Post-nut uitspeel clarityquote:Op maandag 10 februari 2025 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Daarom stel ik t uitspelen ook vaak ff uit, wetende dat ik zodra dat gebeurd is ik ook echt geen zin meer heb. Beetje als klaarkomen"En nou opzouten!!"
The Completionist zelf is ook opgegevenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Het voegt geen lore toe, alleen waarschijnlijk een stuk harnas of zo.
Het is echt voor de completionists, en dat heb ik gelukkig opgegeven
Hey Ronzz!quote:Op maandag 10 februari 2025 19:58 schreef Ronzz het volgende:
Vandaag mijn Samsung 990 Pro 4TB SSD (M.2) ingebouwd. De games zijn inmiddels overgezet en ben benieuwd of ik nog verschil merk met het laden van PS4 games.
Wellicht is de 4TB zelfs sneller dan mijn ‘consoleopslag’. Zouden jullie die data ook overzetten naar de 990 Pro of juist niet?
ga je sowieso merken, moet je voor de leuke bloodborne eens checken, die loadtimes zijn echt een kwart ofzoquote:Op maandag 10 februari 2025 19:58 schreef Ronzz het volgende:
Vandaag mijn Samsung 990 Pro 4TB SSD (M.2) ingebouwd. De games zijn inmiddels overgezet en ben benieuwd of ik nog verschil merk met het laden van PS4 games.
Wellicht is de 4TB zelfs sneller dan mijn ‘consoleopslag’. Zouden jullie die data ook overzetten naar de 990 Pro of juist niet?
Tot over een jaar ofzoquote:Op maandag 10 februari 2025 21:06 schreef Friday12 het volgende:
Voor kerst The Witcher 3 (PS5) gekregen. Nu begonnen
Lekker, veel quickfinger potions brewen.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn eerste medium lock gepickt
Als ze niet zien dat je steelt ben je voor hen nog steeds de good guy.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:25 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wil in principe mijn eerste playthrough een good guy spelen, dus gewone mensen niet beroven en niet stelen en zo, en dan is aan geld komen nog best lastig.
Vrijwel elke trader verkoopt die dingen gewoon hequote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:25 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren een vers graf gevonden, maar had geen spade, dus een uur lang dat hele dorpje plus omgeving afgespeurd en eindelijk gevonden
46 uur hier, net de bruiloft gehad.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:07 schreef over_hedge het volgende:
Zit er nu al 40 uur inWat een spel
Er zitten zulke toffe questlines in. Waar je keuzes er echt toe doen
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:58 schreef Drankster het volgende:
46 uur hier, net de bruiloft gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |