Zellufquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar is het net niet ivm hond
Heel lief dat je dat hebt gedaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog fijner was dat ze luisterde
[ link | afbeelding ]
So cute![]()
Ze kwam letterlijk onder de vlooien bij me, nooit naar een trimsalon geweest.
Toen ik dat had gedaan had ik de meest tevreden hond in huis
Dat is Klodder hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heel lief dat je dat hebt gedaan
je hebt een klodderquote:
nee dank uquote:
Klinkt als iets dat ik liever niet doequote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dank u
misschien wil er wel iemand met jou het rozenkoeken spel spelen
google maarquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat ik liever niet doe
Als ik echt ziek ben blijf ik in mn bed liggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Douchen jullie vaak als je de griep hebt? Per dag?
Random vraag wel
Ik moest werken ff (had eigenlijk zoiets van totaal niet verstandig maarja werkdruk wel) toch geweest.. gedoucht vanmorgen maar idd beste is om naar bed te gaan hele dag. Voel me zo vies en ellendig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als ik echt ziek ben blijf ik in mn bed liggen.
Soms wel fijn als je neus/holtes dichtzetten om lekker heet te douchen
Als je echt ziek bent, is dat laatste wel het beste jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik moest werken ff (had eigenlijk zoiets van totaal niet verstandig maarja werkdruk wel) toch geweest.. gedoucht vanmorgen maar idd beste is om naar bed te gaan hele dag. Voel me zo vies en ellendig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |