Ik denk niet dat het volledig bepaald is. Zowel Bart als Glenn blonken niet uit in sprankelende persoonlijkheden. Die hebben gewonnen om wat ze vooral niet deden. In 2023 had Jason moeten winnen en vorig jaar Ashley (en ik was blij dat ze niet won). Denk dat BB wel bepaalde personen er langer in wil houden om de reuring die ze veroorzaken die hoeven dan niet te winnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij bedoelt hetzelfde als wij denken alleen hij is heel slecht in communiceren. Hoe vaak denken we niet dat is in opdracht van BB en dat die stuurt...
Dat geld dat Ashley pakte op het eind is dacht ik ook een zetje van BB. Ze had waarschijnlijk gewonnen van Glenn.
Ja precies dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:40 schreef Hznootje het volgende:
Ik moet nog steeds stemmen …Alsof mijn stem het verschil zou maken
Ja dat wil je toch niet missen - de lancering van je eigen kledinglijn?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
goed speurwerk
het mooiste zou nu dus zijn dat hij zaterdag lekker thuis is
Er is een verschil tussen spelen en spelen, Ashley wilde spelen en wilde dat hard doen, zodra iemand hetzelfde wilde doen en het in haar nadeel leek was de wereld te klein (Glenn die haar niet wakker gemaakt zou hebben voor een spelticket bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Ashley wilde graag het spel spelen, maar er zijn nog veel kijkers die liever de gezellige en goede kanten van mensen willen zien. Zodra je het spel speelt, heb je al snel een groep bewoners en kijkers tegen je.
Ik vind dat wel jammer, had graag gezien dat BB echt gespeeld wordt, meerdere bondjes achter elkaars rug om, meer spellen. Daar zie ik toch liever de drama van dan irritaties van eten of wie is er hier de dief.
Nee joh die blijft nog ff toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:50 schreef Droopie het volgende:
Door al dat gespeculeer en tactisch stemmen zien we straks opeens Elsa het huis verlaten.
Geen touw aan vast te knopen meer
Ik ben van mening dat iemands persoonlijkheid de doorslag geeft in populair zijn in BB en de kans om te winnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen spelen en spelen, Ashley wilde spelen en wilde dat hard doen, zodra iemand hetzelfde wilde doen en het in haar nadeel leek was de wereld te klein (Glenn die haar niet wakker gemaakt zou hebben voor een spelticket bijvoorbeeld).
In dat opzicht hetzelfde als Jeffrey, die zodra het idee in z'n hoofd zit dat anderen zichzelf dingen gunnen die hij eigenlijk zou willen hebben is de wereld te klein. Als de groep het een ander dan hem het gunt, idem.
Spelen prima, maar niet jenken als andere ook willen spelen, doe je dat wel, jammer joh, geen stem van mij.
Dat speelt zeker mee inderdaad!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat iemands persoonlijkheid de doorslag geeft in populair zijn in BB en de kans om te winnen.
Aahley heeft dat volop gedaan. Waar het bij Ashley mis ging was haar dubbele standaard en de complete mentale afbraak toen Ty en Alice het spel ook echt gingen spelen en Ashley geen grip meer had op het spel dat was prachtig om te zien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Ashley wilde graag het spel spelen, maar er zijn nog veel kijkers die liever de gezellige en goede kanten van mensen willen zien. Zodra je het spel speelt, heb je al snel een groep bewoners en kijkers tegen je.
Ik vind dat wel jammer, had graag gezien dat BB echt gespeeld wordt, meerdere bondjes achter elkaars rug om, meer spellen. Daar zie ik toch liever de drama van dan irritaties van eten of wie is er hier de dief.
Ik heb nog niet gestemd maar ze staat goedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wie heeft er in dit topic op Elsa gestemd dan
Ik zojuist, omdat ik het lullig zou vinden als zij door tactisch stemmen op een Eva of Jane zou moeten vertrekkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wie heeft er in dit topic op Elsa gestemd dan
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wil je straks mee in de sessie met Keanu bij de psych?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |