Dan is er meer gezegd dan ik hoorde. Dacht eigenlijk dat hij weinig had gezegd behalve soort van excuses en dat hij normaal nooit zo is, maar door een voorval eigenlijk bijna niet meer aan BB wilde meedoen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Ik ben achteraf bekeken niet chagerijnig geworden omdat ik met mijn liefje gekoppeld werd door BB, maar dat had te maken met een vervelende situatie begin januari thuis"
"Dat ik Jane gegaslight heb, komt niet omdat ik Jane niet mag, maar dat komt omdat ik bepaalde zaken uit het verleden niet verwerkt heb"
"Ik doe niet jaloers naar Jolien toe omdat ik claimerig ben, maar heb mijn moeite mijn emoties te uiten"
"De hapjes van de hamburgers zijn niet uit inhaligheid gekomen, maar doordat ik mijzelf kwijt was"
Lekkere psycholoog hoor.
Vorige week zeiden ze nog dat een kast pakken als je genomineerd bent egoïstisch is.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
Oh hij zo goed geeft de kast aan elsa. Maar al weken al zeiken om zijn kast
Heeft ook geen zin wacht dan maar de nominatie af.....hoef je ook niet te pakken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:02 schreef Snensie het volgende:
[..]
Vorige week zeiden ze nog dat een kast pakken als je genomineerd bent egoïstisch is.
Goh en als anderen dat zeggen is het niet goed.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:08 schreef Droopie het volgende:
Keanu wil graag de laatste periode meemaken, hij vindt dat leuk om mee te maken.. anders haalt ie er niet alles uit
Ik neem aan dat mensen op de persoon stemmen en niet het land waar de persoon vandaan komt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:06 schreef chufi het volgende:
Het enige dat Jeff kan redden is Belgie ... want het is 3 tegen 1
Sommige dingen moet je ook niet kapotanalyseren.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mensen op de persoon stemmen en niet het land waar de persoon vandaan komt.
Ja dat zou je zeggen... en we stemmen op iemand die je er in wilt houden , want als het op wie je eruit zou stemmen , dan zou het duidelijk geweest zijn..quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mensen op de persoon stemmen en niet het land waar de persoon vandaan komt.
Daar ben ik het niet mee eens. Gewoon je kast pakken als je de kans hebt zou ik zeggen. Al is het alleen maar om in je eigen kleding buiten te stappen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin wacht dan maar de nominatie af.....hoef je ook niet te pakken.
Ja, en dat zeuren om de kast hebben meerdere gedaan die er vanaf het eerste uur inzitten alleen Elsa niet .
Sharice die dronken Jolien gaat troosten, Milena die dan niet tegengehouden kan worden als ze Matt bespringt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:10 schreef Flow3r het volgende:
Áls jeff er uit gaat hoop ik dat ze ook een feestje krijgen zoals bij het vertrek van Niels
Geen tijd geven aan gejank van Jolien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |