klopt vaak als een bus he, ik vraag me altijd af hoe zoeken ze zo een liedje haha zoals die van Jordy en Keanu welke woord zoeken voor een nummer hahaquote:
Ook wel wat lullig, je hoofdkussen is van jou. Ik zou niet het hoofdkussen willen hebben waar Jeff en Jolien op hebben liggen kleffen. En die keuken ook nog steeds dicht na hoeveel weken inmiddels.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee wel opdrachten geven maar hij mocht niet zeggen dat het om een opdracht ging special secret maar ja beetje slim denken mens heeft dat wel door, was alleen zo jammer Mattie vraagt nog alle kussens uit slaapkamer ook en David zegt nee en daar maakt hij een fout helaas
Die kan nog wel eens veranderen zonder Jeff om haar heenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef livelink het volgende:
Jolien er volgende week dan het liefst uit.
Ze is op zich best leuk denk ik, maar al snel na de start van BB werd ze hopeloos verliefd. Dus ze zal zelf ook best wel weg willen volgende week.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef livelink het volgende:
Zonder de manipulatie door Jeffrey gaat ze heel anders worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef livelink het volgende:
Willekeurige volgorde.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:20 schreef freaky40 het volgende:
Tja, was niet meer te houden helaas. Had er voor mij nog wel in mogen blijven, maar zijn wiedergutmachung was te laat. Wel apart dat Eva toch als 2e werd gesaved en niet Jane. Hier zaten de polls er toch naast. Toen wist ik al genoeg.
Ach, 3 van de 4 blijvers in willekeurige volgorde tonen is ook gewoon bullshit, de psychs Achter rekenen gewoon uit wie het er het beroerds voor staat en gaat laatst , alles voor de spanningquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:21 schreef freaky40 het volgende:
Tja, dat zeggen ze er dan bij, maar daar geloof ik hoegenaamd niets van.
Was gewoon voor de spanning. Jane had haar nominatie aan Jeff te danken, dus logisch dat ze die 2 voor het laatste bewarenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:21 schreef freaky40 het volgende:
Tja, dat zeggen ze er dan bij, maar daar geloof ik hoegenaamd niets van.
Ditquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:53 schreef Gert het volgende:
Ook zijn afscheids interview is van een schaamteloos egocentrisme. Nou, doei. Hopelijk tot nooit meer.
Nee hè? Ik voel ook weinig medelijden. Ze zou juist opgelucht moeten zijn.quote:
Zolang ze daar nog opgesloten zit, zal ze vrij zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hè? Ik voel ook weinig medelijden. Ze zou juist opgelucht moeten zijn.
eerlijk gezegd denk ik dat ze dat ook is.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hè? Ik voel ook weinig medelijden. Ze zou juist opgelucht moeten zijn.
"68 euro, is dat geen geweldig feest", aldus BB.quote:
"Wie verdiend de Macht" is ook een nixzeggende kreet in het luchtledigequote:Op maandag 10 februari 2025 20:45 schreef spapaars het volgende:
Gek dat alleen Jordy een signaal krijgt van Peter.
Met die beker is het 1+1 = 2quote:Op maandag 10 februari 2025 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Wie verdiend de Macht" is ook een nixzeggende kreet in het luchtledige
Nu nog verdrietig, maar, ook vrijer. Dat gevoel zal toch wel door gaan sijpelen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:43 schreef Verida het volgende:
[..]
eerlijk gezegd denk ik dat ze dat ook is.
Jeffrey werd een beetje ongeleid projectiel en wilde haar veel te veel claimen
nu hij weg is kan ze weer fijn gaan bonden met de anderen.
Jordy stak zijn hand op, maar kreeg het niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ze voelen allemaal nattigheid om de beker naar de DBK te nemen
Die jongen is nauwelijks meer serieus te nemenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jordy stak zijn hand op, maar kreeg het niet.
DD is in niets goed, een stijve hark is het.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
Het kon die DunneD ook geen zak boeien, met zijn handen in zijn zakken elke bal in 2sec van de plank af..en zorgde voor dat Jolien en Wikkie weer de lul zijn voor een nominatiespel
"Je kan heel goed valsspelen met deze game.." Aldus DunneD toen ze de balhoofden van de bewoners op een rij moesten leggenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
DD is in niets goed, een stijve hark is het.
Misschien eens wat meer groeten etenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
DD is in niets goed, een stijve hark is het.
Daar was het spel ook wel een beetje op ingericht, de gene die je het minste mag als eerste, dus ja.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Je kan heel goed valsspelen met deze game.." Aldus DunneD toen ze de balhoofden van de bewoners op een rij moesten leggen
Maar ze moeten niet vergeten dat alles aan het einde opgeteld de winnaars pot is.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar was het spel ook wel een beetje op ingericht, de gene die je het minste mag als eerste, dus ja.
Met dat zootje lapswansen gaat de winnaar met een paar duizend euro naar huis.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar ze moeten niet vergeten dat alles aan het einde opgeteld de winnaars pot is.
Om te vertellen hoe het spel werkte bedoel je? Dat vond ik ook niet nodig. Elsa weet het ook maar die heeft denk ik dat niet verteld.quote:
Ja vertellen wie David als eerste had gekozen en niet z'n best deed.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Om te vertellen hoe het spel werkte bedoel je? Dat vond ik ook niet nodig. Elsa weet het ook maar die heeft denk ik dat niet verteld.
Jordy is een lekkere mopperkont, en een droogkloot.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:35 schreef Gert het volgende:
Jordy vermaakt zich weer enorm. Maar Elsa vermaakt zich méér.
Precies, de volgorde was door BB bepaald, ze hadden de foto's moeten afdekken.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja vertellen wie David als eerste had gekozen en niet z'n best deed.
Sharice vind het wel lekker denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:37 schreef Shii het volgende:
Echt die Milena en Sharice. Wat denk je, ik ga de hele dag lekker met elkaar liggen. Ik snap dat gepluk echt niet.
Vooral Sharice loopt haar achterna die is verliefd op Milena.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:37 schreef Shii het volgende:
Echt die Milena en Sharice. Wat denk je, ik ga de hele dag lekker met elkaar liggen. Ik snap dat gepluk echt niet.
Ja misschien wel, maar Milena ligt toch ook bovenop Sharice, haar lekker als kussentje gebruiken en gratis hoofdmassage enz.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef Skyx het volgende:
[..]
Vooral Sharice loopt haar achterna die is verliefd op Milena.
Kan wel zijn maar als ik Milena was geweest had ik haar al snel weggeduwd, maar ik ben ook niet zo aanrakerig als het geen lover is dan.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef Skyx het volgende:
[..]
Vooral Sharice loopt haar achterna die is verliefd op Milena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |