Hij doet het met zielige praat, moeder overleden enzquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Vader, en drie broers ... maar swoi
Ja weet ik ... sneaky gastjequote:Op woensdag 5 februari 2025 20:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij doet het met zielige praat, moeder overleden enz
die winnen dit jaar niets hahaquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
Als dit zo doorgaat met de kosten moeten ze nog gaan pinnen ook.
Wie is Patrick?quote:
Zag er niet echt heel moeilijk uit.quote:
Wat is het toch een gulle lieverd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:29 schreef kater1 het volgende:
Ze vinden iets aardigs van Jeffrey om uit te zenden. Hij geeft chocola aan Milena.
Als het met de hele groep afgesproken wordt niet. Wel als 1 groepje de volgorde bepaalt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:44 schreef livelink het volgende:
Oké, ik mag Jeffrey ook niet, maar het is toch niet zo heel gek om voor te stellen dat een eerder afgesproken volgorde blijft staan voor de volgende keer?
Daar is die vrouw met die blonde extensions uit het vorige seizoen ook heel ver mee gekomen, het schijnt in je voordeel te kunnen werken...quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Jeffrey doet er wel echt alles aan om zo onsympathiek mogelijk over te komen
Ja, dat had ik inderdaad niet door.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:57 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Als het met de hele groep afgesproken wordt niet. Wel als 1 groepje de volgorde bepaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |