abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216594263
Griepgolf check. Hier ook het gesprek van de dag, ik zit voortdurend tussen kuchende mensen en het regent afmeldingen van diverse dingen.
Gelukkig lijkt mijn eetclubje wel gezond. Dadelijk de auto in richting Zeeland. Eten, overnachten en weer naar huis. Want morgenavond verjaardagsetentje van mijn moeder.

Ik vertrouw op mijn blijkbaar ijzersterke gestel om ook dit jaar het griepvirus niet op te pikken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_216594674
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat snap ik heel goed. Fijn dat social deal jullie daar een handje bij helpt :Y waar gaan jullie vanavond heen?
Jonge Halewijn Bwijk
pi_216595435
Nog 1 wasje, dan hangen er 3, bed verschoond, hele bovenverdieping gedaan & meer, krant gelezen en een broodje kroket gegeten.
Ook al ruim een half uur gewandeld waarbij ik een sperwer zag O+

Straks een dutje en ff pianospelen en dan op naar het restaurant.

#goeddagje
pi_216595496
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 14:19 schreef Blues het volgende:
Nog 1 wasje, dan hangen er 3, bed verschoond, hele bovenverdieping gedaan & meer, krant gelezen en een broodje kroket gegeten.
Ook al ruim een half uur gewandeld waarbij ik een sperwer zag O+

Straks een dutje en ff pianospelen en dan op naar het restaurant.

#goeddagje
^O^ :*
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 februari 2025 @ 14:27:56 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_216595537
Gister feestje... Was wat vroeg vanmorgen om te wandelen met ma. :P
Trekvogelpad Broek op Waterland - Amsterdam door div dorpjes in de polder boven Amsterdam
Nu shorttrack kijken, maar denk dat ik zo in slaap val :P

Griep lijkt vooralsnog mijn huis en mijn collega's op kantoor te passeren. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_216595674
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Jonge Halewijn Bwijk
Ken ik niet, hopelijk is het lekker! Alvast veel plezier gewenst :) . En goed bezig met het huishouden en wandelen! ^O^

Griepgolf: ik hoor wel veel mensen erover, op werk ook wel een collega en haar hele gezin ziek geweest. Maar vooralsnog nog geen mensen echt dichtbij, en ik heb hem ook nog niet te pakken gehad *afkloppen*. Wel griepprik gehad, dus ik hoop dat als ik 'm toch nog oppik, die ervoor zorgt dat ik niet heel ziek word. Kind van collega had zich zo beroerd gevoeld dat ze had geroepen dat het leven zo niet meer hoefde, arme puber :D .

@Lucky_Strike veel plezier vandaag! Kan ik nog naar jullie zwaaien op de livestream?

@borisz ook al zo actief!

Ik gaf per ongeluk ene kat een gebitsreiniging :') . Ik was donderdag voor gratis gebitscontrole want feb is maand vh gebit, en beide hadden wel wat tandsteen, zelfs degene die vorig jaar mei voor 2e keer gebitsreiniging had gehad ook al best wat. Dus ik wil weer consequenter gaan poetsen. Dus ik deed met nagel beetje over achterste kiesjes schrapen om ze weer te laten wennen aan iets in mond, bij ene kat beide zijden alleen klein beetje plak onder nagel, bij andere kat ene kant ook, kom ik bij andere kant, breekt er ineens een stukje tandsteen af :o hij heeft nu ineens een heel mooi witte achterste kies boven aan één kant :D . Was de kies met meeste tandsteen ook, dus nou ja, opzich niet verkeerd denk ik? Kan 'ie hopelijk weer wat langer zonder gebitsreiniging *) . Hij slikte het stukje tandsteen wel door, maar de vriendelijke dame aan de telefoon verzekerde me dat dat in principe gewoon oplost in de maag en ik me daar geen zorgen over hoeft te maken.
pi_216595733
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 14:41 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ken ik niet, hopelijk is het lekker! Alvast veel plezier gewenst :) . En goed bezig met het huishouden en wandelen! ^O^

Griepgolf: ik hoor wel veel mensen erover, op werk ook wel een collega en haar hele gezin ziek geweest. Maar vooralsnog nog geen mensen echt dichtbij, en ik heb hem ook nog niet te pakken gehad *afkloppen*. Wel griepprik gehad, dus ik hoop dat als ik 'm toch nog oppik, die ervoor zorgt dat ik niet heel ziek word. Kind van collega had zich zo beroerd gevoeld dat ze had geroepen dat het leven zo niet meer hoefde, arme puber :D .

@:Lucky_Strike veel plezier vandaag! Kan ik nog naar jullie zwaaien op de livestream?

@:borisz ook al zo actief!

Ik gaf per ongeluk ene kat een gebitsreiniging :') . Ik was donderdag voor gratis gebitscontrole want feb is maand vh gebit, en beide hadden wel wat tandsteen, zelfs degene die vorig jaar mei voor 2e keer gebitsreiniging had gehad ook al best wat. Dus ik wil weer consequenter gaan poetsen. Dus ik deed met nagel beetje over achterste kiesjes schrapen om ze weer te laten wennen aan iets in mond, bij ene kat beide zijden alleen klein beetje plak onder nagel, bij andere kat ene kant ook, kom ik bij andere kant, breekt er ineens een stukje tandsteen af :o hij heeft nu ineens een heel mooi witte achterste kies boven aan één kant :D . Was de kies met meeste tandsteen ook, dus nou ja, opzich niet verkeerd denk ik? Kan 'ie hopelijk weer wat langer zonder gebitsreiniging *) . Hij slikte het stukje tandsteen wel door, maar de vriendelijke dame aan de telefoon verzekerde me dat dat in principe gewoon oplost in de maag en ik me daar geen zorgen over hoeft te maken.
En anders poepen ze het wel uit toch. Katten eten wel meer meuk. * Tele6 denkt aan kat van vriendin die altijd kebab schooit in de buurt

Ik ken echt niemand die griep heeft. Na de kerstvakantie wel, maar de laatste tijd niemand. Mag zo blijven ^O^
pi_216595734
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 14:27 schreef borisz het volgende:
Gister feestje... Was wat vroeg vanmorgen om te wandelen met ma. :P
Trekvogelpad Broek op Waterland - Amsterdam door div dorpjes in de polder boven Amsterdam
Nu shorttrack kijken, maar denk dat ik zo in slaap val :P

Griep lijkt vooralsnog mijn huis en mijn collega's op kantoor te passeren. :s)
Durgerdam ziet er leuk uit
pi_216595798
Zo, ik at een mooie stapel pannekoeken als ontbijt. De helft van deze stapel:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_216595846
Wauw wat een enorme lading pannenkoeken :9

Schooierende katten: bloemkool, pindasaus, slagroom, ijs, southern comfort, koffie, rooibosthee, erwtensoep, paprikachips (geen naturel), olijfolie, kaas, ham, en ga zo maar door opsomming van 4 katten)
We have far more in common than that which devides us..
pi_216595917
Ik was bij tandsteen vooral bezorgd over evt scherp zijn en daarbij behorende potentiële problemen onderweg naar het uitpoepen, maar als het oplost in de maag ben je van dat probleem af :Y .

Pannenkoeken van @sigme :9 . Jaloers!
pi_216595951
Geen griep.

Wat eten jullie vanavond?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_216595968
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 14:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]
En anders poepen ze het wel uit toch. Katten eten wel meer meuk. * Tele6 denkt aan kat van vriendin die altijd kebab schooit in de buurt

Ik ken echt niemand die griep heeft. Na de kerstvakantie wel, maar de laatste tijd niemand. Mag zo blijven ^O^
Wij kregen van de week van een buur te horen dat onze hond graag een bord macaroni lust :')
La derecha oprime, la izquierda libera
  zaterdag 8 februari 2025 @ 15:18:05 #139
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216595988
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 15:12 schreef Lonaa het volgende:
Geen griep.

Barbarieeend met sinaasappelsaus, rode kool en puree
pi_216596008
En in die zelfde categorie:
Ik heb nog 3x 1 kg stoofvlees in de vriezer. Maak ik daarvan:
a) rendang
b) birria
c) belgisch stoofvlees
d) iets anders namelijk...

*meerdere opties mogelijk
pi_216596022
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 15:21 schreef Lonaa het volgende:
a) rendang
b) birria
c) belgisch stoofvlees

Robin Ooks Vietnamese stoofvlees :9
Spoilers!
pi_216596043
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 15:21 schreef Lonaa het volgende:
a) rendang
b) birria
c) belgisch stoofvlees

Barbacoa?
pi_216596053
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Barbacoa?
Ja, ik zag al een receptje op mijn zoektocht. Ook erg lekker :9
  zaterdag 8 februari 2025 @ 15:42:16 #144
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_216596130
quote:
Geen griep.

https://www.forkranger.com/recipe/lazy-tortellini/
pi_216596160
Ik denk skrei :9
pi_216596308
Spoilers!
pi_216596312
quote:

Uit eten in Tilburg.
Spoilers!
pi_216596344
Vanavond vegan Engels ontbijt als diner :9.
pi_216596345
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Wij kregen van de week van een buur te horen dat onze hond graag een bord macaroni lust :')
Kwam ongevraagd mee-eten? Had wel tafelmanieren?
pi_216596349
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 16:15 schreef Tuindier het volgende:
Vanavond vegan Engels ontbijt als diner :9.
Boh O+

Wat zit er allemaal in?
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')