Waar lees jij dat?quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef Verity het volgende:
De kijkers spelen het spel nu ook. Tactisch stemmen om Jeffrey eruit te krijgen![]()
Jammer dat het er 4 zijn op de bank!
Ik stem niet voor mijn lol op Evaquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waar lees jij dat?
Of bedoel je hier
Als ik Sharice was, had ik dat willen weten dat het tussen haar en Jeffrey ging. Dan weet ik hoe ik mijn spel verder moet spelen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zeggen tegen sharice dat er ook mensen hebben gezegd dat het tussen haar en jeff zou gaan. Wat heeft dit voor toegevoegde waarde alleen maar om straks namen te noemen zoals jordy om die slecht neer te zetten.
Het is gewoon een sneaky snitchquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zeggen tegen sharice dat er ook mensen hebben gezegd dat het tussen haar en jeff zou gaan. Wat heeft dit voor toegevoegde waarde alleen maar om straks namen te noemen zoals jordy om die slecht neer te zetten.
Wat is die gast fout bezig! Vorige week was ik nog een beetje fan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef Droopie het volgende:
Jordy gaat weer emo eten vanavond met de boys.
ja sorry ik checkte en toen stond ik als laatste en later wil ik het topic nalezen en zag toen jou maar had toen al geopend, verander het maar nogmaals sorryquote:
Ik heb 1 stem en die gaat naar Janequote:Op donderdag 6 februari 2025 10:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik stem niet voor mijn lol op Eva
Het is oké, was op zich wel blij dat ik een keer mocht openen maar je hebt een mooie TT gemaaktquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Sorry cupighter ik had nog gecheckt en toen stond ik als laatste en nu om terug te lezen zie ik jou als laatste staan![]()
De mooiste posts van de donderdag en vrijdag ..quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
@:Lionheart ziet graag al jullie stem foto's tegemoet
Ik wacht de poll van Salar af.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik stem niet voor mijn lol op Eva
ik denk niet dat dit moraal besef is , maar eerder zien dat dit niet gaat lukken omdat Elsa de kipfilets beheertquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy wil een kipfilet jatten voor vannacht. Jeffrey heeft toch enig moreel besef en zegt : dat gaat niet.
Of wil zich nu beter voordoen omdat hij genomineerd is. Zie hem ertoe in staat.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy wil een kipfilet jatten voor vannacht. Jeffrey heeft toch enig moreel besef en zegt : dat gaat niet.
Wat een achterbakse boerenlul is Jordy toch ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zou helemaal mooi zijn. Om 5 april te halen moet er ergens een dubbele exit zijn, dus mag gerust morgen. Tenzij ze met 6 de laatste week in willen.quote:
ok Thnx ja ik vind het ook leuk om het wel eens te doen en ik heb hem ook weinig, maar stom met checken dat nog anders uitkomt danquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is oké, was op zich wel blij dat ik een keer mocht openen maar je hebt een mooie TT gemaakt
ja dat is ook gewoon een misbakselquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:18 schreef Frummelie het volgende:
Jordy weer kinderachtige dingetjes aan het verzinnen.. die wordt ook hoe langer hoe gekker...
Daar scoort ie geen punten mee. Jammer hoor maar ja, het zijn toch echt kutstreken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een achterbakse boerenlul is Jordy toch ook
Ik ga ook echt niet op eva stemmen. Hoop op dubbele exit. Ben bang trouwens dat doordat ze uit tv wereld familie komst ze zowiezo vriendjes achter heeftquote:
misschien vind hij het leuk om genomineerd te staan hajhahquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Een week aan een stuk loopt Jeff chagrijnig rond en nu heeft ie een smile op zijn bakkes
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan gebeuren, geen probleemquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ok Thnx ja ik vind het ook leuk om het wel eens te doen en ik heb hem ook weinig, maar stom met checken dat nog anders uitkomt dan
Zolang niemand op Jeff stemt zitten we safequote:Op donderdag 6 februari 2025 10:21 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ik ga ook echt niet op eva stemmen. Hoop op dubbele exit. Ben bang trouwens dat doordat ze uit tv wereld familie komst ze zowiezo vriendjes achter heeft
Thnx! Ik ben tot morgen wel benieuwd naar het verloop van alle pollsquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
FB poll ...(1600 stemmen)
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het begin vond ik hem nog wel oké... maar het is nu zo'n kleuter..quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is ook gewoon een misbaksel
ooit?quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:22 schreef zodeju het volgende:
1 ding is zeker,,,,,,,Jeffrey is de meest spraakmakende persoon die ik ooit in BB heb meegemaakt. Wie is straks aan de beurt om ook maar een beetje in de buurt te komen.
Nou Ashley vorig haar vond ik ook best spraakmakendquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:22 schreef zodeju het volgende:
1 ding is zeker,,,,,,,Jeffrey is de meest spraakmakende persoon die ik ooit in BB heb meegemaakt. Wie is straks aan de beurt om ook maar een beetje in de buurt te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop