SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Met mevrouw Faber?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:34 schreef UitStraling het volgende:
Hele dag ruzie gemaakt met een strenge Rijksinstantie, ik ga vandaag mooi niets meer doen
Moest ik ook aan denken jaquote:
How much is the fish?quote:
Hit That.quote:
Doe ik al.quote:
Of het Ministerie van Gewichtige Zaken. @Budapestenaarquote:
Wilde ik ook net gaan doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien eens van Raalte naar Heino gaan lopen als het een beetje warmer is van t weekend. 6 km.
Misschien kunnen jullie samen gaan en zijn jullie dikke vrinden tegen de tijd dat je bij Heino bent.quote:
Beter dan Windows lijkt mij toch?quote:
Appel of de gele M?quote:
quote:
En een heksquote:
Dan de meeste kan je wel zeggenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze mannetje werkt meer dan sommigen hier.
Dan vrijwel iedereen denk ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand mien jong?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Die autogarages zijn ook helemaal de weg kwijt he
Deze mannetje?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Abi Stralingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze mannetje?
Ben je een Turk ofzo
Die praten niet over werken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze mannetje?
Ben je een Turk ofzo
Eens.quote:
ja precies zo jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
---------------------------> [ link | afbeelding ]
Pokebowl. Hopelijk SNEL want ik sterf van de kou.quote:
Ook niet in de diepvries?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een normale mangoGeen mango smoothie vandaag dus
Ah, we zijn aanbeland bij de echt belangrijke problemen.quote:
Ja daarom, en ik ben aan het testen of je het kunt invriezen, dus het is nog even spannend.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik at dat als student veel, was lekker goedkoop want ze waren altijd wel ergens 2e gratis.
Straks weer asbest overal in, lood in benzine, kolencentrales en verplicht starten met roken op je 16e.quote:
Wel een beetje ja, bij de zoetzure saus. Zo lekker stroperig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je nooit aan behanglijm denken als je dat eet?
Daar hou ik juist zo van.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je nooit aan behanglijm denken als je dat eet?
Gewoon degelijke conservatieve gewoonten dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks weer asbest overal in, lood in benzine, kolencentrales en verplicht starten met roken op je 16e.
Die lust ik dus nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel een beetje ja, bij de zoetzure saus. Zo lekker stroperig.
Oh dat was mijn go-toquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lust ik dus nietEn dat was nou net die ene die we vroeger regelmatig aten.
Auto beurtje 450 euro echt fantastischquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand mien jong?
Mooi en elegantquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon degelijke conservatieve gewoonten dus.
* ril.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu Hawaii en doe er extra ananas bij.
Ananasquote:
Wat? Hier zijn ze al weken in de aanbieding van 2 voor 2 euroquote:
Rol je er even een paar naar hier?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat? Hier zijn ze al weken in de aanbieding van 2 voor 2 euro
Weet niet of ze de berg op komen, waren best grotequote:
mango'squote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat? Hier zijn ze al weken in de aanbieding van 2 voor 2 euro
Mango'squote:
Scheelt dat we hier gewoon riolering en afvalverwerking hebben zodat het niet overal een grote teringzooi isquote:
Oh dacht nog moet wel lang maar het is ineens nog maar 4 minuten.quote:
Wat heeft die thee daar mee te maken dat die het moet ontgelden?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:52 schreef essnhills het volgende:
Smerig vieskoude wind @:ijsdraakje
*Aggressief thee zet
Dat ik het nog eerst moest zettenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heeft die thee daar mee te maken dat die het moet ontgelden?
Niet drinken overleef je niet eens 5 dagen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens
Niet drinken
Niet roken
Geen drugs
Geen lekker eten
En dan heb je een teringsaai leven!
Rook/Drink niet, gebruik geen drugs. Eet vrij normaal. En tķch heb ik best een leuk leventjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens
Niet drinken
Niet roken
Geen drugs
Geen lekker eten
*Neemt slok theequote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens
Niet drinken
Niet roken
Geen drugs
Geen lekker eten
Bespaart je wel een hoop andere complicaties op de lange termijn dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet drinken overleef je niet eens 5 dagen.
Veel succes!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond deel 4 van m'n Marvel-zelfkastijding.
Volgens sommige mensen wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Want lekker eten is per definitie ongezond
Sta je beetje in de kou nu?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:17 schreef kwiwi het volgende:
Wilde de auto ophalen en moet de sleutel uit zo'n sleutelbox halen, komt de sleutel van een andere auto eruit met mijn codeGarage is natuurlijk al dicht. Dacht ik kijk even of het toevallig een mooie auto is, dan rij ik daar wel mee naar huis en ruil 'm dan morgen weer om. Maar was geen mooie auto
Dus moet nu wachten tot een medewerker weer terug is
Ook laatst gehad bij zo'n Budbee Box. Formaat van het pakje kwam overeen met wat ik besteld had. Maak ik het pakket thuis open. Totaal ander product, kijk ik op de doos, staat er een andere naam op.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:17 schreef kwiwi het volgende:
Wilde de auto ophalen en moet de sleutel uit zo'n sleutelbox halen, komt de sleutel van een andere auto eruit met mijn codeGarage is natuurlijk al dicht. Dacht ik kijk even of het toevallig een mooie auto is, dan rij ik daar wel mee naar huis en ruil 'm dan morgen weer om. Maar was geen mooie auto
Dat komt dan goed uit, kan niemand z'n Tesla meer opladen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stekkers zijn binnenkort ook verboden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:
https://www.thepinknews.com/2025/02/07/lego-anti-lgbtq/quote:“This is an example of applying heteronormative language to topics unrelated to gender, sex and reproduction. It illustrates how heteronormativity (the idea that heterosexuality and the male/female gender binary are the norm and everything that falls outside is unusual) shapes the way we speak about science, technology, and the world in general.”
At no point are the phrases “anti-LGBTQ+” or “anti-LGBT” used – nor does it say that Lego “promotes only two genders”, as stated in The Times headline.
Nuancequote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
https://www.thepinknews.com/2025/02/07/lego-anti-lgbtq/
Het lijkt vooral een relletje te zijn dat een "gender critical" anti trans groep zelf is begonnen om te kunnen klagen dat ze onderdrukt worden voor hun mening oid.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nuancedoe eens niet zo Middeleeuwen joh.
Er zijn nu met het blote oog een stuk of 6 andere planeten zichtbaar. Misschien zijn dat betere opties?quote:
essiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee, esssieeeeeeeeeeeee.....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn nu met het blote oog een stuk of 6 andere planeten zichtbaar. Misschien zijn dat betere opties?
Etto de Pettoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
essiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee, esssieeeeeeeeeeeee.....
Nouzegquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
kan dat LGBTQHDY BDOPSPDJM SABKA***^^$@()____ gelul uit deze sc blijven
Neptunus en Uranus zijn niet met het blote oog te zien. Daar heb je wel een telescoop voor nodig. Venus, Mars, Jupiter en Saturnus zijn nu inderdaad wel mooi te zien. Ik zou dan voor Mars kiezen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn nu met het blote oog een stuk of 6 andere planeten zichtbaar. Misschien zijn dat betere opties?
Kan dat reactionaire geschuimbek bij triggerwoordjes achterwege blijven?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
kan dat LGBTQHDY BDOPSPDJM SABKA***^^$@()____ gelul uit deze sc blijven
Ik kan nog niet zo hoog springen helaas.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Reactionairquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan dat reactionaire geschuimbek bij triggerwoordjes achterwege blijven?
Trampoline proberen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan nog niet zo hoog springen helaas.
zoals iedereen en zijn moeder maar overal jeuk aan moet hebben tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lijkt vooral een relletje te zijn dat een "gender critical" anti trans groep zelf is begonnen om te kunnen klagen dat ze onderdrukt worden voor hun mening oid.
zin in vlinderquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoals iedereen en zijn moeder maar overal jeuk aan moet hebben tegenwoordig
@Vlinderquote:
Wordt eigenlijk alleen nog maar de Trump en Musk in het nieuws gebracht inderdaad.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan dat reactionaire geschuimbek bij triggerwoordjes achterwege blijven?
Deze vrouw weetquote:
Niet haten op de beste kaaskoekjes Ettoquote:
Geen bioscoop?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen dit weekend.
Werkt altijd wel aanstekelijk hier als het over eten gaat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook wel zin in kaasvlinders nu eigenlijk.
Staat nog niets gepland. Heb donderdag pas weer iets staan.quote:
quote:
Nog even geduld!quote:Iedereen kan koolwitjes bestellen. De koolwitjes zijn via De Vlinderstichting verkrijgbaar en worden met de post verstuurd gedurende de periode maart-september. Ga naar de bestelpagina om koolwitjes te bestellen.
Geen bios?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Zes dagen geen bioscoop is wel lang voor jou doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staat nog niets gepland. Heb donderdag pas weer iets staan.
Het is verleidelijk om de laatste lege reservering op m'n cinevillepas te vullen. Maar eigenlijk wil ik ook gewoon eens wat dingetjes afmaken thuis.
Kan eigenlijk echt niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Zes dagen geen bioscoop is wel lang voor jou doen.
Ben ook blij dat de enige echt prettige nachtwinkel hier vorig jaar is gestopt. Die andere zit midden in het centrum en is echt een hel om naar toe te gaan met hoe dat verkeer hier geregeld isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:21 schreef Ama het volgende:
Het is ook maar goed dat ik niet naast zo'n 24 shop woon anders kon ik bijna alles gewoon halen als ik het wil.
Stormbaan exercitie, commando trainingen, koudwater duiken, marathon lopen, natuurschaatsen op de weissensee.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Oke succes ermee.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stormbaan exercitie, commando trainingen, koudwater duiken, marathon lopen, natuurschaatsen op de weissensee.
Glhfquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stormbaan exercitie, commando trainingen, koudwater duiken, marathon lopen, natuurschaatsen op de weissensee.
Nee. Ik heb zitten kijken, en er zijn nog wel een paar dingen die me leuk lijken. Ik had voor de eerste vijf films een strippenkaart gehaald. Maar zonder kosten ze 13,50 per stuk.quote:
13,50 voor een bioscoopkaartje is wel erg gortigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Ik heb zitten kijken, en er zijn nog wel een paar dingen die me leuk lijken. Ik had voor de eerste vijf films een strippenkaart gehaald. Maar zonder kosten ze 13,50 per stuk.
En twee van die films kan ik over een maand ook in kino zien met m'n abonnenment.
Er was ook dit:
https://iffr.com/nl/iffr/(...)hl-but-film-festival
Vrije inloop, misschien wel leuk om even naar te kijken.
Ik was lekker The Expanse aan het kijken en bij seizoen 4 aangekomen. Maar nu zijn de BR's opeens region lockedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kan voor de verandering ook weer eens een film of twee thuis kijken. Dat is inmiddels alweer even geleden.
Lekker weer.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was lekker The Expanse aan het kijken en bij seizoen 4 aangekomen. Maar nu zijn de BR's opeens region locked
Ja het sowieso alleen in de VS uitbrengen waardoor je het al moet importeren en dan ergens halverwege de serie er opeens een regioblock opzettenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekker weer.
Maar ja. Dat blijft altijd een puik plan. De mensen straffen die vrijwillig betalen voor je meuk.
Ik heb daar gewoon mijn PS5 voorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had laatst een 4K blu-ray gekocht, maar ik had me vergist en dacht dat er ook een standaard blu-ray bij zat.
Ik kijk later dit jaar wel weer of ik die overstap ga maken, ik stel hem al even uit.
Ga goonenquote:
Daarom heb ik een abonnement.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
13,50 voor een bioscoopkaartje is wel erg gortig
Gergi heeft net ook je boekje doorgebladerd. Hij vond het geniaal, en vraagt of je ook een website met pdf's van al je boekjes hebtquote:
Gedoetjesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:17 schreef kwiwi het volgende:
De flesotheek.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi heeft net ook je boekje doorgebladerd. Hij vond het geniaal, en vraagt of je ook een website met pdf's van al je boekjes hebt![]()
Met een garagechocomelletje uit de automaat?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, maar inmiddels weer thuis. Gelukkig kon ik er warm wachten.
Nee, kon in het voorportaal van de showroom wachten, waar de sleutelbox is. Maar geen automatenspul daar, gewoon een goede koffiemachinequote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een garagechocomelletje uit de automaat?
Zo’n Jura zeker?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, kon in het voorportaal van de showroom wachten, waar de sleutelbox is. Maar geen automatenspul daar, gewoon een goede koffiemachine
Nee want ze zijn altijd maar voor een beperkt publiek gemaakt heaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi heeft net ook je boekje doorgebladerd. Hij vond het geniaal, en vraagt of je ook een website met pdf's van al je boekjes hebt![]()
We zijn hier allemaal wel een beetje beperkt hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee want ze zijn altijd maar voor een beperkt publiek gemaakt hea
Dat is wel zo natuurlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal wel een beetje beperkt hoor.
Is wel wat betaalbaarderder.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de koffie uit mijn mokkapotje lekkerder
Kost ook wel even tijd om goede koffie te maken met zo'n machines vind ik. De maalgraad, temperatuur van het water en het aantal seconden dat je de koffie laat doorlopen kunnen allemaal een behoorlijk verschil in smaak maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de koffie uit mijn mokkapotje lekkerder
Ik heb denk ik rond de 50 (of meer) koffiezetapparaten versleten en uitgetest en dan staat deze laatste machine wel op plekje 1 of 2.quote:
En de juiste boontjes vinden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kost ook wel even tijd om goede koffie te maken met zo'n machines vind ik. De maalgraad, temperatuur van het water en het aantal seconden dat je de koffie laat doorlopen kunnen allemaal een behoorlijk verschil in smaak maken.
Een hele kat?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die heb ik een keer besteld om uit te proberen.
Nu uit een gouden kopje drinken?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:34 schreef UitStraling het volgende:
Die website ook![]()
BINNENKORT VERKRIJGBAAR BIJ RICH.EXCLUSIVE; NOG DUURDERE, LUXUEUZE EN SCHAARSER KOPI LUWAK.
Groot nieuws!
De meest exclusieve koffie ter wereld is nog luxueuzer geworden.
's Werelds duurste, meest luxueuze, meest schaarse koffie van Rich.Exclusive; DE ORIGINELE KOPI LUWAK heeft een geheel nieuw niveau van luxe bereikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Trustequote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga mijn bed inMorgen weer een dag
het is fucking half negenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga mijn bed inMorgen weer een dag
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
Darwin, iedereen gaat vroeg of laat op zijn moeders lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
Let me guess.. Je moeder? Die van mij is ook zo. Ze komt hier binnen, dan is het "Hey jongen... *insert gezeur* " en ze is niet al-tijd zo. Maar vaak zit er wel een moment tussen dat er gezeurd word over iets kleins. Of iets waar bij zij onhandig deed, maar dan tķch de ander de schuld geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
O ja nu hebben wij het gedaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:58 schreef Karzai het volgende:
ik blijf hier even weg jullie hebben slechte invloed op me
Zo ben ik op FOK! terecht gekomen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
Anyway. Ik ben eenzamer thuis dan letterlijk iedere andere plek. Goedenavond verder.
Jij ook een fijn weekend, Duo.quote:
Misschien hebben jullie wel dezelfde moeder?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Let me guess.. Je moeder? Die van mij is ook zo. Ze komt hier binnen, dan is het "Hey jongen... *insert gezeur* " en ze is niet al-tijd zo. Maar vaak zit er wel een moment tussen dat er gezeurd word over iets kleins. Of iets waar bij zij onhandig deed, maar dan tķch de ander de schuld geeft
Mindfuck dit hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie wel dezelfde moeder?
Is dat jouw favoriete vliegmaatschappij ?quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is dat jouw favoriete vliegmaatschappij ?
O gezelligquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik nodig je hier uit voor een kopje koffieIs alleen geen Jura, maar een Italiaanse machine
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En lekkerder
[..]
O gezellig![]()
Op het terras tussen de boompjes
ik wist niet dat jij op oude mannen vielquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
Sivert, oude held![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat is algemeen bekend, foutje gemaakt, luister je een keer naar een zingende kerel en je bent meteen homo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij op oude mannen viel
Ehmquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:58 schreef Karzai het volgende:
ik blijf hier even weg jullie hebben slechte invloed op me
Crea hoor Bossiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik vandeweek getekend/ geaquareld. Ben er zelf best tevreden over. Dat groene linksonder is een foutje. Het gaat om het rare wezen...
Moet er een kunstmuseum komen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze eigen Pablo Picasso in Foqueville.
Laten we museum Bossie van Beuningen oprichtenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze eigen Pablo Picasso in Foqueville.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten we museum x van Beuningen oprichten
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten we museum Bossie van Beuningen oprichten
Het is een woordspeling op Boymansquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
mag mijn achternaam even weggehaald worden aub
Oh okeequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een woordspeling op Boymans
nu wel dusquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet heul je achternaam niet
Ja doe maar al snap ik nu de opmerking en onbedoeldheid van Buda, die ik wel waardoor hoor, welquote:
Je was lang weg en we hadden de grond nodigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis mijn treinentuin met tuintreinen die er ooit was![]()
.
geeditquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja doe maar al snap ik nu de opmerking en onbedoeldheid van Buda, die ik wel waardoor hoor, wel
Oké Donald J. Twump.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je was lang weg en we hadden de grond nodig
Ik was nieuwe treinen kopenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*Stuurt door naar Caliquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil dit hebben
Nou, wanneer ga je trouwen? Doen we je dit cadeauquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil dit hebben
vooral dat ze een glas vol azijn pakt en 1 minischijfje augurkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil dit hebben
Nu moet ik welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, wanneer ga je trouwen? Doen we je dit cadeau
In Polen krijg je dit als ontbijt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil dit hebben
Drink je ook wel eens het sap uit een lege augurkenpot?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik eet heel graag augurken, maar moest hier toch een beetje binnensmonds van overgeven
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drink je ook wel eens het sap uit een lege augurkenpot?
Kwiwi voert tegenwoordig een Trumpiaans beleid.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje wodka erbij en je kunt er weer tegenaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Polen krijg je dit als ontbijt.
Denk dat het wel klopt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:18 schreef kwiwi het volgende:
Hé nog even dit jongens.. Zwitserland is het slimste land ter wereld. En Nederland staat achter de VS.. het land dat Trump als president koos![]()
[ afbeelding ]
Onze zuiderburen staan ook verrassend hoogquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:18 schreef kwiwi het volgende:
Hé nog even dit jongens.. Zwitserland is het slimste land ter wereld. En Nederland staat achter de VS.. het land dat Trump als president koos![]()
[ afbeelding ]
Belgie op 5quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Geen enkel Aziatisch of Afrikaans land dus ik denk dat dit kloptquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hebben we Wilders. Dus ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
België doet het momenteel prima. Koopkracht is beter en bv de gemiddelde leeftijd van auto’s is jonger dan in nederland.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In ieder geval nog boven België, anders zou het wel heel beschamend worden
Dit gaat alleen over intelligentie van de bevolking.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
België doet het momenteel prima. Koopkracht is beter en bv de gemiddelde leeftijd van auto’s is jonger dan in nederland.
Dat meet je af aan rijkdom.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit gaat alleen over intelligentie van de bevolking.
Vind ik toch net een graadje minder gestoord dan Trumpquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier hebben we Wilders. Dus ja.
Maar dat komt waarschijnlijk doordat auto's daar sneller afgeschreven moeten worden door het Belgische wegdekquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
België doet het momenteel prima. Koopkracht is beter en bv de gemiddelde leeftijd van auto’s is jonger dan in nederland.
Dikke AMG Mercedes en een vlassig snorretje.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met dikke dure auto's zijn ook echt slimmer.
Ze hebben deze lijst gebaseerd op gemiddelde IQ van de bevolking, nobelprijswinnaars, opleidingsniveau, en nog 2 dingen die ik nu vergeten ben.quote:
Ja en als je goed bent in dat alles rijdt je niet een Kia Picanto uit 2003quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze hebben deze lijst gebaseerd op gemiddelde IQ van de bevolking, nobelprijswinnaars, opleidingsniveau, en nog 2 dingen die ik nu vergeten ben.
Was een internationaal onderzoekquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar wie hebben dat onderzocht? Als dat door Zwitsers is gedaan heb toch echt een Wij van WC-eend adviseren WC-eend gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |