SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha geen lekkage gespot iigquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Steven, heb je nog oneffenheden kunnen ontdekkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Prima TTquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:14 schreef ToT het volgende:
Ik had "Scheurtjes in de verloskamer" als TT.![]()
![]()
Gelukkig maarquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O had niet eens door dat ik in een nieuwe zat te posten, ben via een quote bericht hier gekomenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:14 schreef ToT het volgende:
Ik had "Scheurtjes in de verloskamer" als TT.
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had niet eens door dat ik in een nieuwe zat te posten, ben via een quote bericht hier gekomen![]()
![]()
![]()
Oh lekker, even rustig aan doen nogquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dank je. Ik ben morgen ook nog thuis.![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:quote:Ik hoor net dat die behandelplanbespreking al om 10 uur is. Kan niet kloppen. Is 14:15 uurquote::')![]()
Hebben ze het vervroegd?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik hoor net dat die behandelplanbespreking al om 10 uur is. Kan niet kloppen. Is 14:15 uursinterklaaskapoentje
![]()
Ja misschien ik zie het zo welquote:
Wilde eigenlijk uitslapen maar werd wakker gemaakt:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik hoop iets waar ik aan heb man. Anders weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:57 schreef JustinK het volgende:
Ben benieuwd wat je te horen krijgt vandaag sint!:')![]()
veel succesquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoop iets waar ik aan heb man. Anders weet ik het ook niet meer![]()
![]()
Dat hoop ik ook voor jequote:Op woensdag 5 februari 2025 09:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoop iets waar ik aan heb man. Anders weet ik het ook niet meer![]()
![]()
Spannend!quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ja zo kwart over 10 word ik gehaaldsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
![]()
Lekker bastogne koeken gekocht gisteren. Nu lekker achter elkaar wegharken met een bak koffieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Had ik ook niet. Daarom ervoor gekozenquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:24 schreef JustinK het volgende:
Oh lekker, die heb ik al lang niet op
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En meteen maar ff de schade inhalenquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Had ik ook niet. Daarom ervoor gekozen![]()
![]()
Ja ik wist wel dat ik het enorm verslavende koekjes vind. Dus wist waar ik aan begonquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
En meteen maar ff de schade inhalenOok nog mini marsjes gekocht. Gevaarlijk ook.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Eentje uit team #viesdik zie ik alquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik wist wel dat ik het enorm verslavende koekjes vind. Dus wist waar ik aan begonOok nog mini marsjes gekocht. Gevaarlijk ook.
![]()
![]()
Bastogne koeken zijn
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hahaha dat zou ik wel verdienen gezien mijn snoepgedrag. Maar heb geluk dat ik niet veel aankom. Daarnaast hardloop en fiets ik wel graag.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eentje uit team #viesdik zie ik alBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah goed bezigquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hahaha dat zou ik wel verdienen gezien mijn snoepgedrag. Maar heb geluk dat ik niet veel aankom. Daarnaast hardloop en fiets ik wel graag.![]()
![]()
Zo nog maar ff een 8e bastogne koekje proeven om te checken of ze echt zo lekker zijn dan gedacht.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja daarvoor weet je het nog niet zekerquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:34 schreef StevenHyde het volgende:
Zo nog maar ff een 8e bastogne koekje proeven om te checken of ze echt zo lekker zijn dan gedacht.![]()
![]()
Njamquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:34 schreef StevenHyde het volgende:
Zo nog maar ff een 8e bastogne koekje proeven om te checken of ze echt zo lekker zijn dan gedacht.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Effe zo checken hoeveel er in een pak zitten. Beste manier om erachter te komen is alles op te eten tot de laatste koek.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daarna buikpijn?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:38 schreef StevenHyde het volgende:
Effe zo checken hoeveel er in een pak zitten. Beste manier om erachter te komen is alles op te eten tot de laatste koek.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Zo justin je pakt lekker punten steeds. Ben zelf te druk met eten,drinken en werkenBastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: