Nee, te klein gebied en een groot gevaar voor de Joden die daar wonen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
En alle palestijnen neerzetten in de Westelijke Jordaanoever geen idee? Is toch ook een soort van Gaza?
Als je het gebeid van Gaza vergelijkt met die van de oever, dan past gaza vaak in, dus dan zouden ze toch ook net zo op dat kleine gebied kunnen wonen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, te klein gebied en een groot gevaar voor de Joden die daar wonen.
Je ziet het verkeerd. Ik schaar me niet achter de Palestijnen of achter Israël.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De reden achter dit conflict zijn natuurlijk de Palestijnen en daar schaar jij je achter. Dit verdraaien gaat het ook niet oplossen.
Zou een goede oplossing kunnen zijn echter zolang Hamas nog aan de macht is komt er over een paar jaar weer een aanval en gaat heel het gebied opnieuw plat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:53 schreef mackinac het volgende:
De Palestijnen kunnen beter massaal aan de slag als gastarbeiders in de Golfstaten. Zo kunnen ze het geld genereren voor de wederopbouw en zijn ze ook niet meer bezig met het graven van tunnels.
Verspelen ze dat niet door al die tunnels en aanslagen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Ik schaar me niet achter de Palestijnen of achter Israël.
Ik schaar me echter ook niet achter het deporteren van een heel volk.
De Palestijnen hebben recht op Gaza.
En als die mensen nou niet weg willen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hen begeleiden naar veiliger gebied niet.
En een groot deel daarvan wil niet samenleven met de Israelis.
Niet alle Palestijnen zijn Hamas.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verspelen ze dat niet door al die tunnels en aanslagen?
Nee, maar hoe maak je dat onderscheid?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet alle Palestijnen zijn Hamas.
Het overgrote deel van de Palestijnen steunt het onderliggende sentiment van Hamas.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet alle Palestijnen zijn Hamas.
Het zal gewn vraag of referendum worden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En als die mensen nou niet weg willen?
Niet door blind 2 miljoen mensen te deporteren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar hoe maak je dat onderscheid?
Zij kunnen het oplossen door zich af te keren van hamas. Doen ze niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet door blind 2 miljoen mensen te deporteren.
Je zal ze moeten betrekken bij een oplossing, ze bestaan namelijk.
Hoe zou je het dan willen noemen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zal gewn vraag of referendum worden.
Dat gebeurt dan ook niet zonder enige aanleiding. En de aanleiding voor al het leed en bloedvergieten in deze regio zijn de Palestijnen zelf. Zij beginnen conflict na conflict en oorlog na oorlog en gaan dan jammeren als ze verloren hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet door blind 2 miljoen mensen te deporteren.
Je zal ze moeten betrekken bij een oplossing, ze bestaan namelijk.
Als jouw provincie ontruimd wordt en je wordt ergens in Polen in een tentenkamp gedumpt dan wil ik je ook wel eens horen.
Het zal dwang en drang worden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan willen noemen?
Ow ja publiekelijk je af keren van Hamas zodat ze je ter plekke executeren, jij snapt het.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zij kunnen het oplossen door zich af te keren van hamas. Doen ze niet.
We beginnen ergens te komen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zal dwang en drang worden.
Gewoon wat lebensraum creëren, niks mis mee.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We beginnen ergens te komen.
Hoe noemen ze het ook wel als je een heel volk van een paar miljoen individuen uit een gebied wil verwijderen?
@Geeft een button met Israëlische vlag erop.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:02 schreef Tengano het volgende:
En opnieuw is het @:HowardRoark die hier bijna, zo'n beetje als enige user sense maakt.
Nu faciliteren ze en helpen ze mee.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef Questular het volgende:
[..]
Ow ja publiekelijk je af keren van Hamas zodat ze je ter plekke executeren, jij snapt het.
Vraag het de Palestijnen zou ik zeggen:quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe noemen ze het ook wel als je een heel volk van een paar miljoen individuen uit een gebied wil verwijderen?
Ze gaan niet naar een vernietigingskamp ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |