quote:Op zondag 9 februari 2025 10:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
https://comicbook.com/gam(...)lus-free-psn-outage/
[..]
POLLquote:Op zondag 9 februari 2025 10:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
https://comicbook.com/gam(...)lus-free-psn-outage/
[..]
Heb ratchet & clank gespeeld, zou het niet eens door gehad hebben zonder de media.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef StateOfMind het volgende:
5 Dagen voor nog geen 24 uur down time is meer dan prima.
Helemaal als je gewoon een singleplayer game gespeeld hebt zonder always online requirement.
Toch meer dan prima.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Op twitter zijn ze er niet tevreden mee![]()
Hier wel lijkt het
Zijn ze op Twitter überhaupt ergens tevreden over? 😂quote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Hier wel lijkt het
Ik was gisteren terug in de Middeleeuwen, toen hadden ze nog geen internetquote:Op zondag 9 februari 2025 15:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb ratchet & clank gespeeld, zou het niet eens door gehad hebben zonder de media.
Als ze dat flikken rij ik hoogstpersoonlijk naar Moskou en Pyongyang om die mafklappers door het bushokje raam te tiefenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toch meer dan prima.
Ondertussen zijn de Noord Koreanen en Russen aan het plannen hoe ze tijdens GTA6 release dit voor 2 weken gaan platleggen.
Dat heeft meer impact (en goedkoper) dan een raket op Europa afschieten.
Dan gaan we gewoon gta stijl russen knallenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toch meer dan prima.
Ondertussen zijn de Noord Koreanen en Russen aan het plannen hoe ze tijdens GTA6 release dit voor 2 weken gaan platleggen.
Dat heeft meer impact (en goedkoper) dan een raket op Europa afschieten.
Op zich een mooie compensatie van het erg sympathieke Sony.quote:
kan je hem niet cancelen daarvoor op enige manier?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Op zich een mooie compensatie van het erg sympathieke Sony.
Maar omdat PS+ abo kortingen (met black friday, days of play, etc.) niet meer gelden voor bestaande leden kan je nu wel genaaid zijn als je door die +5 dagen net het black friday / days of play window mist (lol).
Ik wilde op mn portal spelenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Hier wel lijkt het
Oh ja dat is wel matig als dat niet werktquote:
Ik weet niet of streamen van ps5 wel werkte maar ik was bezig met een stream game via premiumquote:Op zondag 9 februari 2025 17:51 schreef FlippingCoin het volgende:
quote:
Op zondag 9 februari 2025 17:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wilde op mn portal spelen
Oh ja dat is wel matig als dat niet werkt
Ik snap dit nooit,. Vaak speel ik DLC niet eens omdat het of vet laat pas uit komt of ik helemaal uit het verhaal/game in het algemeen benquote:Door Yi-Long (6279 reacties) op 09-02-2025 18:18( Quote | Report | PM )
Wanneer komt de aangekondigde DLC uit?
Game lijkt me tof maar ik wacht wel op een complete edition …
Nou daarom dus waarschijnlijk, en autisten kunnen er niet tegen om dingen te missen.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik snap dit nooit,. Vaak speel ik DLC niet eens omdat het of vet laat pas uit komt of ik helemaal uit het verhaal/game in het algemeen ben
Ik weet wel een goed spel met goede DLC.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:59 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nou daarom dus waarschijnlijk, en autisten kunnen er niet tegen om dingen te missen.
Welk spel?
Black Myth wukongquote:Op zondag 9 februari 2025 20:59 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nou daarom dus waarschijnlijk, en autisten kunnen er niet tegen om dingen te missen.
Welk spel?
Daar heb ik ook last van.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik snap dit nooit,. Vaak speel ik DLC niet eens omdat het of vet laat pas uit komt of ik helemaal uit het verhaal/game in het algemeen ben
Dat en Forbidden West was gewoon niet zo boeiend. Zelden een game zo snel verwijderd na het zien van de aftiteling.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:22 schreef Ang3l het volgende:
Daar heb ik ook last van.
Zowil ik bv die van Horizon nog doen, de DLC van de 2e game.
Maar t is inmiddels ZO lang geleden
Mwa, ik vond t nog steeds wel leuker dan menig ander spel.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat en Forbidden West was gewoon niet zo boeiend. Zelden een game zo snel verwijderd na het zien van de aftiteling.
Dat soort missies vind ik nooit leuk eigenlijkquote:Op maandag 10 februari 2025 10:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik loop met GOW Ragnarok (ik zal t geen 2 noemen) tegen het probleem aan van het "ik heb al het volgende spel in de la liggen" fenomeen. Dan wil ik t nieuwe spel gaan spelen en merk ik dat ik begin met afraffelen. Zonde eigenlijk.
Probeer nog wel de uithoeken van de wereld te verkennen, maar al die "verzamel alle 10 gedichten" en "clear all rifts" kunnen me gestolen worden Iets wat ik de vorige keer wel allemaal gedaan heb.
Same. Het voegt geen lore toe, alleen waarschijnlijk een stuk harnas of zo.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat soort missies vind ik nooit leuk eigenlijk
quote:Op maandag 10 februari 2025 06:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik weet wel een goed spel met goede DLC.
En hebben we t dan over dolkjes of echt flinke greatswords?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
In kcd2 kan je ook je zwaard kruisen met een andere man Ang3l, is dat niets voor jou
Ik durf het bijna niet te vragen, maar..... welke dan?quote:Op maandag 10 februari 2025 06:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik weet wel een goed spel met goede DLC.
Ik moet nog altijd de dlc van eerste spelen. Al wil ik de game nog wel een keer opnieuw doen en dan dlc meespelen.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.
Zowil ik bv die van Horizon nog doen, de DLC van de 2e game.
Maar t is inmiddels ZO lang geleden
Ik ben er nog niet maar er zit een heuse gay romance inquote:Op maandag 10 februari 2025 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hebben we t dan over dolkjes of echt flinke greatswords?
2019 wil z'n grap terug.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar..... welke dan?
Zit er in als je er zelf voor kiest ja. Is niet dat je het moet doen of zoquote:Op maandag 10 februari 2025 10:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet maar er zit een heuse gay romance in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |