Van de 4 1Belg, dus dat is gunstig voor hem.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:21 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie all polls, wordt een close call tussen Jeffrey en Eva.. En ik vermoed dat het toch Eva gaat worden die naar huis gaat
Net op was Socials gelezen dat de meeste hopen dat Jeffrey eruit gaat. Sommige gaan polls afwachten, om daarna pas te stemmen. Jeffrey gaat zelf ook wel wat stemmen krijgen, nu is het alleen afwachten of alle 3 de vrouwen genoeg stemmen krijgen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waar lees jij dat?
Of bedoel je hier
Ik wacht ook nog ffquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Net op was Socials gelezen dat de meeste hopen dat Jeffrey eruit gaat. Sommige gaan polls afwachten, om daarna pas te stemmen. Jeffrey gaat zelf ook wel wat stemmen krijgen, nu is het alleen afwachten of alle 3 de vrouwen genoeg stemmen krijgen.
Nou beetje overdreven inderdaad.....Ivan kwam ook dicht in de buurt maar meer door de kijker.....quote:
De kijker beslist nu..quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:24 schreef Tascha071 het volgende:
Wie heeft de gc beslissen bij gelijk stem?
Ivm gelijk oplopen eva jeffquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:24 schreef Tascha071 het volgende:
Wie heeft de gc beslissen bij gelijk stem?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
FB poll ...(1600 stemmen)
verdorie gaat het tussen eva en jeff!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had gedacht dat er minder op jeff zouden stemmenSmile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
verdorie gaat het tussen eva en jeff!
had gedacht dat er minder op jeff zouden stemmen
Dacht bij de bewoners niet zo of durfde niet.....Tyron was volgens mij de enige die haar aandurfde. De rest hield wijselijk hun mond......of bleven even uit haar buurt zoals de winnaar deed.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou Ashley vorig haar vond ik ook best spraakmakend
oh kan ook nog een twist worden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:26 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Nog nooit gelijke stem geweest?
Nou is net een zombie.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
vind hem er ook slecht uit gaan zien geloof ik
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
FB poll ...(1600 stemmen)
Het zal tussen Jef en Eva gaan waarbij Eva eruit gaat. BB heeft niet voor niks gezegd dat Jef de groep moet aanspreken. Dit kunnen ze dan mooi in de uitzending van morgen laten zien , na z'n negatieve gedrag deze speech tonen zodat BB met gemak Eva eruit kan laten gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |