Heb belletje gedaan naar de andere dierenarts hier die bovenaan Google staat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:44 schreef StevenHyde het volgende:
Goed dat je gaat bellen idd mascaraklodder. Je hebt t niet voor niks oktober nagevraagd, dus ze mogen een goede reden hebben.
Iedereen beterschap!
Zelf sinds gister middag ook flink verkouden. Klote nacht en maar besloten om thuis te werken en geen collega's aan te steken. Maar sowieso blij dat ik niet ben gaan werken, want de energie vloeit weg. Dus misschien vanmiddag maar mijn nest in als het nog minder wordt.
Oehhhh je hebt al grotere afstanden afgelegd dan ik in 5 jaar tijdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo 25 minuten loopband en 20 minuten fietsen.
Ik zweet me een ongeluk joh
Niet eens een indicatie. Da's wel vreemdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb belletje gedaan naar de andere dierenarts hier die bovenaan Google staat.
Ze kunnen geen bedrag zeggen voor foto's, roesje en gebitsreiniging.
De schimmige wereld die dierenartsen heet
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oehhhh je hebt al grotere afstanden afgelegd dan ik in 5 jaar tijd
Ik ben zo gefrustreerd dat ik de rest van de dierenartsen maandag wel ga bellenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet eens een indicatie. Da's wel vreemd
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben zo gefrustreerd dat ik de rest van de dierenartsen maandag wel ga bellen
Komt goed schatquote:
Ik laat 1 van mijn liefste vrienden dingen uitzoeken nuquote:
Fijn zo'n vriendquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik laat 1 van mijn liefste vrienden dingen uitzoeken nu
Hij is altijd handiger met dingen uitzoeken
Het maakt bij de dierenarts niet uit of je een offerte opvraagt, bij de balie verzinnen ze altijd er wel iets bij en word je alsnog in je reet geneukt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb belletje gedaan naar de andere dierenarts hier die bovenaan Google staat.
Ze kunnen geen bedrag zeggen voor foto's, roesje en gebitsreiniging.
De schimmige wereld die dierenartsen heet
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Soms als ik door de bomen het bos niet meer zie dan is hij er
Je mag echt heel blij zijn met dat soort mensen in je leven.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Soms als ik door de bomen het bos niet meer zie dan is hij er
Rijmt niet eens.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoeft ook niet, het bolkt welquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als je echt in de shit zit leer je je echte vrienden kennen
Een iemand waar ik mee omging die ghost me gewoon al maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |