Ik heb nog niet gestemd maar ik denk eraan om voor Jeff te gaan. Ik heb een enorme hekel aan hem maar de rest is zo nietszeggend. Jane en Eva zijn het zelfde die plakken aan Axel omdat ze weten dat die sterk staat buiten. Elsa had er van mij in week 1 al uitgemogen ze voegt echt niets toe.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wie heeft er in dit topic op Elsa gestemd dan
Hahahaaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gestemd maar ik denk eraan om voor Jeff te gaan. Ik heb een enorme hekel aan hem maar de rest is zo nietszeggend. Jane en Eva zijn het zelfde die plakken aan Axel omdat ze weten dat die sterk staat buiten. Elsa had er van mij in week 1 al uitgemogen ze voegt echt niets toe.
Dank je wel, gaat de goede kant op dusquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jane en Elsa op 27% ,Eva op 24 % en Jeff op 22 %
Ik zou het niet doen, maar het is jou keus natuurlijk, ik heb al op Eva gestemdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gestemd maar ik denk eraan om voor Jeff te gaan. Ik heb een enorme hekel aan hem maar de rest is zo nietszeggend. Jane en Eva zijn het zelfde die plakken aan Axel omdat ze weten dat die sterk staat buiten. Elsa had er van mij in week 1 al uitgemogen ze voegt echt niets toe.
Dit is gewoon lachwekkendquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, maar het is jou keus natuurlijk, ik heb al op Eva gestemd
Je weet het nooit .. Kan maar zo dat Jeff het ook nog haaltquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel, gaat de goede kant op dus
Ik zie Jane 28, Elsa 26,Eva 23 en Jeff 22quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jane en Elsa op 27% ,Eva op 24 % en Jeff op 22 %
Geen idee je kan maar 1 keer op insta stemmen ik ben bang dat straks Jane of Elsa echt tekort komtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gestemd maar ze staat goed
Je moet stemmen via RTL toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:09 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Geen idee je kan maar 1 keer op insta stemmen ik ben bang dat straks Jane of Elsa echt tekort komt
Wordt close tussen Jeff en Eva.quote:Jane en Elsa op 27% ,Eva op 24 % en Jeff op 22 %
en op wie heb je gestemd?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:11 schreef Koos1958 het volgende:
Sociale media heb ik niet gestemd. Wel op go play en rtl.
Vaak juist niet toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:14 schreef Adat231 het volgende:
Wel veel Jeff in beeld vandaag. Misschien een goed teken?
Vanmorgen was Elsa nog veel in beeld. Iedere genomineerde krijgt extra beeldtijd op eliminatiedag.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:14 schreef Adat231 het volgende:
Hij is altijd veel in beeld wie weet gaat hij nog zoenen dat mogen we niet missen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:14 schreef Adat231 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |