De beoordelingen vertellen iets anders.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:32 schreef Mikeytt het volgende:
Hayai Sushi Rotterdam![]()
Volledig gerund door Marokkanen, met 1 Chinese (!) kassamedewerker om het authentiek te laten lijken![]()
Wel kneitersgoedkope sushi, en dat is voor mij het belangrijkst.
Personeel is ook niet beleefd. Beleefd personeel eisen is dan ook een boomer dingetje. De meeste mensen maken niet eens contact met t personeel. gewoon online bestellen en dan bezorgen of afhalen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
De beoordelingen vertellen iets anders.
https://www.hayai-sushi-rotterdam.nl/review
Onbeschoft personeel, bezorgtijden duren te lang, eten is 'niet te vreten', enz.
Deze ja, gewoon sushi zoals in Japan, simpel en goede vis. Nadeel is dat ze alleen met lunch open zijnquote:
moeilijk hč, de Nederlandse taal?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:26 schreef Solispolar het volgende:
Title says it all: wat is volgens jullie de beste sushitent van Nederland?
Vergeet niet dat je in Nederland veel rijst krijgt per stukje sushi en weinig van de garnering terwijl een goede sushi juist een klein beetje rijst is met veel garnering.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:41 schreef 111210 het volgende:
[..]
Deze ja, gewoon sushi zoals in Japan, simpel en goede vis. Nadeel is dat ze alleen met lunch open zijn
Geen all you can eat meuk in ieder geval.
Die sushi sets zien er wel lekker uit. Jammer dat ze de flamed vis sushi op dezelfde grillplaat doen als de vlees sushi. Dat kan eigenlijk nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:32 schreef Mikeytt het volgende:
Hayai Sushi Rotterdam![]()
Volledig gerund door Marokkanen, met 1 Chinese (!) kassamedewerker om het authentiek te laten lijken![]()
Wel kneitersgoedkope sushi, en dat is voor mij het belangrijkst.
Ben je er weleens geweest en ging je toen alleen of in groep?quote:
Ja met een vriendin, gewoon aan die bar. Het stoorde mij niet echt. In een café zit je ook aan een bar en dit was een stuk minder rumoerig. Tussendoor ook uitleg van de chef enzo, dus het voelde meer als een proeverij met presentatie in plaats van als eten aan een tafeltje en ondertussen een gesprek voeren.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je er weleens geweest en ging je toen alleen of in groep?
Lijkt me best vervelend als je alleen bent en je moet aan een tafel met anderen gaan zitten die in je oor gaan kletsen
@Mikeytt gaat voor goedkoop, niet voor kwaliteit; zeg maar wat Basic Fist is bij de sportscholen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onbeschoft personeel, bezorgtijden duren te lang, eten is 'niet te vreten', enz.
Is ook geen geweldige sushi joh, maar ik koop alleen die avocado/komkommer/tofu zooiquote:Op maandag 17 februari 2025 10:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Die sushi sets zien er wel lekker uit. Jammer dat ze de flamed vis sushi op dezelfde grillplaat doen als de vlees sushi. Dat kan eigenlijk niet
Indd.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
@:Mikeytt gaat voor goedkoop, niet voor kwaliteit; zeg maar wat Basic Fist is bij de sportscholen.
Lees de titel van dit onderwerp eens.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Indd.
Beetje zoals dat er weinig beters is dan zo'n doos nasi/bami bij de afhaal
"Beste sushitent van Nederland"quote:Op maandag 17 februari 2025 11:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Lees de titel van dit onderwerp eens.
Even een brekend inzicht voor je: mensen verstaan onder beste de kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"Beste sushitent van Nederland"
Dus niet per se de lekkerste. Kwantiteit doet er ook toe.
Onzin. Is een combinatie daarvan, of slechts 1 van deze pijlers afhankelijk van de persoon.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Even een brekend inzicht voor je: mensen verstaan onder beste de kwaliteit, niet kwantiteit.
Ik denk dat dat niet altijd geldt. Bij nederlanders die vaak niet zo'n ontwikkelde smaak hebben gaat het vooral om veel. Niet voor niets bestaan er zo veel "all you can eat" vreetschuren. Chinese/Indonesische restaurants zijn ooit ook voornamelijk hierdoor populair geworden. "Geweldig gegeten, lekker grote porties, we kregen niet eens alles op en ze moesten me na afloop het restaurant uit rollen".quote:Op maandag 17 februari 2025 11:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Even een brekend inzicht voor je: mensen verstaan onder beste de kwaliteit, niet kwantiteit.
Aha. Wel een fijne ervaring voor jou dus.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja met een vriendin, gewoon aan die bar. Het stoorde mij niet echt. In een café zit je ook aan een bar en dit was een stuk minder rumoerig. Tussendoor ook uitleg van de chef enzo, dus het voelde meer als een proeverij met presentatie in plaats van als eten aan een tafeltje en ondertussen een gesprek voeren.
mwa ben in japan geweest en dat verschilt daar ook wel per tent. Het is daar vooral veel verser, andere soorten en delen van de vis en veel simpelerquote:Op maandag 17 februari 2025 10:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je in Nederland veel rijst krijgt per stukje sushi en weinig van de garnering terwijl een goede sushi juist een klein beetje rijst is met veel garnering.
Mikey tering troll niet voerenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer hoor, die ik bijvoorbeeld noemde zijn ook authentiek Japans.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:59 schreef quirina het volgende:
The Red Sun in Blaricum is het beste want authentiek Japans.
Die noemde ik net ook. Kun je idd erg goed eten.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:59 schreef quirina het volgende:
The Red Sun in Blaricum is het beste want authentiek Japans.
Het gaat hem ook niet om kwaliteit maar kwantiteitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Een sushi tent die bezorgd hoort bij überhaupt al niet in dit topic thuisquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |