SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat ze met een hele groep achter die vetklep aanrennen.quote:Politie in Sierra Leone zegt klopjacht op Bolle Jos te zijn gestart
M: Valentijn.quote:
Goede TV wel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ze met een hele groep achter die vetklep aanrennen.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeder eigenlijk gewoon fan van Laveyaans Satanisme.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
M: Valentijn.
V: Waarom wil je dat?
M: Antonie Kamerling
V: ja daahaag. ben malle henkie niet
M: Antonie?
V: Daar trap ik niet in
M: Anton?
V: mmmm, sounds about right.
Ben benieuwd of ze hem een keer pakken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Voelt als Police Academy.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de lurven. Zodra we hebben uitgevogeld wat de lurven eigenlijk zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze hem een keer pakken.
Dan gaat-ie op ze zitten, ben ik bang.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze hem een keer pakken.
En de kladden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij de lurven. Zodra we hebben uitgevogeld wat de lurven eigenlijk zijn.
Hij is tegenwoordig gewoon slanke Jos hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gaat-ie op ze zitten, ben ik bang.
Volgens sommigen zitten ze rond iemands middel, volgens anderen moeten we ze zoeken bij de schouders, maar in werkelijkheied hebben we in dit geval te maken met een fictief lichaamsdeel. De herkomst van het woord lurven is onbekend, maar aangenomen wordt dat de oorspronkelijke betekenis 'vodden' of 'lorren' wasquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij de lurven. Zodra we hebben uitgevogeld wat de lurven eigenlijk zijn.
KweeWel!quote:
ik had de notaris die dat nieuwbouw project doet gemaild met de vraag of bij de notaris op afstand kan tekenen en hij zei dat we daarvoor moeten bellen.quote:
Jij had dezelfde update?quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:08 schreef gianni61 het volgende:
Godver, ik ga ook een nattekat doen en klagen over de nieuwe layout van mn telefoon
En anders gewoon op en neer naar nederland? Zoveel aan extra kosten is dat dan ook weer niet bovenop een heel appartement. Kun je gelijk groene thee inslaanquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had de notaris die dat nieuwbouw project doet gemaild met de vraag of bij de notaris op afstand kan tekenen en hij zei dat we daarvoor moeten bellen.
Maar jij zei toch dat het kan? Ik kan het nergens online vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |