Ik heb toch ook wel vreselijk gelachen toen Danielle en Nathalie en nog iemand er min of meer door BB uitgetieft werdenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef mijntjexx het volgende:
Ik denk dat we nog nooit eerder zo'n gemeenschappelijke juich hebben gehad hier op fok ( behalve toen Huub weer terug kwam in de gouden kooi én Brian onderweg was naar het bed van amanda waar Huub in lag) toen we zagen dat Jeff eruit ging.
Die heeft een man nodig die haar elke dag laat zien hoe geliefd zij is.....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat ze misschien zelfs wel blij is.
alle aandacht nu van het hele huis, geen "vriendje" meer die die boel voor haar kan verpesten en ze kan weer doen en laten en kleding dragen die ze wil.
Ja dat was een mooie filmkusquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vond het afscheid van Jolien en Jeff mooi
Inderdaad, BB heeft hem gewoon in 't zak gezet, punt uitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk denkt Jeffrey zelfs nu nog niet eens dat hij verloren heeft
Tuurlijk niet. Het is vast de schuld van BB die hem verkeerd heeft neergezet. Of van Jane of van Axelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk denkt Jeffrey zelfs nu nog niet eens dat hij verloren heeft
Sodeju, toen gingen de topics snel... vrijwillige exits, 3 op rij.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb toch ook wel vreselijk gelachen toen Danielle en Nathalie en nog iemand er min of meer door BB uitgetieft werden
Irritante vent is ie tochquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu regelt het wel. Hij heeft op de knop gedrukt.
Hoop dat het niet magquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:32 schreef ledn81 het volgende:
Ah Jolien mag bij de dames slapen, tenminste dat gaan ze vragen.
Dat is wel lief
Ik zal het wel verkeerd zien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vond het prima hoe ze dit deden.
Want nu had ik echt 2 schokmomenten.
Staat over 10 minuten online ....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef Hznootje het volgende:
Wanneer komt dat exit momentje op videoland erbij? Ik wil het nog een keertje zien
Amber had iets te vieren vandaag en zat met vriendinnen aan de wijn op haar instagram verhalen te zien ( 40 minuten geleden geplaatst)quote:
Dat was wel heel erg leuk toenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Sodeju, toen gingen de topics snel... vrijwillige exits, 3 op rij.
Jowie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb toch ook wel vreselijk gelachen toen Danielle en Nathalie en nog iemand er min of meer door BB uitgetieft werden
Topperquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Staat over 10 minuten online ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |