Druk staat er nu wel vol op bij hun ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En dan krijgen ze nu Utrecht en twee keer Juve in acht dagen tijd
Volgend jaar nog een keer kampioen en dan naar Romaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dan wordt het de Fransesco Farioli ArenA
3quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog steeds 2 verliespunten voor dan
Van wie ben jij de kloon?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:47 schreef DobbyDobby het volgende:
Stop met indekken. Ajax wordt kampioen.
Door dit constant te vragen doe je precies wat hij wilquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijf maar de vraag ontwijken.
Op naar het banmeldtopic!
Hij heeft echt het IQ van een amoebe.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door dit constant te vragen doe je precies wat hij wil
Als je verder geen waarde hebt zijn dit dingen waar je aandacht mee krijgt
Coco of SobbyBobby?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij heeft echt het IQ van een amoebe.
Oh ja, dan is het 0 of 1, geen 2 toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je hebt nu 3 verliespunten minder. Als je morgen punten verspeelt niet meer he
Waarom heb je zo'n treurig leven dat dit je leven beheerst?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijf maar de vraag ontwijken.
Op naar het banmeldtopic!
Dit was niet mijn beste berekeningquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, dan is het 0 of 1, geen 2 toch?
Kan je dit soort zielige gedrag in een ander topic doenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n treurig leven dat dit je leven beheerst?
Gohquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit was niet mijn beste berekening
Vooruit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je dit soort zielige gedrag in een ander topic doen
De mijne ook niet,quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gohquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:34 schreef GGMM het volgende:
Je staat nu 3 punten achter met 2 wedstrijden minder gespeeld
Zou je beide wedstrijden winnen (3 + 3 = 6) dan sta je 3 punten voor op PSV
Win je één wedstrijd en speel je die ander gelijk (3 + 1 = 4) dan sta je 1 punt voor op PSV
Win je één wedstrijd en verlies je de ander (3 + 0 = 3) dan sta je gelijk met PSV (en dus achter, want PSV heeft een beter doelsaldo)
Speel je beide wedstrijden gelijk (1 + 1 = 2) dan sta je 1 punt achter op PSV
En verlies je beide wedstrijden dan blijft de stand zoals hij is
Hopelijk heb ik zo wat duidelijkheid gecreëerd.
Bedankt vriend!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:34 schreef GGMM het volgende:
Win je één wedstrijd en speel je die ander gelijk (3 + 1 = 4) dan sta je 1 punt voor op PSV
Win je één wedstrijd en verlies je de ander (3 + 0 = 3) dan sta je gelijk met PSV (en dus achter, want PSV heeft een beter doelsaldo)
Niet echt, de term verliespunten zit er niet inquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:34 schreef GGMM het volgende:
21 is 16, 48 is 2, 39 is 4 en 52 is 1quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:34 schreef GGMM het volgende:
Ik reken mijzelf nog lang niet rijk nee. Fortuna is lastig zat morgen, gewoon richten op plek 2 nu.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Users die gefeliciteerd ajax met die titel roepen (voor de laatste speelronde) mogen van mij een hele erge ziekte krijgen. Jullie weten welke.
Hou hiermee op
Overdreven.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Users die gefeliciteerd ajax met die titel roepen (voor de laatste speelronde) mogen van mij een hele erge ziekte krijgen. Jullie weten welke.
Hou hiermee op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |