Behalve dan dat dit iets is waar iemand zonder kennis van zaken geen idee heeft van de waarde, én je ziet het niet aan het pakket.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:04 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dan ligt het allang bij Mo de bezorger thuis.
Waarschijnlijk gewoon in zijn bezit.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:16 schreef DelanoMilano het volgende:
Update van TS? Waar is het pakketje nu?
Hoe is het onderzoek afgelopen?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:38 schreef DIR het volgende:
[..]
Behalve dan dat dit iets is waar iemand zonder kennis van zaken geen idee heeft van de waarde, én je ziet het niet aan het pakket.
Onderzoek loopt nog. Ik heb direct contacten kunnen krijgen van iemand in het sorteercentrum en daar is iemand zijn/haar best aan het doen. Het pakket is van de band gerold als "gesorteerd" en daarna van de radar verdwenen. Er lopen nog wat zaken, maar het ziet er niet goed uit. Zelf vermoed ik dat het gejat is uit het sorteercentrum, waarschijnlijk door een medewerker.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:21 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Hoe is het onderzoek afgelopen?
Wellicht kan je POSTNL aanklagen voor laakbaarheid.
Anders de verzender
Vast wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon in zijn bezit.
Ik kan mijn geld wel terugclaimen met kopersbescherming, maar het grote probleem is dat je daarna zonder product zit en dat vervanging vrijwel onmogelijk te vinden is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:11 schreef Fopje het volgende:
Het vervelende is dat (volgens mij) ze jou niet kunnen helpen omdat de verzender hun klant is. Niet jij.
En ze zeggen sowieso dat je eerst nog 5 werkdagen geduld moet hebben.
Ik neem aan dat je een waardevol pakket zoals deze verzekerd heb laten versturen?
Kwijt of gestolen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:16 schreef DelanoMilano het volgende:
Update van TS? Waar is het pakketje nu?
Dan maak je het toch openquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:42 schreef Fopje het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er in dat pakketje zit...
Dildokanon 2000quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:42 schreef Fopje het volgende:
Een microscooplens.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:42 schreef Fopje het volgende:
Omdat je aan de buitenkant precies ziet wat er in het pakje zit?quote:Op zondag 9 februari 2025 20:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die stelen?
Gast, de schade is ¤¤¤¤¤ en ik heb dus wel gelijk gekregen. Ik ben niet achterlijk en heb vaker vertraagde pakketten. Aan de tracking kan je redelijk goed voorspellen wanneer het serieus is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:10 schreef xzaz het volgende:
Gewoon wachten. Tjezus problemen anno 2025
500 euro?quote:Op zondag 9 februari 2025 20:16 schreef DIR het volgende:
[..]
Dat is niet relevant hier. Meer dan genoeg. Laten we het daarop houden.
Zou ik niet online bestellen en laten bezorgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Dental chirurgische microscoop AM-6000 - Alltion, die is zekerrr 25,000 euro.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:21 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Hoe is het onderzoek afgelopen?
Wellicht kan je POSTNL aanklagen voor laakbaarheid.
Anders de verzender
Keyence heeft 3D-microscopen die richting de honderdduizend euro gaan. ¤25k is entry-level high-end spul.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Dental chirurgische microscoop AM-6000 - Alltion, die is zekerrr 25,000 euro.
Vooral de VHX-7000 series, mooi spul maar gruwelijk duurquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:30 schreef DIR het volgende:
[..]
Keyence heeft 3D-microscopen die richting de honderdduizend euro gaan. ¤25k is entry-level high-end spul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |