ZIt weer een week op, ze kunnen weer even ademhalen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:47 schreef Droopie het volgende:
Wat een sfeer he?
Iedereen lijkt wel blij
Neequote:Op donderdag 6 februari 2025 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat tegenwoordig ook niet meer echt gewaardeerd wordt.
Het nominatiespel is nog niet op tv geweest toch? Ik denk dat dat meer impact gaat hebben dan deze speech.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tv kijker kan er nog intrappen?
Was eergisteren en gisteren.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het nominatiespel is nog niet op tv geweest toch? Ik denk dat dat meer impact gaat hebben dan deze speech.
Dat lijkt me sterkquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Gaat sowieso close call worden tussen Jef en Eva. En die "speech" van Jef gaat sowieso in de uitzending zitten waar mensen dus intrappen..
Ik bedoel die met Jolien en Jeff.. waarbij Jeff ineens voor zichzelf kiestquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Was eergisteren en gisteren.
Inclusief de jankende Jane die begon dat Jeff over zijn overleden begon
Het was nog intenser dan op de stream.
Oh vandaar dat iemand hier schreef dat Jane in de podcast wel zal gaan huilen. Snapte het niet zo.....quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Was eergisteren en gisteren.
Inclusief de jankende Jane die begon dat Jeff over zijn overleden begon
Het was nog intenser dan op de stream.
Die komt vanavond.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik bedoel die met Jolien en Jeff.. waarbij Jeff ineens voor zichzelf kiest
Dat komt vandaag hebben ze alleen een klein voorstukje van laten zienquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik bedoel die met Jolien en Jeff.. waarbij Jeff ineens voor zichzelf kiest
Ik ga nog verder ik denk dat de helft bedacht is door BB. En dat ze eigenlijk op zoek zijn naar goede toneelspelers.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:52 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik geloof geen zak van de woorden van Jeff.![]()
Is inderdaad zijn laatste redmiddel om te blijven en zieltjes te winnen.
Er natuurlijk wel iets van waarheid in zitten. Maar het lijkt er steeds meer op dat mensen in BB zitten voor gratis psychische hulp ofzo. Aan dingen werken doe je thuis in je eigen omgeving en niet op tv.
Gelijk dat smoelwerk ook van hem. Bah!
Alles voor de aandacht.
Ik begin gelijk te fantaseren wat dat zou kunnen zijn, maar ik hou het wel voor mequote:Op donderdag 6 februari 2025 10:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wou hier een grapje op maken maar ik hou me in
Is niet gepast
Een opgebrand waxinelichtje toont nog meer emoties dan dat Jeff in zijn speech had zitten. Hij was gewoon een riedeltje, voorgeprogrammeerd in zijn hoofd, aan het opdreunen...quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Gaat sowieso close call worden tussen Jef en Eva. En die "speech" van Jef gaat sowieso in de uitzending zitten waar mensen dus intrappen..
Dat klopt maar helaas zijn er ook altijd mensen die daar voor vallen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een opgebrand waxinelichtje toont nog meer emoties dan dat Jeff in zijn speech had zitten. Hij was gewoon een riedeltje, voorgeprogrammeerd in zijn hoofd, aan het opdreunen...
Gisteren geoefend met de spych waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een opgebrand waxinelichtje toont nog meer emoties dan dat Jeff in zijn speech had zitten. Hij was gewoon een riedeltje, voorgeprogrammeerd in zijn hoofd, aan het opdreunen...
Hij heeft niet voor niks met een psych gesproken deze week. Die zal waarschijnlijk al deze dingen gezegd hebben, en dat gebruikt hij nu. Dus best gestuurd ja.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ga nog verder ik denk dat de helft bedacht is door BB. En dat ze eigenlijk op zoek zijn naar goede toneelspelers.
"Ik ben achteraf bekeken niet chagerijnig geworden omdat ik met mijn liefje gekoppeld werd door BB, maar dat had te maken met een vervelende situatie begin januari thuis"quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:52 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik geloof geen zak van de woorden van Jeff.![]()
Is inderdaad zijn laatste redmiddel om te blijven en zieltjes te winnen.
Er natuurlijk wel iets van waarheid in zitten. Maar het lijkt er steeds meer op dat mensen in BB zitten voor gratis psychische hulp ofzo. Aan dingen werken doe je thuis in je eigen omgeving en niet op tv.
Gelijk dat smoelwerk ook van hem. Bah!
Alles voor de aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |