SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:42 schreef roos94 het volgende:
Deelnemer spoilerZoals het daar aangekondigd wordt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, geen enkel fundament om die namen te noemen…quote:Ik ga alvast twee namen noemen die potentieel meedoen met dit jubileumseizoen (let op potentieel dus neem het met een korreltje zout)
Gaaf dat je ook eventjes verder leest in het topic, 300 IQquote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals het daar aangekondigd wordt:
[..]
Kortom, geen enkel fundament om die namen te noemen…
Dat heb ik gedaan, er wordt daar alleen maar gespeculeerd over potentiële en 'logische' deelnemers.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gaaf dat je ook eventjes verder leest in het topic, 300 IQ![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:28 schreef Redefine het volgende:
Deze is denk ik wel goed om als live topic te gebruiken.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:29 schreef svann het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel prima. @:moira @:Meke
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Deze is de livetopic reeks voor alle seizoenen
In de SC, maar dat lijkt mij niet handig.quote:
Dat was vooral wishful thinking van sommigen. Het zou mij niet verbazen als meer dan driekwart van de kijkers niet eens weten wie George is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gemiste kans George terug te brengen
Denk dat het eerder richting de 95% gaat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was vooral wishful thinking van sommigen. Het zou mij niet verbazen als meer dan driekwart van de kijkers niet eens weten wie George is.
Had hem er liever bij gehad, maar ja.
Nee maar due driekwart juicht ook voor sahil en immanuelle. Little do they knowquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was vooral wishful thinking van sommigen. Het zou mij niet verbazen als meer dan driekwart van de kijkers niet eens weten wie George is.
Had hem er liever bij gehad, maar ja.
Denk het ook wel. Maar dit was nog een voorzichtige voorspelling.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denk dat het eerder richting de 95% gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |