Wel het juiste bed opgezocht?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:05 schreef StateOfMind het volgende:
Tot zover mijn Good Guy run
Zag dat ik vlakbij dat kruidenvrouwke uit het begin was, dus even langs gegaan, nieuwe sidequest gekregen en zo.
En omdat ik 50 procent health had dacht ik daar wel te kunnen slapen.
Dat is dus een crime blijkbaar![]()
In het pikkedonker weggevlucht omdat ze de guards riep.
Snel fast travel naar het dichtstbijzijnde dorpje, kreeg daar de melding dat de guards naar mij op zoek zijn![]()
Maar op de vlucht wel een mandje gevonden met 21x Belladonna en 21x Herb Paris.
komt vanzelf wel op PSquote:
Dat dacht ik ja, omdat je in de proloog opgelapt wordt door dat kruidenvrouwtje (Klazien uit Zalkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wel het juiste bed opgezocht?
I am the lawquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:59 schreef Friday12 het volgende:
We hebben nu Terminator en Robocop games gehad. Nu is het tijd voor een Judge Dredd
Ja ook al gehad. Net zoals in het nomadenkamp. Pittig maar goed spel!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat dacht ik ja, omdat je in de proloog opgelapt wordt door dat kruidenvrouwtje (Klazien uit Zalk) en in dat bed slaapt, dacht ik dat dat wel kon.
Niet dus.
Maar tegelijkertijd, was dat niet gebeurd dan had ik op mijn vlucht ook niet dat maandje met een hoop Belladonna gevondenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:26 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ja ook al gehad. Net zoals in het nomadenkamp. Pittig maar goed spel!
God of Walking Sim.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:40 schreef StateOfMind het volgende:
11 Uur Nederlandse tijd toch?
Bloodborne Remake en Bloodborne 2 incoming
En Halflife 3
Nordic Walking 😱quote:
Niet Berendien uut Wisp?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat dacht ik ja, omdat je in de proloog opgelapt wordt door dat kruidenvrouwtje (Klazien uit Zalk) en in dat bed slaapt, dacht ik dat dat wel kon.
Niet dus.
Das een vuile oplichtsterquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet Berendien uut Wisp?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:06 schreef MMaRsu het volgende:
Vanavond de state of play toch? Bloodborne ps5 patch incoming
Dat lijkt wel zo'n Oost-Duitse kogelstootster uit de jaren tachtigquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet Berendien uut Wisp?
[ afbeelding ]
Het is Wim de Biequote:Op woensdag 12 februari 2025 14:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo'n Oost-Duitse kogelstootster uit de jaren tachtig
Yakuza Kiwami 3.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:06 schreef MMaRsu het volgende:
Vanavond de state of play toch? Bloodborne ps5 patch incoming
Ik had vroeger echt helemaal niks met Van Kooten en De Biequote:Op woensdag 12 februari 2025 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is Wim de Bie
Van Van Kooten en de Bie, die een persiflage hadden op Klazien uut Zalk.
Berendien uut Wisp en Rosalie uut Drost.
Ik ook niet echt, maar zodra iemand Klazien noemt denk ik aan Berendien!quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had vroeger echt helemaal niks met Van Kooten en De Bie
Vandaar dat ik het niet ken.
Tijd voor een kruidenbitchfightquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar zodra iemand Klazien noemt denk ik aan Berendien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |