abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 februari 2025 @ 10:14:24 #1
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_216568951
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Hier kan je gezellig praten over wat op de streams gebeurd.
Voor de gezellige babbel kan je in de SC terecht zodat de COS ook de COS blijft ➡️
De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je 5,99 (met reclame) of 12,99 (zonder reclame) per maand. Videoland is maandelijks opzegbaar

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

Waar op tv te bekijken?

[NED} Op werkdagen van behalve vrijdag 20.30 uur tot 21.50 uur op RTL5.
Vrijdag van 20.30 uur tot 21.35 uur waarop aansluitend tot 21.50 uur een live show voor de exit zal zijn.
Dit jaar is er geen liveshow op zaterdag

[BE] Op werkdagen om 22u20 bij Play4 en vanaf 20u30 op GoPlay & Play247Aansluitend is er om 21.40 uur. Vrijdag is er een live uitzending om 21.40 uur die 15 minuten duurt.
Dit jaar is er geen live show op de zaterdag

Hier kan je stemmen

[Nederland] [België]

Bewoners

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

foto's: Endemol Shine Nederland.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ [url=https://forum.fok.nl/topic/2725723]Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd

Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

.
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
  donderdag 6 februari 2025 @ 10:14:46 #2
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_216568953
dubbele exit kan ook
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_216568960
De kijkers spelen het spel nu ook. Tactisch stemmen om Jeffrey eruit te krijgen _O-

Jammer dat het er 4 zijn op de bank!
pi_216568964
Krijgen we nu 2 dagen een brave Jeffrey te zien?
pi_216568968
Jordy gaat weer emo eten vanavond met de boys.
Hell To The Liars
pi_216568970
Zwaar kruinen bij het dragen van een beetje afwas.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_216568971
Keanu zeggen tegen sharice dat er ook mensen hebben gezegd dat het tussen haar en jeff zou gaan. Wat heeft dit voor toegevoegde waarde alleen maar om straks namen te noemen zoals jordy om die slecht neer te zetten.
  donderdag 6 februari 2025 @ 10:15:43 #8
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_216568973
Sorry cupighter ik had nog gecheckt en toen stond ik als laatste en nu om terug te lezen zie ik jou als laatste staan :? :?
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_216568974
Hey ik mocht openen
pi_216568984
1 x stem op Jane. 1x stem op Elsa
  donderdag 6 februari 2025 @ 10:16:30 #11
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216568985
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef Verity het volgende:
De kijkers spelen het spel nu ook. Tactisch stemmen om Jeffrey eruit te krijgen _O-

Jammer dat het er 4 zijn op de bank!
Waar lees jij dat?
Of bedoel je hier :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216568989
Nog maar even oude email gaan gebruiken op alle 3 de Nederlanders een stem te geven
pi_216568993
Staat heel mooi.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_216568994
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:16 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Waar lees jij dat?
Of bedoel je hier :D
Ik stem niet voor mijn lol op Eva ;)
Hell To The Liars
pi_216568998
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zeggen tegen sharice dat er ook mensen hebben gezegd dat het tussen haar en jeff zou gaan. Wat heeft dit voor toegevoegde waarde alleen maar om straks namen te noemen zoals jordy om die slecht neer te zetten.
Als ik Sharice was, had ik dat willen weten dat het tussen haar en Jeffrey ging. Dan weet ik hoe ik mijn spel verder moet spelen.
pi_216569000
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
Het is gewoon een sneaky snitch
pi_216569001
W
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef Droopie het volgende:
Jordy gaat weer emo eten vanavond met de boys.
Wat is die gast fout bezig! Vorige week was ik nog een beetje fan.
  donderdag 6 februari 2025 @ 10:17:23 #18
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_216569004
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef Cupfighter het volgende:
Hey ik mocht openen
ja sorry ik checkte en toen stond ik als laatste en later wil ik het topic nalezen en zag toen jou maar had toen al geopend, verander het maar nogmaals sorry
  donderdag 6 februari 2025 @ 10:17:28 #19
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216569006
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:16 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik heb 1 stem en die gaat naar Jane oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216569007
Jordy wil een kipfilet jatten voor vannacht. Jeffrey heeft toch enig moreel besef en zegt : dat gaat niet.
  donderdag 6 februari 2025 @ 10:17:36 #21
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216569008
Stream 2.
Nominaties 6 feb

https://streamable.com/516r12
pi_216569012
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Sorry cupighter ik had nog gecheckt en toen stond ik als laatste en nu om terug te lezen zie ik jou als laatste staan :? :?
Het is oké, was op zich wel blij dat ik een keer mocht openen maar je hebt een mooie TT gemaakt
pi_216569014
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
@:Lionheart ziet graag al jullie stem foto's tegemoet
De mooiste posts van de donderdag en vrijdag .. :{
pi_216569016
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:16 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik wacht de poll van Salar af.
pi_216569019
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy wil een kipfilet jatten voor vannacht. Jeffrey heeft toch enig moreel besef en zegt : dat gaat niet.
ik denk niet dat dit moraal besef is , maar eerder zien dat dit niet gaat lukken omdat Elsa de kipfilets beheert :D
pi_216569020
quote:
Of wil zich nu beter voordoen omdat hij genomineerd is. Zie hem ertoe in staat. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 06-02-2025 10:44:43 ]
Smile, it's free therapy.
  donderdag 6 februari 2025 @ 10:18:43 #27
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216569021
quote:
Wat een achterbakse boerenlul is Jordy toch ook :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216569023
Jordy weer kinderachtige dingetjes aan het verzinnen.. die wordt ook hoe langer hoe gekker...
Gewoon omdat het kan!
pi_216569024
Jordy, wat een naar mannetje ben je.

Die jongen maakt de eerste stap naar goed gedrag, en gelijk proberen hem mee te nemen naar the dark side.
Hell To The Liars
pi_216569026
Een week aan een stuk loopt Jeff chagrijnig rond en nu heeft ie een smile op zijn bakkes 8)7
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_216569029
Eindelijk reden om te stemmen. Weg met die puber!
pi_216569030
Mijn stem gaat naar Eva maar dat is niet verrassend denk ik
pi_216569031
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:
dubbele exit kan ook
Dat zou helemaal mooi zijn. Om 5 april te halen moet er ergens een dubbele exit zijn, dus mag gerust morgen. Tenzij ze met 6 de laatste week in willen.
  donderdag 6 februari 2025 @ 10:20:02 #34
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216569033
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 6 februari 2025 @ 10:20:14 #35
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_216569035
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:17 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is oké, was op zich wel blij dat ik een keer mocht openen maar je hebt een mooie TT gemaakt
ok Thnx ja ik vind het ook leuk om het wel eens te doen en ik heb hem ook weinig, maar stom met checken dat nog anders uitkomt dan
  donderdag 6 februari 2025 @ 10:21:03 #36
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_216569039
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:18 schreef Frummelie het volgende:
Jordy weer kinderachtige dingetjes aan het verzinnen.. die wordt ook hoe langer hoe gekker...
ja dat is ook gewoon een misbaksel
pi_216569040
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:18 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat een achterbakse boerenlul is Jordy toch ook :r
Daar scoort ie geen punten mee. Jammer hoor maar ja, het zijn toch echt kutstreken.
pi_216569041
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:18 schreef Roxiebb het volgende:

[..]
Ik wacht de poll van Salar af.
Ik ga ook echt niet op eva stemmen. Hoop op dubbele exit. Ben bang trouwens dat doordat ze uit tv wereld familie komst ze zowiezo vriendjes achter heeft
  donderdag 6 februari 2025 @ 10:21:27 #39
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_216569043
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Een week aan een stuk loopt Jeff chagrijnig rond en nu heeft ie een smile op zijn bakkes 8)7
misschien vind hij het leuk om genomineerd te staan hajhah
pi_216569044
FB poll ... :o (1600 stemmen)

SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216569045
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
ok Thnx ja ik vind het ook leuk om het wel eens te doen en ik heb hem ook weinig, maar stom met checken dat nog anders uitkomt dan
Kan gebeuren, geen probleem
pi_216569048
Ik zie all polls, wordt een close call tussen Jeffrey en Eva.. En ik vermoed dat het toch Eva gaat worden die naar huis gaat
pi_216569050
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:21 schreef Tascha071 het volgende:

[..]
Ik ga ook echt niet op eva stemmen. Hoop op dubbele exit. Ben bang trouwens dat doordat ze uit tv wereld familie komst ze zowiezo vriendjes achter heeft
Zolang niemand op Jeff stemt zitten we safe *O*
Hell To The Liars
pi_216569051
1 ding is zeker,,,,,,,Jeffrey is de meest spraakmakende persoon die ik ooit in BB heb meegemaakt. Wie is straks aan de beurt om ook maar een beetje in de buurt te komen. :+
pi_216569054
Gaat tussen Eva en Jeff spannend worden
  donderdag 6 februari 2025 @ 10:22:38 #46
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216569058
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
FB poll ... :o (1600 stemmen)

SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx! Ik ben tot morgen wel benieuwd naar het verloop van alle polls :D :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216569059
A hij wil graag met valentijn blijven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216569063
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:21 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
ja dat is ook gewoon een misbaksel
In het begin vond ik hem nog wel oké... maar het is nu zo'n kleuter.. ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_216569064
quote:
17s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:22 schreef zodeju het volgende:
1 ding is zeker,,,,,,,Jeffrey is de meest spraakmakende persoon die ik ooit in BB heb meegemaakt. Wie is straks aan de beurt om ook maar een beetje in de buurt te komen. :+
ooit?
pi_216569065
quote:
17s.gif Op donderdag 6 februari 2025 10:22 schreef zodeju het volgende:
Nou Ashley vorig haar vond ik ook best spraakmakend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop