SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Met mevrouw Faber?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:34 schreef UitStraling het volgende:
Hele dag ruzie gemaakt met een strenge Rijksinstantie, ik ga vandaag mooi niets meer doen
Moest ik ook aan denken jaquote:
How much is the fish?quote:
Hit That.quote:
Doe ik al.quote:
Of het Ministerie van Gewichtige Zaken. @Budapestenaarquote:
Wilde ik ook net gaan doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien eens van Raalte naar Heino gaan lopen als het een beetje warmer is van t weekend. 6 km.
Misschien kunnen jullie samen gaan en zijn jullie dikke vrinden tegen de tijd dat je bij Heino bent.quote:
Beter dan Windows lijkt mij toch?quote:
Appel of de gele M?quote:
quote:
En een heksquote:
Dan de meeste kan je wel zeggenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze mannetje werkt meer dan sommigen hier.
Dan vrijwel iedereen denk ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand mien jong?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Die autogarages zijn ook helemaal de weg kwijt he
Deze mannetje?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Abi Stralingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze mannetje?
Ben je een Turk ofzo
Die praten niet over werken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze mannetje?
Ben je een Turk ofzo
Eens.quote:
ja precies zo jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
---------------------------> [ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |