uit zien als de dames uit de natte dromen van Mario is dat alleen een leuk extraatje denk ik
Het is even wennen aan een reactie van je.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
als ze er uit zien als de dames uit de natte dromen van Mario is dat alleen een leuk extraatje denk ik
Zoomen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:15 schreef hemarookworst het volgende:
Stomme emojis kan ze nauwelijks zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |