Ben ik wel met je eens. Ze kunnen een envelop hebben met 'ruil iemand van de vossen met iemand van de slangen', of 'ruil 2 personen uit 2 andere bondjes' of zelfs 'ruil jezelf met iemand uit een ander bondje'. Dit kwam goed uit, want ze wilden wel van Lynn af.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die enveloppe kwam pas nadat Emma de knikker pakte, willen ze (FEBO) het eerlijker spelen dan staat die op een zuil in de huiskamer.
Eens.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Ze kunnen een envelop hebben met 'ruil iemand van de vossen met iemand van de slangen', of 'ruil 2 personen uit 2 andere bondjes' of zelfs 'ruil jezelf met iemand uit een ander bondje'. Dit kwam goed uit, want ze wilden wel van Lynn af.
Maar dat vind ik overigens ook van de jureerbare opdrachten. Waarom niet blind jureren? Dat is veel objectiever.
Ik vond die soepkommen van de Vossen echt geen 2de plaats waard.
Ik kan het "complot van Febo" nog wel wat erger maken..quote:Op zondag 9 februari 2025 03:33 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Klopt de brief kwam later dus ze zouden in theorie meerdere brieven kunnen hebben en dus verschilende brieven kunnen geven afhankelijk van wie de zwarte bal zou pakken.
Teamkleuren klopt opzich wel behalve geel ipv wit. Had zelf op die 4 verschillende kleuren na niks gezien behalve zwart, maar het kan sowieso dat er meer scenario’s klaar stonden met verschillende brieven. Kan nooit helemaal iets uitsluiten met tv hun enige doel is uiteindelijk leuke en spannende tv zodat de kijkcijfers goed blijven.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kan het "complot van Febo" nog wel wat erger maken..![]()
Het bekendmaken van "de kleur van bal" werd ook pas bekendgemaakt toen de regie wist wie de zwarte bal had
Had iemand anders die bal had Febo makkelijk de gele bal met streepjes kunnen roepen , of de gouden bal, of de zilveren.. de ballen hadden ook veel andere keluren, dat zoals Jan riep het "De 4 Teamkleuren waren", klopt ook niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker, de Knikker had 16 kansen om te vallen, met elk 15 mogelijkheden tot uitwisselen van poppetjes.. toch heeft de meest controversiele wissel die mogelijk was ook plaatsgevonden .. het was erg spannend inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2025 15:23 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Teamkleuren klopt opzich wel behalve geel ipv wit. Had zelf op die 4 verschillende kleuren na niks gezien behalve zwart, maar het kan sowieso dat er meer scenario’s klaar stonden met verschillende brieven. Kan nooit helemaal iets uitsluiten met tv hun enige doel is uiteindelijk leuke en spannende tv zodat de kijkcijfers goed blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |