Ik heb nog niet gestemd maar ik denk eraan om voor Jeff te gaan. Ik heb een enorme hekel aan hem maar de rest is zo nietszeggend. Jane en Eva zijn het zelfde die plakken aan Axel omdat ze weten dat die sterk staat buiten. Elsa had er van mij in week 1 al uitgemogen ze voegt echt niets toe.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wie heeft er in dit topic op Elsa gestemd dan
Hahahaaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gestemd maar ik denk eraan om voor Jeff te gaan. Ik heb een enorme hekel aan hem maar de rest is zo nietszeggend. Jane en Eva zijn het zelfde die plakken aan Axel omdat ze weten dat die sterk staat buiten. Elsa had er van mij in week 1 al uitgemogen ze voegt echt niets toe.
Dank je wel, gaat de goede kant op dusquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jane en Elsa op 27% ,Eva op 24 % en Jeff op 22 %
Ik zou het niet doen, maar het is jou keus natuurlijk, ik heb al op Eva gestemdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gestemd maar ik denk eraan om voor Jeff te gaan. Ik heb een enorme hekel aan hem maar de rest is zo nietszeggend. Jane en Eva zijn het zelfde die plakken aan Axel omdat ze weten dat die sterk staat buiten. Elsa had er van mij in week 1 al uitgemogen ze voegt echt niets toe.
Dit is gewoon lachwekkendquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, maar het is jou keus natuurlijk, ik heb al op Eva gestemd
Je weet het nooit .. Kan maar zo dat Jeff het ook nog haaltquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel, gaat de goede kant op dus
Ik zie Jane 28, Elsa 26,Eva 23 en Jeff 22quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jane en Elsa op 27% ,Eva op 24 % en Jeff op 22 %
Geen idee je kan maar 1 keer op insta stemmen ik ben bang dat straks Jane of Elsa echt tekort komtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gestemd maar ze staat goed
Je moet stemmen via RTL toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:09 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Geen idee je kan maar 1 keer op insta stemmen ik ben bang dat straks Jane of Elsa echt tekort komt
Wordt close tussen Jeff en Eva.quote:Jane en Elsa op 27% ,Eva op 24 % en Jeff op 22 %
en op wie heb je gestemd?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:11 schreef Koos1958 het volgende:
Sociale media heb ik niet gestemd. Wel op go play en rtl.
Vaak juist niet toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:14 schreef Adat231 het volgende:
Wel veel Jeff in beeld vandaag. Misschien een goed teken?
Vanmorgen was Elsa nog veel in beeld. Iedere genomineerde krijgt extra beeldtijd op eliminatiedag.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:14 schreef Adat231 het volgende:
Hij is altijd veel in beeld wie weet gaat hij nog zoenen dat mogen we niet missen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:14 schreef Adat231 het volgende:
Wat je hieruit kan opmaken is dat ze er alle 4 niet heel er sterk voorstaan Als Jeff nog zo erg bij ze in de buurt kan blijven zegt dat genoeg. We hebben een heel slecht BB jaar dit jaar. Een volledig mislukte casting. En dat zit niet eens zozeer in de personen als wel de groep in zijn geheel.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:18 schreef marky het volgende:
[..]
Hijnis altijd veel in beeld wie weet gaat hij nog zoenen dat mogen we niet missen.
Dat kan zeker wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:40 schreef Hznootje het volgende:
Ik moet nog steeds stemmen …Alsof mijn stem het verschil zou maken
Ik maak er iets anders uit op. Dat Eva heel veel stemmen krijgt omdat mensen Jeffrey eruit willen hebben. Denk dat zonder Jeffrey ze rond de 9% had gezeten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:21 schreef marky het volgende:
[..]
Wat je hieruit kan opmaken is dat ze er alle 4 niet heel er sterk voorstaan Als Jeff nog zo erg bij ze in de buurt kan blijven zegt dat genoeg. We hebben een heel slecht BB jaar dit jaar. Een volledig mislukte casting. En dat zit niet eens zozeer in de personen als wel de groep in zijn geheel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Eerder een hele fucked up bank deze keer. Het gaat niet eens meer om Jane en Elsa..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:21 schreef marky het volgende:
[..]
Wat je hieruit kan opmaken is dat ze er alle 4 niet heel er sterk voorstaan Als Jeff nog zo erg bij ze in de buurt kan blijven zegt dat genoeg. We hebben een heel slecht BB jaar dit jaar. Een volledig mislukte casting. En dat zit niet eens zozeer in de personen als wel de groep in zijn geheel.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:23 schreef Droopie het volgende:
Als je hier zegt dat je op Jeff gaat stemmen lachen (we) je uit. En ondertussen stemmen sommige stiekem op Jeff zonder wat te zeggen
En dan worden we vanavond uitgelachen door zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
vind wel meevallen, ik vermaak me kostelijk elke tv-show (live kijken doe ik toch weinig te saaiquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:21 schreef marky het volgende:
[..]
Raar, ik zie op instagram andere cijfers.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:25 schreef Paul het volgende:
[..]
nee dit is op instagram, grootste poll van salar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mattie, die meeloper, neequote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:23 schreef TheVulture het volgende:
Ach hij is sowieso kansloos voor de eindzege natuurlijk. Voor nu lijken me Mattie en Axel de meeste kans te maken, en ik vind Pootje ook wel een outsider eigenlijk
Dat kan ook maar dan nog blijft Jeff veel te veel in de buurt. Als Jeff er werkelijk zo slecht had voorgestaan had hij niet boven de 10% moeten komen. Vorige week was het verschil tussen de 4 ongeveer 9% nu is dat veel kleiner. En ik denk dat Niels populairder was toen dan dat Jeff toen was en nu is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik maak er iets anders uit op. Dat Eva heel veel stemmen krijgt omdat mensen Jeffrey eruit willen hebben. Denk dat zonder Jeffrey ze rond de 9% had gezeten.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar zijn 32000 stemmen, is wel veruit de grootste BB poll.. de grootste FB poll heeft op dit moment 13500 stemmen.weet je ook hoe de poll nu op fb staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder de spoilerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:27 schreef Adat231 het volgende:
[..]
weet je ook hoe de poll nu op fb staat?
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar zijn 32000 stemmen, is wel veruit de grootste BB poll.. de grootste FB poll heeft op dit moment 13500 stemmen.Ook daar te dicht bijelkaar. BB kan naar huis sturen wie het wil want de marge is zo klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |