Ja, en ik vermoed van nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kwam ongevraagd mee-eten? Had wel tafelmanieren?
Koud of warm?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:54 schreef sigme het volgende:
Zo, ik at een mooie stapel pannekoeken als ontbijt. De helft van deze stapel:
[ afbeelding ]
Ik houd het simpel want heb wat lichamelijke problemen, dus worst van beyond meat, hash brown, witte bonen in tomatensaus, tomaat en toast.quote:
Oh wat fijn dat iemand komt helpen opruimen. Zit er ook een schuur/berging in het nieuwe huis?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:28 schreef AnneX het volgende:
Dwars door jullie verhalen heen kom ik weer even ventileren over de aanstaande verhuizing.
Inmiddels een opruimcoach voor mn.X bereid gevonden. Die doet nu een rondje schuur voor een indruk. Daar hoorde ik uitroepen van verbazing van wat hij aantrof.
Morgen naar Hoofddorp om te kijken naar een pax kast. Indien het wat is, óok een opslagplek gevonden bij buurman bierbrouwer in het fort. En zijn bus voor vervoer.
Anders huren wij wel.
Allemaal feli’s in de buurtapp. en verbazing.
Lekker hoor. Moet ik ook weer eens makenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:40 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik houd het simpel want heb wat lichamelijke problemen, dus worst van beyond meat, hash brown, witte bonen in tomatensaus, tomaat en toast.
Nieuwe baan bevalt heel goed! Leuk dat je dat onthouden hebt! Ik heb weer gemerkt dat het hebben van een paar collega’s met wie je goed kan samenwerken een enorm verschil kan maken. Elkaar kansen gunnen, helpen en samen optrekken maakt het werk leuk. Ben wel meteen bezig met een erg uitdagend project wat tegelijk leuk en lastig is. Hoop dat ik dus snel weer op de been ben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik eet een bord spaghetti met beetje olie en fijn geraspte Parmezaanse kaas, en daarbij een bakje tomatenblokjes in saus.
Niet bij elkaar, want ik vind de spaghetti met kaas los zo lekkerdat wil ik niet verpesten met de tomatensaus. Maarja, moet wel groente eten, dus dan maar los erbij.
Team 's avonds warme pannenkoeken met spek met erop gesmolten kaas en stroop, en de volgende ochtend de koude overgebleven pannenkoeken met spek met erop stroop.
Vervelend van de lichamelijke ongemakken @:Tuindier! Wel zicht op herstel op korte termijn? En hoe bevalt je nieuwe baan eigenlijk, nu je er een tijdje zit? Of herinner ik me dat verkeerd?
Dat scheelt zó veel he! Wat fijn dat het zo goed bevaltquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:39 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Nieuwe baan bevalt heel goed! Leuk dat je dat onthouden hebt! Ik heb weer gemerkt dat het hebben van een paar collega’s met wie je goed kan samenwerken een enorm verschil kan maken. Elkaar kansen gunnen, helpen en samen optrekken maakt het werk leuk. Ben wel meteen bezig met een erg uitdagend project wat tegelijk leuk en lastig is. Hoop dat ik dus snel weer op de been ben.
quote:
Pasta pesto met heel veel groenten en wat feta.quote:Wat eten jullie vanavond?
Qua ketting, een figuurtje aan een ketting kun je ook zo nu en dan even aanraken. Ik heb een aantal halfedelsteentjes voor aan een kettinkje en die hebben ook een prettig gewicht tegen je huid. Dus misschien zou een bedeltje aan een ketting wel werken, als het het juiste formaat/gewicht heeft.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:34 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook kunnen. Ik heb liefst iets wat ik zelf kan zien (zonder kettinkje tevoorschijn te hoeven halen of spiegel te pakken haha), vandaar dat ik dacht aan ring, of nu Ludolf het zei armband. Maar als ik er daarmee niet uit kom, dan is kettinkje wel een optie.
Ik wil vooral mezelf wat moois geven als afsluiter van de hele periode vol angsten, waar ik dan hopelijk ook wat positiefs uit kan halen op moeilijke momenten. Hoe dat dan precies eruit ziet en in welke vorm moet ik nog even over nadenken (en het heeft ook geen haast natuurlijk). Maar jullie suggesties zijn fijn, helpt ook weer beetje in het nadenken.
Ik ben er wel tevreden mee idd!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat klinkt goed, @:Tele6! En zo goed dat je gewoon gezegd hebt dat jij 'm wel ging geven! Volgens mij zit je wel fijn op je plek daar?
Sooo…zojuist digitaal aangifte gedaan van Verhuizen bij de gemeente 😎quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh wat fijn dat iemand komt helpen opruimen. Zit er ook een schuur/berging in het nieuwe huis?
Gefeliciteerd met de knoop en de keuze! Ik kan me voorstellen dat je de border gaat missen. Hebben jullie daar wel iets van een tuin of balkon?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sooo…zojuist digitaal aangifte gedaan van Verhuizen bij de gemeente 😎
Toen de optie bleek bij inlezen. Scheelt weer een uurtje gemeentehuis.
Ja,dat komt wel goed met die twee, die elkaar al langer kennen van andere klussen samen.
Toen zij in de schuur bezig waren, heb ik een half uurtje Zen de terrastegels weer met zand ingeveegd. Wáár blijft dat spul? Gelukkig heeft de hovenier op mijn verzoek zand achtergelaten.
In de tuin vliegen heel veel mussen en vinkjes. Die schuren zich in het zand wat nog niet is verdwenen in de spleten en gaan daarna in het bad. Een drukte van belang. 🥰
Ga ik straks wel de vergrote nieuwe border missen.![]()
Wij aten witlof uit de oven, varkenshaasje met mosterd roomsaus, frietjes van de overkant. Die zit straks ook veeeeel verder weg. Niét te lopen, anders kouwe friet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |