SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Het is verbazingwekkend dat je nationaal nu alweer mee doet, maar een Ajax dat af en toe ook internationaal verrast moeten we nog even op wachten denk ik.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:12 schreef KingRoland het volgende:
Ajax gaat ajax weer worden. De nummer 1 van Nederland volgend seizoen. Waar het normaal hoort te staan
Hopelijk ga jij hier verandering in brengenquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, dit verbaast niet meer. De doelpalen verschuiven is zowel de angst voor andere invloeden, zowel het behouden van bronnen/ingangen binnen de club zodat er iets te schrijven valt.
Daarom zijn Farioli en Priske, of eerder Schmidt, zonder enige vorm van nuance het haasje bij de media. Niet zeggende dat de kritiek op b.v. Priske onterecht is, het gaat meer om de intentie waarmee geschreven wordt.
Dat is helaas de ziekte in de sportjournalistiek, of - breder getrokken - de sportmedia.
Bizar dat er een mogelijkheid is dat we over enkele weken nummer 1 staan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:12 schreef KingRoland het volgende:
Ajax gaat ajax weer worden. De nummer 1 van Nederland volgend seizoen. Waar het normaal hoort te staan
Farioligodquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Bizar dat er een mogelijkheid is dat we over enkele weken nummer 1 staan.
Stuttgart gaat ook lekker sinds Mislinratgenot weg is . Effectgenotquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Bizar dat er een mogelijkheid is dat we over enkele weken nummer 1 staan.
Wat eigenlijk nog bizarder is, want sinds zijn vertrek in 2023 en voor de start van het seizoen kwam er welgeteld één speler bij, Denis Undav, en werden twee trainers ontslagen (Materazzo vlak voordat Mislinrat eruit moest, en Labbadia kort voor de onvermijdelijk lijkende degradaties). Seb Hoeness kreeg nergens geld voor maar had het ook niet nodig.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stuttgart gaat ook lekker sinds Mislinratgenot weg is . Effectgenot
Hij heeft best een oog voor talent alleen die juiste trainer aanstellen is niet zijn sterke punt ook niet echt makkelijk in de omgang van wat je hoort.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:27 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wat eigenlijk nog bizarder is, want sinds zijn vertrek in 2023 en voor de start van het seizoen kwam er welgeteld één speler bij, Denis Undav, en werden twee trainers ontslagen (Materazzo vlak voordat Mislinrat eruit moest, en Labbadia kort voor de onvermijdelijk lijkende degradaties). Seb Hoeness kreeg nergens geld voor maar had het ook niet nodig.
Ah ok, een ploeggenoot van middenmoter Kowet vind Edvardsen heel goed. Nou dat kan niet meer fout. Typisch dat zelfs in dit geval het niet over technische bagage gaat, maar puur over werrukuh en diepgaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:07 schreef tong80 het volgende:
Mooi lang artikel in Ajax Showtime.
https://www.msn.com/nl-nl(...)d049aaddfe8995&ei=52
Klaassen 2.0quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:21 schreef Ramboetan het volgende:
Mocht Taylor na dit seizoen vertrekken zullen we dan Steijn junior maar van dat geld halen? Z'n vader mag thuis blijven overigens.
Balen maat. Lekker tripjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Nee![]()
En Daley terug laten komen als jeugdtrainer ofzo, niet als speler
Hij kan dus gewoon echt niet voetballen en is een draufganger 2.0quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah ok, een ploeggenoot van middenmoter Kowet vind Edvardsen heel goed. Nou dat kan niet meer fout. Typisch dat zelfs in dit geval het niet over technische bagage gaat, maar puur over werrukuh en diepgaan.
Zoveel was al wel duidelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij kan dus gewoon echt niet voetballen en is een draufganger 2.0
Hij koos wel heel snel het hazenpad. Drie wedstrijden geen basisplaats en hij wilde al weg. Het ontslag van Schreuder hing al in de lucht, daar had hij ook op kunnen wachten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:58 schreef tong80 het volgende:
Twee jaar geleden ben ik toch vertrokken bij Ajax. Ik denk dat het een heel abrupt moment was. Niet wat ik voor ogen had en zeker niet de manier waarop. Door een conflict was er op dat moment helaas geen toekomst meer”, aldus Blind.
Waar baseer je op dat het een draufganger is?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij kan dus gewoon echt niet voetballen en is een draufganger 2.0
Hij speelt geloof ik al 3 jaar in Nederlandquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat het een draufganger is?
“maar ook zijn arbeid zonder de bal valt op.”quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat het een draufganger is?
Dan zat die bij Real Madrid of Bayern ofzo en niet hier. Genotquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:17 schreef Bugno3 het volgende:
"Zonder bal is hij ook heel goed in het moment van aanjagen en drukzetten kiezen. Hij is een klein en snel mannetje, maar hij zou ook zo rechts- of linksback kunnen zijn. Hij is gewoon een goede verdediger. Hij had bij ons ook gewoon mooie acties en was goed aan de bal. Hij heeft ook mooie passes en hij kan goed dribbelen. Écht een goede speler.’"
Stukje schoolkrant.
@:PowerLoungen
Even afwachten, Rulli kon ook een vergelijkbaar CV overleggen en dat is 'm niet geworden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
goede aanwinst die keeper van Braga, heeft daar 245 wedstrijden gespeeld op het hoogste niveau sinds 2014 met ook europa league en zelfs champions league ervaring die hij meebrengt
Ik zou Rulli en Ramaj niet willen wegzetten als slechte keepers, die zijn beide juist weggegaan omdat ze te goed waren voor tweede keeper.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Even afwachten, Rulli kon ook een vergelijkbaar CV overleggen en dat is 'm niet geworden.
Vanavond een deel van de concurrentie in actie, zie ze niet snel punten verspelen helaas. Ajax lijkt op papier nog wel de meest lastige wedstrijd te hebben deze speelronde. Even zonder schade door dit weekend komen want volgende week kan weer smullen worden met Psv - Utrecht en Nac - Feyenoord.
Feyenoord is geen concurrentquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Even afwachten, Rulli kon ook een vergelijkbaar CV overleggen en dat is 'm niet geworden.
Vanavond een deel van de concurrentie in actie, zie ze niet snel punten verspelen helaas. Ajax lijkt op papier nog wel de meest lastige wedstrijd te hebben deze speelronde. Even zonder schade door dit weekend komen want volgende week kan weer smullen worden met Psv - Utrecht en Nac - Feyenoord.
Rulli was toch een prima keeper? Vond hem helemaal niet zo slecht als 1e keeper.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Helemaal stil.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef mitt het volgende:
Heeft iemand trouwens ooit nog iets van Huntelaar gehoord?
Volgens de irritante David Endt gaat het niet goed met hem.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:23 schreef mitt het volgende:
Heeft iemand trouwens ooit nog iets van Huntelaar gehoord?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens de irritante David Endt gaat het niet goed met hem.
Mocht Ajax kampioen worden, komt het 100% door PSV.quote:
Nog steeds 2 verliespunten voor danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fortuna morgen is voor ons anders ook een bananenschilletje.
En dan krijgen ze nu Utrecht en twee keer Juve in acht dagen tijdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:45 schreef Marcoss het volgende:
Dat gelijkspel na de winterstop tegen AZ leek nog een incident, maar PSV is het echt volledig kwijt joh
Bizar
Dit wordt een masterclass volksmennen tijdens het vieren op parkeerplaats P3quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
U kijkt naar het eerste kampioenschap van Franseco Farioli.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:47 schreef DobbyDobby het volgende:
Stop met indekken. Ajax wordt kampioen.
Ik zou daar niet aanwezig zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit wordt een masterclass volksmennen tijdens het vieren op parkeerplaats P3
Weer eens de koppositie pakken zou wel leuk zijn andersquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog steeds 2 verliespunten voor dan
Gewoon een speech als van Gaal doen in het Italiaansquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit wordt een masterclass volksmennen tijdens het vieren op parkeerplaats P3
Stel dat je punten voor staat bij die onderlinge ontmoetingquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Weer eens de koppositie pakken zou wel leuk zijn anders
Al is die inhaalwedstrijd ook al over 2 weken, zie ik. En volgende week ook wel een leuke wedstrijd met PSV-Utrecht
Dan wordt het de Fransesco Farioli ArenAquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
U kijkt naar het eerste kampioenschap van Franseco Farioli.
Druk staat er nu wel vol op bij hun ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En dan krijgen ze nu Utrecht en twee keer Juve in acht dagen tijd
Volgend jaar nog een keer kampioen en dan naar Romaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dan wordt het de Fransesco Farioli ArenA
3quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog steeds 2 verliespunten voor dan
Van wie ben jij de kloon?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:47 schreef DobbyDobby het volgende:
Stop met indekken. Ajax wordt kampioen.
Door dit constant te vragen doe je precies wat hij wilquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijf maar de vraag ontwijken.
Op naar het banmeldtopic!
Hij heeft echt het IQ van een amoebe.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door dit constant te vragen doe je precies wat hij wil
Als je verder geen waarde hebt zijn dit dingen waar je aandacht mee krijgt
Coco of SobbyBobby?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij heeft echt het IQ van een amoebe.
Oh ja, dan is het 0 of 1, geen 2 toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je hebt nu 3 verliespunten minder. Als je morgen punten verspeelt niet meer he
Waarom heb je zo'n treurig leven dat dit je leven beheerst?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijf maar de vraag ontwijken.
Op naar het banmeldtopic!
Dit was niet mijn beste berekeningquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, dan is het 0 of 1, geen 2 toch?
Kan je dit soort zielige gedrag in een ander topic doenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n treurig leven dat dit je leven beheerst?
Gohquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit was niet mijn beste berekening
Vooruit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je dit soort zielige gedrag in een ander topic doen
De mijne ook niet,quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gohquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:34 schreef GGMM het volgende:
Je staat nu 3 punten achter met 2 wedstrijden minder gespeeld
Zou je beide wedstrijden winnen (3 + 3 = 6) dan sta je 3 punten voor op PSV
Win je één wedstrijd en speel je die ander gelijk (3 + 1 = 4) dan sta je 1 punt voor op PSV
Win je één wedstrijd en verlies je de ander (3 + 0 = 3) dan sta je gelijk met PSV (en dus achter, want PSV heeft een beter doelsaldo)
Speel je beide wedstrijden gelijk (1 + 1 = 2) dan sta je 1 punt achter op PSV
En verlies je beide wedstrijden dan blijft de stand zoals hij is
Hopelijk heb ik zo wat duidelijkheid gecreëerd.
Bedankt vriend!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:34 schreef GGMM het volgende:
Win je één wedstrijd en speel je die ander gelijk (3 + 1 = 4) dan sta je 1 punt voor op PSV
Win je één wedstrijd en verlies je de ander (3 + 0 = 3) dan sta je gelijk met PSV (en dus achter, want PSV heeft een beter doelsaldo)
Niet echt, de term verliespunten zit er niet inquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:34 schreef GGMM het volgende:
21 is 16, 48 is 2, 39 is 4 en 52 is 1quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:34 schreef GGMM het volgende:
Ik reken mijzelf nog lang niet rijk nee. Fortuna is lastig zat morgen, gewoon richten op plek 2 nu.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Users die gefeliciteerd ajax met die titel roepen (voor de laatste speelronde) mogen van mij een hele erge ziekte krijgen. Jullie weten welke.
Hou hiermee op
Overdreven.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Users die gefeliciteerd ajax met die titel roepen (voor de laatste speelronde) mogen van mij een hele erge ziekte krijgen. Jullie weten welke.
Hou hiermee op
Toevoeging: heb het niet tegen ajax users maar users van andere clubs die hier grappig willen doen, zijn de enige die dit lopen te doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Hou hiermee op
Gefeliciteerd met onze titel, maat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toevoeging: heb het niet tegen ajax users maar users van andere clubs die hier grappig willen doen, zijn de enige die dit lopen te doen.
Toevoeging 2: titel of gerelateerde woordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Hou hiermee op
Gefeliciteerd vriend.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toevoeging 2: titel of gerelateerde woorden
Enkele users zijn het hier mee oneens vrees ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:38 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop toch niet dat Dombo nu een ernstige ziekte krijgt
hij heeft zich aan de eisen gehouden dus die kans is zeer klein!quote:Op zondag 9 februari 2025 00:38 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop toch niet dat Dombo nu een ernstige ziekte krijgt
die kan er vrij weinig van.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef LethalNinja het volgende:
Die Hlynson is ook bij Sparta een licht gewicht. Totaal onzichtbaar. Typerend was ook dat aan een shirt trekken weinig effect heeft 🤣
Kan hier een mod naar kijken?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Hou hiermee op
Ajax wordt kampioen, dat is wel zeker. Dat is voor PSV met de beste selectie van NL (doch flink overschat) nog een grotere fuckup dan dat Feyenoord geen 2e wordt.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:19 schreef Wotte het volgende:
Je moet gewoon net iets beter verdedigen dan de rest om kampioen te worden.
Precies. We moeten ook nog naar Eindhoven en Utrecht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik reken mijzelf nog lang niet rijk nee. Fortuna is lastig zat morgen, gewoon richten op plek 2 nu.
Eerst maar eens van Fortuna winnen vandaag, dat wordt nog moeilijk genoeg.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen, dat is wel zeker. Dat is voor PSV met de beste selectie van NL (doch flink overschat) nog een grotere fuckup dan dat Feyenoord geen 2e wordt.
Bananenschil in het kwadraat als je het mij vraagt.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst maar eens van Fortuna winnen vandaag, dat wordt nog moeilijk genoeg.
Dat is iedere wedstrijd toch dit seizoen, op wat uitzonderingen na.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bananenschil in het kwadraat als je het mij vraagt.
Hopelijk voor plek 1.quote:
Aantal verliespunten is leidend bij een ongelijk aantal wedstrijden. Dus we staan 1e vandaag als we winnen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hopelijk voor plek 1.
Staan we 1e áls we vandaag winnen? Doelsaldo PSV is beter maar een wedstrijd minder gespeeld telt zwaarder, denk ik?
Klopt. Zie er de nodige discussie over op sociale media, maar de regelementen betaald voetbal van de KNVB zijn duidelijk:quote:Op zondag 9 februari 2025 11:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aantal verliespunten is leidend bij een ongelijk aantal wedstrijden. Dus we staan 1e vandaag als we winnen.
quote:Artikel 17 – Competitieresultaten
1. De rangorde gedurende een competitie wordt bepaald door het aantal behaalde wedstrijdpunten. Bij een gelijk aantal
wedstrijdpunten is het aantal verliespunten bepalend voor de positie op de ranglijst, dat wil zeggen hoe meer verliespunten,
hoe lager de positie.
Nee joh feyenoord gaat nog genoeg verliezenquote:
Nee dus. Wel Mokio, 16 jaarquote:Op zondag 9 februari 2025 13:08 schreef Black-Death het volgende:
Ook voor het moraal dus een belangrijk potje. Ben weer benieuwd naar de opstelling. 1 van de aankopen in de basis?
Eens.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nee joh feyenoord gaat nog genoeg verliezenals je kampioen wilt worden moet je dit soort wedstrijden wel winnen.
man man zo'n voorsprong en dan nog zo'n laffe mentaliteit hanteren. Waar is dat wzajwzdb gebleven dan?quote:Op zondag 9 februari 2025 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst maar eens van Fortuna winnen vandaag, dat wordt nog moeilijk genoeg.
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
man man zo'n voorsprong en dan nog zo'n laffe mentaliteit hanteren. Waar is dat wzajwzdb gebleven dan?
Flikker jij maar lekker op de jaar eigen topic, droeftoeter.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
man man zo'n voorsprong en dan nog zo'n laffe mentaliteit hanteren. Waar is dat wzajwzdb gebleven dan?
Ik durf inmiddels bijna op meer te hopen, al kan ik het me nog steeds niet voorstellen dat we de titel pakkenquote:
Is het ook wel hoor. Zelfs een kampioenschap mag je niet meer weggeven. Dat zou echt een enorme fuckup zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:15 schreef Heeinz het volgende:
Tweede plek zou nu toch wel bijna een zekerheid moeten zijn
Ik zie PSV nog wel weer in vorm komen, vraag is alleen of ze daarvoor voldoende punten hebben laten liggen dat we alsnog kans maken. Fuckup is niet aan de orde als je geen kampioen wordt natuurlijkquote:Op zondag 9 februari 2025 14:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is het ook wel hoor. Zelfs een kampioenschap mag je niet meer weggeven. Dat zou echt een enorme fuckup zijn.
Volgens mij zit je in het verkeerde topic te trollenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is het ook wel hoor. Zelfs een kampioenschap mag je niet meer weggeven. Dat zou echt een enorme fuckup zijn.
Dat was in Riga niet zo'n succes. Nou vond ik hem op links al nooit een succes. Dus denk dat Farioli maar gewoon dit nu doet. En dan 2e helft Rosa erin gok ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:17 schreef Black-Death het volgende:
Opvallend dat Mokio speelt. Je had ook met Baas kunnen schuiven
Waarom zou ik trollen? Jullie spelen zeer degelijk zonder goed te spelen. Als het straks echt loopt dan is het kampioenschap toch gewoon een zekerheidje?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic te trollen
nee geen zekerheidjes, daar is het spel te wisselvallig voor.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou ik trollen? Jullie spelen zeer degelijk zonder goed te spelen. Als het straks echt loopt dan is het kampioenschap toch gewoon een zekerheidje?
Zekerheidje is misschien overdreven. Maar ik zeg het al 1,5 jaar. Dit PSV is zwaar overschat. Alleen @VEM2012 en @PSVCL denken dat PSV wereldtop is. Worden in de CL door elke club top 30 club weggeblazen. En als ze een keer winnen is het tegen of een C-team of tegen 10 man.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nee geen zekerheidjes, daar is het spel te wisselvallig voor.
Mja sowieso niet goed genoeg om europees echt door te breken. Maar wel voor de nl competitie de beste selectie.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zekerheidje is misschien overdreven. Maar ik zeg het al 1,5 jaar. Dit PSV is zwaar overschat. Alleen @:VEM2012 en @:PSVCL denken dat PSV wereldtop is. Worden in de CL door elke club top 30 club weggeblazen. En als ze een keer winnen is het tegen of een C-team of tegen 10 man.
Dit Ajax is veel stabieler.
Nee joh, PSV gaat zich wel weer oprichten en wij zullen vast wel ergens knullig punten gaan verspelen. Plek 2 is ook gewoon CL inkomsten en die zijn op dit moment het allerbelangrijkst.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik durf inmiddels bijna op meer te hopen, al kan ik het me nog steeds niet voorstellen dat we de titel pakken
Die kan alleen hard rennen en is goed op de counter. Hebben we dus niet zoveel aan.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:20 schreef Heeinz het volgende:
Ik had Edvardsen ook wel graag in de basis gezien in plaats van Berghuis trouwens, die voegt toch niks toe
Dit is echt bizar slecht.. Misschien nog wel slechter dan de velden die we de eerste jaren in de ArenA hadden..quote:
BANANENSCHIL IN HET KWADRAATquote:Op zondag 9 februari 2025 15:14 schreef Heeinz het volgende:
Typische wedstrijd waarin je het laat liggen
Farioli is een lieve jongon.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:16 schreef Black-Death het volgende:
Ik hoop dat Farioli een donderspeech heeft voorbereid
Die doet een wedstrijdje met Berghuis wie het minste kan toevoegenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:29 schreef PicoMMP het volgende:
Traoré heb je helemaal niks aan vandaag. Benieuwd naar Edvardsen.
Snap dat het veld niet meewerkt maar het wordt slechter en slechter.quote:
Dan moet je maar door de lucht heen.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:50 schreef Wertha het volgende:
Op dit veld kun je echt niet voetballen. Slaat nergens op. Dan krijg je een soort Ter land ter zee en in de lucht. Dat is wat we hier zien.
Daar mag je dus gewoon rood voor geven wat mij betreft.quote:
Gevalletje linksom of rechtsomquote:Op zondag 9 februari 2025 15:59 schreef Scorpie het volgende:
Dit is echt kenmerkend voor deze absolute kut wedstrijd.
Ging er volgens mij om of er te vroeg werd ingelopenquote:
Nee. 0-1quote:
2019 beldequote:Op zondag 9 februari 2025 16:05 schreef Karzai het volgende:
goddomme hier moet je toch gewoon met 0-4 van winnen
Grintaquote:
Kan dit niet meer aanzienquote:
Ik zie een oldbie naam.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:51 schreef mitt het volgende:
Momentum ligt zo bij Ajax, die gaan gewoon winnen vanmiddag.
2-0
Voor het eerst in 827 dagen blijkbaarquote:
Realisme is een woord dat geert journaille niet kentquote:Op zondag 9 februari 2025 16:38 schreef The-BFG het volgende:
Ik gun het die Farioli steeds meer, dat gejank op hem over niet spelen van Ajax voetbal....
Wat moet ie dan? Ga klagen bij vd Sar en co die deze bende hebben achtergelaten.
Ja dan is plek 2 wel binnen, wat al ongelooflijk knap zou zijn. Laat staan als je die absolute hoofdprijs paktquote:Op zondag 9 februari 2025 17:02 schreef Urquhart het volgende:
Als je dat inhaalduel wint sta je gewoon 12 punten voor op plek 3Kampioenschap zou een erg leuke bonus zijn
Vind de wedstrijd tegen AZ enger, die verliezen de laatste jaren structureel.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax - Heracles
Ajax - Go Ahead
Almere City - Ajax
PEC Zwolle - Ajax
Ajax - AZ
PSV - Ajax
Ajax - NAC
Willem II - Ajax
Ajax - Sparta
Utrecht - Ajax
Ajax - NEC
Groningen - Ajax
Ajax - FC Twente
PSV - Ajax kan wel eens heel cruciaal worden.
Als we die verliezen staan we gelijk in punten met PSV. Als we niet uitglijden ergens. Of PSV.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind de wedstrijd tegen AZ enger, die verliezen de laatste jaren structureel.
Ajax- FC Twente eerder denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax - Heracles
Ajax - Go Ahead
Almere City - Ajax
PEC Zwolle - Ajax
Ajax - AZ
PSV - Ajax
Ajax - NAC
Willem II - Ajax
Ajax - Sparta
Utrecht - Ajax
Ajax - NEC
Groningen - Ajax
Ajax - FC Twente
AZ pak je niet nee.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede herinneringen aanquote:
Psv heeft dan ook nog Groningen, Twente en Feyenoord-uit. Drie duels waar ze historisch veel punten laten liggen. Twente-uit is zelfs maar drie dagen na de bekerfinale (als ze die halen).quote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bal is rond alles kan knotsgekquote:Op zondag 9 februari 2025 17:29 schreef Black-Death het volgende:
Wordt pittig zat allemaal. Wel bizar dat we nu 1e staan
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Mokio is toch eigenlijk een verdedigende middenvelder?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:51 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een seizoen met dit materiaal. Het belangrijkste is om die tweede plek te behalen. Heit feit dat we meedoen voor de titel is mooi. Maar absoluut niet het doel dit seizoen. Tweede plek en de extra inkomsten vanuit de CL zijn meer dan welkom.
Overigens wat is die Mokio fantastisch gescout. 16 jaar en dan meteen sterk spelen. Bij een eventueel vertrek van Hato, staat de volgende al klaar…
Kloptquote:Op zondag 9 februari 2025 19:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mokio is toch eigenlijk een verdedigende middenvelder?
De traditionele Bosz-meltdown.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Wat een mooie dag
Ik wil niets jinxen maar ze maken het in Eindhoven wel steeds moeilijker om niet enthousiast te worden
Al die reacties op die 100% penalty, heerlijk.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:04 schreef Wotte het volgende:
Ze zijn weer lekker zuur op de socials. Heerlijk.
Allemaal @klaasweetalles kloontjesquote:Op zondag 9 februari 2025 19:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Al die reacties op die 100% penalty, heerlijk.
Hij volleyt die bal weg en zaagt Wout bijna doormidden maar het is allemaal knjbquote:Op zondag 9 februari 2025 19:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dat penaltymoment nog even teruggekeken, maar dat is gewoon een 100% strafschop. Ik snap dat gejank eigenlijk niet zo goed.
Niet dat ik er daardoor minder van geniet overigens.
Grappig wel. Wijzen naar de scheids van de rivaal terwijl je zelf keer op keer dom punten laat liggen.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:39 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hij volleyt die bal weg en zaagt Wout bijna doormidden maar het is allemaal knjb
Bij Jong voornamelijk wel ja. In België speelde hij centrumverdediging of linksback.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mokio is toch eigenlijk een verdedigende middenvelder?
Als handsbal of als overtreding?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dat penaltymoment nog even teruggekeken, maar dat is gewoon een 100% strafschop. Ik snap dat gejank eigenlijk niet zo goed.
Het mag inmiddels in de krant als er een dag niet geklaagd is over scheidsrechters.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:44 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Grappig wel. Wijzen naar de scheids van de rivaal terwijl je zelf keer op keer dom punten laat liggen.
Het heeft even geduurd en ik zag m niet helemaal aankomen, maar het lijkt er wel opquote:Op zondag 9 februari 2025 19:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De traditionele Bosz-meltdown.
Werk je in Eindhoven?quote:Op zondag 9 februari 2025 20:06 schreef Black-Death het volgende:
Heerlijke dag. Had morgen een thuiswerkdag ingepland maar rij toch even naar kantoor denk ik
Los van hands vond ik ook al een penalty. Weghorst is er langs en die verdediger brengt hem ten val. Als je bij het kruisen de voeten aan tikt en de aanvaller struikelt is het ook een overtreding. Nu is het veel lomper, maar hij brengt hem net zo goed ten val.quote:
Nee godzijdank niet.quote:
Branco kan echt uitstekende statistieken op strafschoppen overleggen, maar die speelt niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is er niemand in de selectie die normaal een penalty kan inschieten?
Berghuis had ook 14 van de 15. Die kan het normaal echt welquote:Op zondag 9 februari 2025 22:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Branco kan echt uitstekende statistieken op strafschoppen overleggen, maar die speelt niet.
Ik zou het dan eens aan Taylor over laten. Drie genomen dit seizoen (2x Panathinaikos en 1x Sparta) en allemaal raak.
Ik mis Tadicquote:Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Niet mis met de lokale club hier toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 20:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee godzijdank niet.
Alhier moet ik het met MVV doen haha. Maar ik werk elders
Taylor of Gaaei. Die laatste bleef bijzonder koelbloedig tegen Panathinaikos. Pasveer trouwens ook.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Neequote:Op zondag 9 februari 2025 23:15 schreef Origami94 het volgende:
Ekkelenkamp gescoord voor Udinese tegen Napoli. Op een mooie manier!
Misschien terughalen op termijn?
Zit die jongen tegenwoordig in Udine?quote:Op zondag 9 februari 2025 23:15 schreef Origami94 het volgende:
Ekkelenkamp gescoord voor Udinese tegen Napoli. Op een mooie manier!
Misschien terughalen op termijn?
In dit soort wedstrijden onder steijn vloog ieder zondagsschot in de kruising. Ik denk dat ze karma opgebouwd hebben.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:32 schreef Parafernalia het volgende:
Jezus zie nu die penalty pas
Dat is weer mazzelen geblazen boys
Utrecht - Ajaxquote:Op zondag 9 februari 2025 17:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax - Heracles
Ajax - Go Ahead
Almere City - Ajax
PEC Zwolle - Ajax
Ajax - AZ
PSV - Ajax
Ajax - NAC
Willem II - Ajax
Ajax - Sparta
Utrecht - Ajax
Ajax - NEC
Groningen - Ajax
Ajax - FC Twente
Was hij weer zuur?quote:Op maandag 10 februari 2025 07:28 schreef Scorpie het volgende:
Van Hanegem’s column was weer om te smullen
We hebben het vooral weer aan de scheidsrechters te danken. Maar hij ziet bij ons wel inzet en de wil om een goed resultaat te halen!quote:
Er is maar 1 klaasquote:Op zondag 9 februari 2025 19:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Allemaal @:klaasweetalles kloontjes
Er is maar 1 klaasquote:Op zondag 9 februari 2025 19:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Allemaal @:klaasweetalles kloontjes
Ajax brilletje gekekenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:36 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |