klopt vaak als een bus he, ik vraag me altijd af hoe zoeken ze zo een liedje haha zoals die van Jordy en Keanu welke woord zoeken voor een nummer hahaquote:
Ook wel wat lullig, je hoofdkussen is van jou. Ik zou niet het hoofdkussen willen hebben waar Jeff en Jolien op hebben liggen kleffen. En die keuken ook nog steeds dicht na hoeveel weken inmiddels.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee wel opdrachten geven maar hij mocht niet zeggen dat het om een opdracht ging special secret maar ja beetje slim denken mens heeft dat wel door, was alleen zo jammer Mattie vraagt nog alle kussens uit slaapkamer ook en David zegt nee en daar maakt hij een fout helaas
Die kan nog wel eens veranderen zonder Jeff om haar heenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef livelink het volgende:
Jolien er volgende week dan het liefst uit.
Ze is op zich best leuk denk ik, maar al snel na de start van BB werd ze hopeloos verliefd. Dus ze zal zelf ook best wel weg willen volgende week.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef livelink het volgende:
Zonder de manipulatie door Jeffrey gaat ze heel anders worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef livelink het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |