SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
35000 euro per maandquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
Zie nu dat dit te huur is, is hier aan de overkant
https://islanders-propert(...)t-in-madeua-wan-6675
Wat een slimme uilquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
Omg yes Hedwig drinkt uit een bakje. Yesssssss. Ze was aangeleerd om uit de kraan te drinken kwam ik achter. Ik deed dat steeds minder en nu zie ik haar gewoon goed drinken uit het bakje.
Erg fijn dit.
Echt een mooie vacht!quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
hier was ze biscuits aan het maken in mijn been
Plattekatquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:26 schreef Nattekat het volgende:
Het stuur van mijn fiets is stroef en maakt enge geluiden. Zal binnenkort wel op de grond liggen
Dat is al beter. Wil je dat gaan overnemen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yearly lease price : 1,200,000 THB
( 23 years lease)
Per jaar
Nee denk dat dit geen goede locatie is. Hier kom je niet echt als je hier niets te zoeken hebtquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is al beter. Wil je dat gaan overnemen?
Daar neem je toch een zakelijke lening voor dan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Maaaaaaar als ik een miljoen had had ik dit gekocht
https://www.thailand-prop(...)e-bbb2-2cce-b1907089
Hebben ze daar ook niet gewoon zwerfkatten?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft zeker gewoon een baasje en komt bij jou aandacht en vreten bietsen.
krijg ik toch niet plus dat wordt dan wel een erg grote leningquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar neem je toch een zakelijke lening voor dan?
Dan ben je te laatquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
misschien over een paar jaar als het hier is volgebouwd
jawel maar deze ziet er misschien wat te goed uit voor een zwerfkatquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook niet gewoon zwerfkatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |