ja komt echt door het slechte eten van hemquote:
Volgens mij doet hij het wel regelmatig, ms zenuwen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:29 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey weet na dik 4 weken nog niet hoe hij moet afwassen
Nu niet meer alleen als het gelijk spel is met het nomineren van de bewonersquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:29 schreef Snensie het volgende:
Bij gelijke stem mag Keanu toch kiezen.
Nee nu niet meer lijkt mij.. De kijker is nu aan zet en daar komt aan het einde altijd een ongelijke stand uitquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:29 schreef Snensie het volgende:
Ik zeg Jerrel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:22 schreef zodeju het volgende:
1 ding is zeker,,,,,,,Jeffrey is de meest spraakmakende persoon die ik ooit in BB heb meegemaakt. Wie is straks aan de beurt om ook maar een beetje in de buurt te komen.
in het huis. Niet in de buitenwereld.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:29 schreef Snensie het volgende:
Oh oké.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nu niet meer alleen als het gelijk spel is met het nomineren van de bewoners
Ja tuurlijk ja, dom van mij 🤐quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee nu niet meer lijkt mij.. De kijker is nu aan zet en daar komt aan het einde altijd een ongelijke stand uit
Omdat hij dat nooit doet en nu ineens wel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:29 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey weet na dik 4 weken nog niet hoe hij moet afwassen
Vrees wel dat hierom dat blabla praatje van Jeffrey was en dat idd Eva morgen gaat..quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:29 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het zal tussen Jef en Eva gaan waarbij Eva eruit gaat. BB heeft niet voor niks gezegd dat Jef de groep moet aanspreken. Dit kunnen ze dan mooi in de uitzending van morgen laten zien , na z'n negatieve gedrag deze speech tonen zodat BB met gemak Eva eruit kan laten gaan.
De winnaar Glenn liep achter haar aan als een hondje, maar ik geloof niet dat we hier ander BB mogen bespreken omdat daar een ander topic voor isquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht bij de bewoners niet zo of durfde niet.....Tyron was volgens mij de enige die haar aandurfde. De rest hield wijselijk hun mond......of bleven even uit haar buurt zoals de winnaar deed.
Ik begon Vera net zo leuk te vindenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vrees wel dat hierom dat blabla praatje van Jeffrey was en dat idd Vera morgen gaat..
Jeff laten ze nog niet gaan.. want.. dom liefdesverhaaltje..
Vera ken ik nog nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vrees wel dat hierom dat blabla praatje van Jeffrey was en dat idd Vera morgen gaat..
Jeff laten ze nog niet gaan.. want.. dom liefdesverhaaltje..
KAK ik haal nog steeds Eva en vera door elkaar..quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik begon Vera net zo leuk te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |