Kan je er wel al gebruik van maken (via tijdelijke kaart obv email ofzo)?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Het duurt ook gewoon 8 werkdagen voor de museumkaart wordt opgestuurd.
Serieus, de belastingdienst is nog sneller
Geen idee. Ik wacht gewoon wel in een tentje voor mijn brievenbus.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je er wel al gebruik van maken (via tijdelijke kaart obv email ofzo)?
Leuk cadeautjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wacht gewoon wel in een tentje voor mijn brievenbus.
Verlaat kadootje voor mezelf voor kerst.
Of juist vroeg
Daar had ik dus een photoshopje van gemaakt, maar imgur vond die niet door de beugel kunnen en heeft hem weggegooid!quote:
lolquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar had ik dus een photoshopje van gemaakt, maar imgur vond die niet door de beugel kunnen en heeft hem weggegooid!
Maandag besteld, lag gisteren in de bus.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Het duurt ook gewoon 8 werkdagen voor de museumkaart wordt opgestuurd.
Serieus, de belastingdienst is nog sneller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had ik het hoofd van Sinterklaas op gezet, en dat zijn haren langzaam overliepen in dit zwarte haar.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:33 schreef ToT het volgende:
Oh die plastic fantastic jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had ik het hoofd van Sinterklaas op gezet, en dat zijn haren langzaam overliepen in dit zwarte haar.![]()
Blijft een geinige bronfoto voor shopjes!quote:
Succes met deze windquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wacht gewoon wel in een tentje voor mijn brievenbus.
Verlaat kadootje voor mezelf voor kerst.
Of juist vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |