Jonge Halewijn Bwijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat snap ik heel goed. Fijn dat social deal jullie daar een handje bij helptwaar gaan jullie vanavond heen?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:19 schreef Blues het volgende:
Nog 1 wasje, dan hangen er 3, bed verschoond, hele bovenverdieping gedaan & meer, krant gelezen en een broodje kroket gegeten.
Ook al ruim een half uur gewandeld waarbij ik een sperwer zag![]()
Straks een dutje en ff pianospelen en dan op naar het restaurant.
#goeddagje
Ken ik niet, hopelijk is het lekker! Alvast veel plezier gewenstquote:
En anders poepen ze het wel uit toch. Katten eten wel meer meuk. * Tele6 denkt aan kat van vriendin die altijd kebab schooit in de buurtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:41 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ken ik niet, hopelijk is het lekker! Alvast veel plezier gewenst. En goed bezig met het huishouden en wandelen!
![]()
Griepgolf: ik hoor wel veel mensen erover, op werk ook wel een collega en haar hele gezin ziek geweest. Maar vooralsnog nog geen mensen echt dichtbij, en ik heb hem ook nog niet te pakken gehad *afkloppen*. Wel griepprik gehad, dus ik hoop dat als ik 'm toch nog oppik, die ervoor zorgt dat ik niet heel ziek word. Kind van collega had zich zo beroerd gevoeld dat ze had geroepen dat het leven zo niet meer hoefde, arme puber.
@:Lucky_Strike veel plezier vandaag! Kan ik nog naar jullie zwaaien op de livestream?
@:borisz ook al zo actief!
Ik gaf per ongeluk ene kat een gebitsreiniging. Ik was donderdag voor gratis gebitscontrole want feb is maand vh gebit, en beide hadden wel wat tandsteen, zelfs degene die vorig jaar mei voor 2e keer gebitsreiniging had gehad ook al best wat. Dus ik wil weer consequenter gaan poetsen. Dus ik deed met nagel beetje over achterste kiesjes schrapen om ze weer te laten wennen aan iets in mond, bij ene kat beide zijden alleen klein beetje plak onder nagel, bij andere kat ene kant ook, kom ik bij andere kant, breekt er ineens een stukje tandsteen af
hij heeft nu ineens een heel mooi witte achterste kies boven aan één kant
. Was de kies met meeste tandsteen ook, dus nou ja, opzich niet verkeerd denk ik? Kan 'ie hopelijk weer wat langer zonder gebitsreiniging
. Hij slikte het stukje tandsteen wel door, maar de vriendelijke dame aan de telefoon verzekerde me dat dat in principe gewoon oplost in de maag en ik me daar geen zorgen over hoeft te maken.
Durgerdam ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:27 schreef borisz het volgende:
Gister feestje... Was wat vroeg vanmorgen om te wandelen met ma.
Trekvogelpad Broek op Waterland - Amsterdam door div dorpjes in de polder boven Amsterdam
Nu shorttrack kijken, maar denk dat ik zo in slaap val
Griep lijkt vooralsnog mijn huis en mijn collega's op kantoor te passeren.
Wij kregen van de week van een buur te horen dat onze hond graag een bord macaroni lustquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
En anders poepen ze het wel uit toch. Katten eten wel meer meuk. * Tele6 denkt aan kat van vriendin die altijd kebab schooit in de buurt
Ik ken echt niemand die griep heeft. Na de kerstvakantie wel, maar de laatste tijd niemand. Mag zo blijven
Robin Ooks Vietnamese stoofvleesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:21 schreef Lonaa het volgende:
En in die zelfde categorie:
Ik heb nog 3x 1 kg stoofvlees in de vriezer. Maak ik daarvan:
a) rendang
b) birria
c) belgisch stoofvlees
d) iets anders namelijk...
*meerdere opties mogelijk
Barbacoa?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:21 schreef Lonaa het volgende:
En in die zelfde categorie:
Ik heb nog 3x 1 kg stoofvlees in de vriezer. Maak ik daarvan:
a) rendang
b) birria
c) belgisch stoofvlees
d) iets anders namelijk...
*meerdere opties mogelijk
Kwam ongevraagd mee-eten? Had wel tafelmanieren?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wij kregen van de week van een buur te horen dat onze hond graag een bord macaroni lust
Bohquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:15 schreef Tuindier het volgende:
Vanavond vegan Engels ontbijt als diner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |