Het pakket is dus met bezorgvoorkeur direct naar PostNL punt gegaan en nooit bij mij thuis aangeboden. De bezorger was hier gisteren en die had mijn pakket niet en vertelde dat een collega die naar het PostNL punt zou brengen.quote:4 februari 17:58
Nog geen status bekend. Probeer later opnieuw.
Bezorgtijd wordt berekend
4 februari 10:05
Bezorger is onderweg naar PostNL-punt
Dus de bezorger heeft bij je aangebeld alvorens jouw pakket te jatten? Weet je zeker dat je niet gewoon niet thuis was en de bezorger daadwerkelijk het pakket heeft proberen te bezorgen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:17 schreef halfway het volgende:
Post nl heb ik nog wel redelijk vertrouwen in.
DHL daarintegenzonder Klarna ertussen zou het mij ¤100 gekost hebben. Pakket was gewoon gejat, bezorger stond notabene op camera.
Het gaat echt om vele duizenden euro's. Als in: meer dan vijfduizend euro. Status is nog steeds hetzelfde. Ondertussen had je allang een scan verwacht vandaag ergens. In ieder geval íets.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:21 schreef simonblue het volgende:
Ik zou ook nog 1-2 dagen afwachten. ik heb het zelf ook wel eens gehad dat er vermeld stond dat het in de bus van de bezorger zou zitten en een paar uur later dat het opnieuw ingepland zou worden.
Ik kan een paar redenen bedenken waarom e.e.a anders loopt dan vermeld.
1) De status "bezorger onderweg" gebeurt misschien niet op het moment dat het pakketje in de bestelbus gaat, maar net iets eerder. Bijvoorbeeld als het op de rolcontainer voor de route van die bestelbus komt. Als er dan minder ruimte in de bus is dan verwacht, blijven er een naatal pakjes liggen totdat de route opnieuw wordt gereden.
2) De bezorger heeft het pakketje niet op het Post-NL punt afgeleverd. Bij mijn pakketpunt heb ik ze wel horen klagen dat hun hele ruimte vol zat, dus misschien heeft de bezorger het pakketje mee terug genomen naar het distributiecentrum en is het opnieuw door het systeem gegaan.
Beide situaties niet heel netjes misschien, maar betekenen niet automatisch dat het pakketje kwijt is.
Neem de tijd om postnl eerst te chatten en dan te bellen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:34 schreef DIR het volgende:
[..]
Het gaat echt om vele duizenden euro's. Als in: meer dan vijfduizend euro. Status is nog steeds hetzelfde. Ondertussen had je allang een scan verwacht vandaag ergens. In ieder geval íets.
Heb ik gedaan en die zeggen alleen dat er niks aan de hand is en dat het pakket vandaag nog afgeleverd wordt. Ondertussen nog steeds geen update. De klantenservice weet van niks en roepen zomaar wat. Dan wordt er een "onderzoek" gestart, maar niemand wil zeggen wat er gebeurt. Ik vermoed dat er alleen maar in wat systemen gekeken wordt en als het ding niet is waar het moet zijn dan is dus kwijt en is het onderzoek klaar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neem de tijd om postnl eerst te chatten en dan te bellen.
Dan krijg je mail met een opsporingsverzoek.
Men zoekt nu voor mij een pakje in Willemstad, Curaçao 😇
De track en trace is verdwenen van de radar. Pakje ook.
Je bent nog geen 24 uur verder.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:26 schreef DIR het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en die zeggen alleen dat er niks aan de hand is en dat het pakket vandaag nog afgeleverd wordt. Ondertussen nog steeds geen update. De klantenservice weet van niks en roepen zomaar wat. Dan wordt er een "onderzoek" gestart, maar niemand wil zeggen wat er gebeurt. Ik vermoed dat er alleen maar in wat systemen gekeken wordt en als het ding niet is waar het moet zijn dan is dus kwijt en is het onderzoek klaar.
De klantenservice én het PostNL-punt hebben me verzekerd dat het pakket vandaag bezorgd zou worden. Er is geen millimeter beweging en de laatste echte scan is van gisterenochtend 10 uur. Het pakket is vandaag niet bezorgd, en dat was wel beloofd. In alle andere gevallen in het verleden waarin het langer duurde kwam er wel elke dag een update met een scan en ging de status niet naar onbekend.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:35 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Je bent nog geen 24 uur verder.
Dit gebeurt echt veel vaker.
Geduld, soms loopt eea daar door elkaar heen.
Ik zou het nog even een dag de kans geven.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:07 schreef DIR het volgende:
[..]
De klantenservice én het PostNL-punt hebben me verzekerd dat het pakket vandaag bezorgd zou worden. Er is geen millimeter beweging en de laatste echte scan is van gisterenochtend 10 uur. Het pakket is vandaag niet bezorgd, en dat was wel beloofd. In alle andere gevallen in het verleden waarin het langer duurde kwam er wel elke dag een update met een scan en ging de status niet naar onbekend.
Dit gaat echt om duizenden euro's
Dan krijg ik terug wat ik betaald heb: ¤2000 ongeveer. Was een tweedehandse. Heb drie jaar gewacht tot ik eindelijk een tweedehandse aangeboden zag. Het alternatief is dan een nieuwe kopen of weer ik-weet-niet-hoe-lang-wachten. Een nieuwe is ongeveer ¤9000. Dan zou deze actie va PostNl me ¤7000 kosten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:17 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik zou het nog even een dag de kans geven.
Neem aan dat je eea wel verzekerd hebt als het om zo'n bedrag gaat?
Weet niet precies hoe het werkt, maar als PostNL niet kan aantonen dat er bezorgd is dmv track&trace en/of handtekening en het pakket daadwerkelijk kwijt is, dat zij dan voor de kosten opdraaien...?
Nou, je hebt twee duizend betaald dus dat zal de waarde dan zijn. Het is niet zo dat je opeens meer geld kwijt bent dan de aanschafprijs.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:22 schreef DIR het volgende:
[..]
Dan krijg ik terug wat ik betaald heb: ¤2000 ongeveer. Was een tweedehandse. Heb drie jaar gewacht tot ik eindelijk een tweedehandse aangeboden zag. Het alternatief is dan een nieuwe kopen of weer ik-weet-niet-hoe-lang-wachten. Een nieuwe is ongeveer ¤9000. Dan zou deze actie va PostNl me ¤7000 kosten.
Je moet het wel kunnen kopen voor die waarde... Als er geen gebruikt aanbod meer is dan is dus de enige optie nieuw.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:01 schreef 215 het volgende:
[..]
Nou, je hebt twee duizend betaald dus dat zal de waarde dan zijn. Het is niet zo dat je opeens meer geld kwijt bent dan de aanschafprijs.
Verder inderdaad proberen te slapen vannacht en even een dagje afwachten.
Uiteraard en die gaat zeker een onderzoek laten starten en dan krijg ik terug wat ik betaald heb. Dan zit ik met mijn geld, en geen product wat nergens meer tweedehands te koop is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:13 schreef Scriptascripta het volgende:
Als je het pakket niet ontvangt, dan moet de verzender toch een onderzoek instellen en jou schadeloos stellen? Zij hebben een overeenkomst met PostNL. Heb je al contact opgenomen met de verzender?
Niet grappigquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:43 schreef DelanoMilano het volgende:
Hoi, ik heb het pakket aangenomen. Je kan hwt afhalen bij nummer 69 tot zo!
Das mooi, maar nu mijn pakje nog. Er is een onderzoek gestart en jouw pakje is het eerste pakje waarvan ik hoor dat het in een onderzoek wel terecht is gekomen...quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:28 schreef AnneX het volgende:
Bericht van postnl. Pakje is terecht en op het afhaalpunt in Willemstad, Curaçao.
Na 8 weken.
Dan ligt het allang bij Mo de bezorger thuis.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:34 schreef DIR het volgende:
[..]
Het gaat echt om vele duizenden euro's. Als in: meer dan vijfduizend euro. Status is nog steeds hetzelfde. Ondertussen had je allang een scan verwacht vandaag ergens. In ieder geval íets.
Behalve dan dat dit iets is waar iemand zonder kennis van zaken geen idee heeft van de waarde, én je ziet het niet aan het pakket.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:04 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dan ligt het allang bij Mo de bezorger thuis.
Waarschijnlijk gewoon in zijn bezit.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:16 schreef DelanoMilano het volgende:
Update van TS? Waar is het pakketje nu?
Hoe is het onderzoek afgelopen?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:38 schreef DIR het volgende:
[..]
Behalve dan dat dit iets is waar iemand zonder kennis van zaken geen idee heeft van de waarde, én je ziet het niet aan het pakket.
Onderzoek loopt nog. Ik heb direct contacten kunnen krijgen van iemand in het sorteercentrum en daar is iemand zijn/haar best aan het doen. Het pakket is van de band gerold als "gesorteerd" en daarna van de radar verdwenen. Er lopen nog wat zaken, maar het ziet er niet goed uit. Zelf vermoed ik dat het gejat is uit het sorteercentrum, waarschijnlijk door een medewerker.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:21 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Hoe is het onderzoek afgelopen?
Wellicht kan je POSTNL aanklagen voor laakbaarheid.
Anders de verzender
Vast wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon in zijn bezit.
Ik kan mijn geld wel terugclaimen met kopersbescherming, maar het grote probleem is dat je daarna zonder product zit en dat vervanging vrijwel onmogelijk te vinden is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:11 schreef Fopje het volgende:
Het vervelende is dat (volgens mij) ze jou niet kunnen helpen omdat de verzender hun klant is. Niet jij.
En ze zeggen sowieso dat je eerst nog 5 werkdagen geduld moet hebben.
Ik neem aan dat je een waardevol pakket zoals deze verzekerd heb laten versturen?
Kwijt of gestolen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:16 schreef DelanoMilano het volgende:
Update van TS? Waar is het pakketje nu?
Dan maak je het toch openquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:42 schreef Fopje het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er in dat pakketje zit...
Dildokanon 2000quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:42 schreef Fopje het volgende:
Een microscooplens.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:42 schreef Fopje het volgende:
Omdat je aan de buitenkant precies ziet wat er in het pakje zit?quote:Op zondag 9 februari 2025 20:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die stelen?
Gast, de schade is ¤¤¤¤¤ en ik heb dus wel gelijk gekregen. Ik ben niet achterlijk en heb vaker vertraagde pakketten. Aan de tracking kan je redelijk goed voorspellen wanneer het serieus is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:10 schreef xzaz het volgende:
Gewoon wachten. Tjezus problemen anno 2025
500 euro?quote:Op zondag 9 februari 2025 20:16 schreef DIR het volgende:
[..]
Dat is niet relevant hier. Meer dan genoeg. Laten we het daarop houden.
Zou ik niet online bestellen en laten bezorgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Dental chirurgische microscoop AM-6000 - Alltion, die is zekerrr 25,000 euro.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:21 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Hoe is het onderzoek afgelopen?
Wellicht kan je POSTNL aanklagen voor laakbaarheid.
Anders de verzender
Keyence heeft 3D-microscopen die richting de honderdduizend euro gaan. ¤25k is entry-level high-end spul.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Dental chirurgische microscoop AM-6000 - Alltion, die is zekerrr 25,000 euro.
Vooral de VHX-7000 series, mooi spul maar gruwelijk duurquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:30 schreef DIR het volgende:
[..]
Keyence heeft 3D-microscopen die richting de honderdduizend euro gaan. ¤25k is entry-level high-end spul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |