Zijn er geen waypointsquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:51 schreef Peejtur het volgende:
Ik kom aan het begin al niet verder als je net uit het water komt op de vlucht en je dan die kwal moet gaan zoeken. Wat doe ik verkeerd....
Met KCD2 btw.
Dan doe ik zeker iets fout want zodra ik de playstation dat laat doen krijg ik de melding dat PSN vereist is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven, licenties ophalen via instellingen werkt wel. Alleen multiplayer werkt niet.
Ik heb de disc versie en kon die gewoon probleem opstarten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Disc-versie schijnt hetzelfde issue te hebben, echt belachelijk. Hij moet de DLC kennelijk ophalen wat niet lukt.
24 dagen GENOTquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
18 uur mensen kinderen
Bij ons zijn ze al woest met 5 minuten downtime
24 dagenquote:
Holy shit lolquote:
Met PS3 begon online pas echt. PS2 had alleen zon module voor handvol games.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Holy shit lol
Maar was online toen al echt booming of was het iets wat nog wat in de kinderschoenen stond?
Oh ja was xbox 360 tijd he. Toen wel aardig online halo gespeeld deel 2 en 3 volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met PS3 begon online pas echt. PS2 had alleen zon module voor handvol games.
Net Sniper Elite Uitgespeeld
Ninja Gaiden 2 genot.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja was xbox 360 tijd he. Toen wel aardig online halo gespeeld deel 2 en 3 volgens mij.
Welke?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met PS3 begon online pas echt. PS2 had alleen zon module voor handvol games.
Net Sniper Elite Uitgespeeld
Yup.. 5 weiger ik te spelenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welke?
Resistance?
Die heb ik gisteravond uitgespeeld.
krijgen we dat echt?quote:Op zondag 9 februari 2025 09:01 schreef MMaRsu het volgende:
Van ome Sony 5 dagen gratis PSN voor allen!
Bekijk deze YouTube-video
https://comicbook.com/gam(...)lus-free-psn-outage/quote:
quote:Network services have fully recovered from an operational issue. We apologize for the inconvenience and thank the community for their patience. All PlayStation Plus members will automatically receive an additional 5 days of service.
quote:Op zondag 9 februari 2025 10:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
https://comicbook.com/gam(...)lus-free-psn-outage/
[..]
POLLquote:Op zondag 9 februari 2025 10:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
https://comicbook.com/gam(...)lus-free-psn-outage/
[..]
Heb ratchet & clank gespeeld, zou het niet eens door gehad hebben zonder de media.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef StateOfMind het volgende:
5 Dagen voor nog geen 24 uur down time is meer dan prima.
Helemaal als je gewoon een singleplayer game gespeeld hebt zonder always online requirement.
Toch meer dan prima.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Op twitter zijn ze er niet tevreden mee![]()
Hier wel lijkt het
Zijn ze op Twitter überhaupt ergens tevreden over? 😂quote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Hier wel lijkt het
Ik was gisteren terug in de Middeleeuwen, toen hadden ze nog geen internetquote:Op zondag 9 februari 2025 15:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb ratchet & clank gespeeld, zou het niet eens door gehad hebben zonder de media.
Als ze dat flikken rij ik hoogstpersoonlijk naar Moskou en Pyongyang om die mafklappers door het bushokje raam te tiefenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toch meer dan prima.
Ondertussen zijn de Noord Koreanen en Russen aan het plannen hoe ze tijdens GTA6 release dit voor 2 weken gaan platleggen.
Dat heeft meer impact (en goedkoper) dan een raket op Europa afschieten.
Dan gaan we gewoon gta stijl russen knallenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toch meer dan prima.
Ondertussen zijn de Noord Koreanen en Russen aan het plannen hoe ze tijdens GTA6 release dit voor 2 weken gaan platleggen.
Dat heeft meer impact (en goedkoper) dan een raket op Europa afschieten.
Op zich een mooie compensatie van het erg sympathieke Sony.quote:
kan je hem niet cancelen daarvoor op enige manier?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Op zich een mooie compensatie van het erg sympathieke Sony.
Maar omdat PS+ abo kortingen (met black friday, days of play, etc.) niet meer gelden voor bestaande leden kan je nu wel genaaid zijn als je door die +5 dagen net het black friday / days of play window mist (lol).
Ik wilde op mn portal spelenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Hier wel lijkt het
Oh ja dat is wel matig als dat niet werktquote:
Ik weet niet of streamen van ps5 wel werkte maar ik was bezig met een stream game via premiumquote:Op zondag 9 februari 2025 17:51 schreef FlippingCoin het volgende:
quote:
Op zondag 9 februari 2025 17:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wilde op mn portal spelen
Oh ja dat is wel matig als dat niet werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |