SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
35000 euro per maandquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
Zie nu dat dit te huur is, is hier aan de overkant
https://islanders-propert(...)t-in-madeua-wan-6675
Wat een slimme uilquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
Omg yes Hedwig drinkt uit een bakje. Yesssssss. Ze was aangeleerd om uit de kraan te drinken kwam ik achter. Ik deed dat steeds minder en nu zie ik haar gewoon goed drinken uit het bakje.
Erg fijn dit.
Echt een mooie vacht!quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
hier was ze biscuits aan het maken in mijn been
Plattekatquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:26 schreef Nattekat het volgende:
Het stuur van mijn fiets is stroef en maakt enge geluiden. Zal binnenkort wel op de grond liggen
Dat is al beter. Wil je dat gaan overnemen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yearly lease price : 1,200,000 THB
( 23 years lease)
Per jaar
Nee denk dat dit geen goede locatie is. Hier kom je niet echt als je hier niets te zoeken hebtquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is al beter. Wil je dat gaan overnemen?
Daar neem je toch een zakelijke lening voor dan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Maaaaaaar als ik een miljoen had had ik dit gekocht
https://www.thailand-prop(...)e-bbb2-2cce-b1907089
Hebben ze daar ook niet gewoon zwerfkatten?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft zeker gewoon een baasje en komt bij jou aandacht en vreten bietsen.
krijg ik toch niet plus dat wordt dan wel een erg grote leningquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar neem je toch een zakelijke lening voor dan?
Dan ben je te laatquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
misschien over een paar jaar als het hier is volgebouwd
jawel maar deze ziet er misschien wat te goed uit voor een zwerfkatquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook niet gewoon zwerfkatten?
Is het überhaupt wel handig om iets te kopen daar als je geen inwoner bent?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:31 schreef bitterbal het volgende:
Weet niet of ik zo'n lening aandurf. denk dat ik dat te groot vind
Ben toch een inwoner nu?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het überhaupt wel handig om iets te kopen daar als je geen inwoner bent?
Je woont daar toch niet officieel? Je woont op papier hier toch.quote:
Kan hier een bedrijf starten terwijl ik in nl ben ingeschreven.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Je woont daar toch niet officieel? Je woont op papier hier toch.
Oooh zo. Oh dat is wel chill.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan hier een bedrijf starten terwijl ik in nl ben ingeschreven.
Maar daar inschrijven?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
plus uitschrijven in nl is zo ingewikkeld niet
Ik hoef ook geen trailers te zien van iets dat ik toch al ga kijken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:31 schreef Ama het volgende:
Hier wil ik heen en @:solotovski moet mee.
F&S / Jurassic World: Rebirth (juli, 2025) (met Scarlett Johansson)
175789 euro.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:31 schreef bitterbal het volgende:
Weet niet of ik zo'n lening aandurf. denk dat ik dat te groot vind
Ja ik ben er een beetje mee gestopt want als ik toch al weet dat ik een film ga kijken dan ben ik vaak toch al soort van gespoilerd door de trailer.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen trailers te zien van iets dat ik toch al ga kijken.
En ik heb echt een hekel aan," Volgende week op...... / Next week on.......
ja maar ik word geen thai nee. maar dan krijg ik een business visa en die moet jaarlijks verlengd worden en als ik het goed heb moet ik mij dan ook om de 3 maanden melden bij immigration. Moet ik nu ook maar nu doet school dat voor mijquote:
niks johquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
175789 euro.
Dat is niks joh. Het is sws vastgoed dus de enige manier dat je al je geld kwijtraakt is als de vastgoedmarkt daar totaal instort.
Maar je kunt een bedrijfsplan maken en het doorrekenen
Ah zo duidelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik word geen thai nee. maar dan krijg ik een business visa en die moet jaarlijks verlengd worden en als ik het goed heb moet ik mij dan ook om de 3 maanden melden bij immigration. Moet ik nu ook maar nu doet school dat voor mij
Even mijn ongezouten mening gegevenquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:31 schreef Ama het volgende:
Hier wil ik heen en @:solotovski moet mee.
F&S / Jurassic World: Rebirth (juli, 2025) (met Scarlett Johansson)
Nou ja zoals dimmy zegt zou je gewoon kunnen uitrekenen wanneer je het eruit hebt gehaald met huuropbrengsten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks joh![]()
nah dat durf ik niet dimmies. Al is het echt een prachtige plek. dat cafe zit altijd vol en die huisjes ( 8 stuks) denk ik ook. Denk dat ze minimaal 30 duizend baht vragen voor die huisjes per maand. Plus de grond zit bij het bedrijf inbegrepen
super soaker kopenquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
@:crack_ @:datismijnmening Denken jullie dat ik het nog, op een kat vriendelijk manier, kan afleren dat de kat bijvoorbeeld op de TV meubel springt.
Of ik moet die TV maar vastmaken voor de zekerheid. 🤔
Plantenspuit geeft ze dus weinig om.quote:
Aluminiumfolie als ik Instagram moet geloven.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
@:crack_ @:datismijnmening Denken jullie dat ik het nog, op een kat vriendelijk manier, kan afleren dat de kat bijvoorbeeld op de TV meubel springt.
Of ik moet die TV maar vastmaken voor de zekerheid. 🤔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |