Ja het zal niet de finale zijn van zBB als ze met Jeff naar huis gastquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Als we hier uit zijn ga ik je als eerste verplicht laten kijken naar mijn finale show
Jeff : Hoe lang duurt dat?
Jolien : 2 uur
Ik denk iets met miss verkiezing
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja het zal niet de finale zijn van zBB als ze met Jeff naar huis gast
Ik kan het af en toe wel appreciërenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:39 schreef Puzzie het volgende:
Die debiele humor van Jordy : wat is kont in het Chinees? WangSneeWang![]()
Dit is geen humor dit zijn tienergrapjes van vroegerquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik kan het af en toe wel appreciëren
Mosterd na de maaltijdquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
Jane ziet de speech van Jef als laatste redmiddel
Nou, volgens mij wint Ashley dat toch welquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:22 schreef zodeju het volgende:
1 ding is zeker,,,,,,,Jeffrey is de meest spraakmakende persoon die ik ooit in BB heb meegemaakt. Wie is straks aan de beurt om ook maar een beetje in de buurt te komen.
Dat roepen die stelletjes allemaal in eerdere edities maar dat gaan ze toch niet doen en ik hoop als Jeffrey eruit is Jolien op gaat bloeien.quote:
Haha ik ga hem straks gebruiken op mijn werk. Daar worden flauwe grappen enorm gewaardeerd 😜quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik kan het af en toe wel appreciëren
Nou we hadden eerder ook een Jeffrey die enorm spraakmakend wasquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, volgens mij wint Ashley dat toch wel
Maar dat was niet BBquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou we hadden eerder ook een Jeffrey die enorm spraakmakend was
De tv kijker kan er nog intrappen?quote:
Wat tegenwoordig ook niet meer echt gewaardeerd wordt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is geen humor dit zijn tienergrapjes van vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |