SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tijd voor lunch.
Denk dat ik maar eens een linzensoep in elkaar ga flatsen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lekker hoorquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:37 schreef Fogel het volgende:
Tijd voor lunch.
Denk dat ik maar eens een linzensoep in elkaar ga flatsen.![]()
![]()
Ik heb ze net aan de kant gehangenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Altijdquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Niet op je rug?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze net aan de kant gehangen![]()
![]()
Nee, zit nog geen mug.quote:
Ze moeten nog even wachten voor ze weer mogen zwiepenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hang ze weer even terug danquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze net aan de kant gehangenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik stuur wel een mugquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zit nog geen mug.
Ze moeten nog even wachten voor ze weer mogen zwiepen![]()
![]()
Dan zitten ze klem tussen de rand van de tafel en mijn lijf, is niet zo prettig. DUs zwiep ze gewoon ff naar de zijknatquote:
Maar blijkt ook niet lekker te zitten zitten ze weer klem onder mijn oksels
Tis wat met die dingen altietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ben je toch een schatje, nooit te beroerd iets voor een ander te doenquote:
Ben niet zo'n muggensifterquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje, nooit te beroerd iets voor een ander te doen![]()
![]()
quote:
Ik ben bang voor de malariamug maar de medicijnen geven hallicudinges.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Een plafondventilator met handschoenen er aan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kutmuggen. Ik hang wel een elektrisch mepsysteem.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: