Discord? Wasdaquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:24 schreef Evangelion het volgende:
SOP dag en FOK! is mokertraag
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Toch maar de discord joinen dan
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Yakuza Kiwami 3.
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
take my fucking money
Come to the darksidequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:24 schreef Evangelion het volgende:
SOP dag en FOK! is mokertraag
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Toch maar de discord joinen dan
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:35 schreef Droopie het volgende:
Er wordt wel heel veel en erg lang gepraat in KD2.
T irriteert mij.
Verder wel heel mooi gemaakt.
Dat gaat ook nog wel even door.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:35 schreef Droopie het volgende:
Er wordt wel heel veel en erg lang gepraat in KD2.
T irriteert mij.
Verder wel heel mooi gemaakt.
Het is voor mij nog te vroeg om te oordelen, maar KCD2 zou The Witcher 3 wel eens van de troon kunnen stoten van mijn persoonlijke favoriete game aller tijden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat gaat ook nog wel even door.
56 uur op de teller en ik ben vanavond in het tweede gebied aangekomen. De grote stad Kuttenberg is nog een stip op de horizon.
40 minuten zou die zijn dacht ik.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
Meuk tot nu toe.
Tot hoe laat duurt het?
gerapporteerd... mh is geen meukquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
Meuk tot nu toe.
Tot hoe laat duurt het?
Van Digimon vraag ik me af of ik de cartoon vroeger had afgekeken of niet. En ik weet het niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |