abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216553988

[NED} Op werkdagen van behalve vrijdag 20.30 uur tot 21.50 uur op RTL5.
Vrijdag van 20.30 uur tot 21.35 uur waarop aansluitend tot 21.50 uur een live show voor de exit zal zijn.

[BE] Op werkdagen om 22u20 bij Play4 en vanaf 20u30 op GoPlay & Play247Aansluitend is er om 21.40 uur. Vrijdag is er een live uitzending om 21.40 uur die 15 minuten duurt.

Hier kan alles over de tv uitzendingen besproken worden. Let op wat op de streams te zien moet onder een spoiler omdat er users zijn die alleen TV kijken en de streams lopen voor
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_216554004
Jeffrey is een psychopaat. Zijn dooie moeder gebruiken. :')

En waarom niet gewoon loten?
#superniger2020
pi_216554070
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 22:46 schreef superniger het volgende:
Jeffrey is een psychopaat. Zijn dooie moeder gebruiken. :')

En waarom niet gewoon loten?
Ze moesten met argumenten komen. Schaar papier steen had BB niet gepikt, ze moesten er samen uitkomen. Het is tv he? Beslis jij maar bij een ander stel mocht ook niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216554076
Ik zit nu pas naar die aflevering van gisteren te kijken, maar Jordy heeft echt geen grens met alcohol in deze setting. Dat lijkt me een vrij vervelende jongen om mee op stap te moeten :')

En Jeffrey wordt met de dag verwender, irritanter en onredelijker Ook wel goed dat Jolien het zich niet laat aanpraten. Die is echt veel te leuk voor 'm.

Elsa trouwens ook met d'r moodswings, haar wil is wet.

[ Bericht 8% gewijzigd door TheVulture op 04-02-2025 23:01:41 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 4 februari 2025 @ 23:11:55 #5
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_216554324
Goh, er zijn zoveel mensen die er van mij wel uit mogen. Jeffrey, Jolien en Elsa staan daarin wel bovenaan. Ik had medelijden met Jane vandaag. Ik kon overigens echt niet zien wat er nou mis ging met Jane en Jeffrey in dat spel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_216554726
Jezus wat lopen die Jolien en Jeff moeilijk te doen met dat jaloerse kort lontje ten opzichte van elkaar

Maar Jeff is echt een enorme kleuter, Jolien is gewoon onzeker.
pi_216554885
Jeff is echt walgelijk in die dagboekkamer, wat een gaslighter hoe hij reageert op die afgewezen knuffel.
  Moderator woensdag 5 februari 2025 @ 00:27:09 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_216554900
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu pas naar die aflevering van gisteren te kijken, maar Jordy heeft echt geen grens met alcohol in deze setting. Dat lijkt me een vrij vervelende jongen om mee op stap te moeten :')

En Jeffrey wordt met de dag verwender, irritanter en onredelijker Ook wel goed dat Jolien het zich niet laat aanpraten. Die is echt veel te leuk voor 'm.

Alcohol ontremt, en als dat 'ontspant' betekent, waarbij je gedoe relativeert en blij wordt van warmte: neem er nog eentje. Maar ja, dat effect is niet voor iedereen weggelegd. En je moet sowieso ook best wat naar binnen gieten voordat je denkt: kan mij het rotten joh al die camera's, ik ben rielekst ;)

Jolien is te leuk voor Jef ja, althans momenteel, ik vraag me af waar haar affectie vandaan komt?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator woensdag 5 februari 2025 @ 00:29:07 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_216554911
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Jeff is echt walgelijk in die dagboekkamer, wat een gaslighter hoe hij reageert op die afgewezen knuffel.

Het enige wat ik snap aan hem, is dat de casting hem heeft aangenomen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_216554964
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 00:29 schreef Gert het volgende:

[..]
Het enige wat ik snap aan hem, is dat de casting hem heeft aangenomen.
Dat vind ik wel apart, babyface en op het eerste gezicht een zachtaardige gozer. Zou hij nadat ze hebben hem afgewezen een schop tegen de koffie machine hebben gegeven en toen ja dat is wel wat. :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216555124
Het was geen saaie aflevering. Gezien het aantal reacties en ja, ook ik even lekker mn mening kom geven.

Snapte niet helemaal dat Jordy zo blij is met Mattheus. Dacht dat hij eind vorige week zei hem op de bank te willen hebben? Nu was hij opeens 1 van zijn voorkeuren voor een teammate.

Geen fan van Jeffrey, maar wel een rare actie van Jolien, om zo opeens bij Jordy in bed te kruipen (eerst in het eenpersoonsbed). Beetje respectloos naar 'je partner'. Zeker voor iemand die zelf zo onzeker en jaloers is. Had Jef eens moeten doen, bij Milena in bed kruipen of zo. Dan is het BB huis te klein.
Leek ook haast een soort kinderlijke straf van Jolien voor Jef z'n 'romantische' avondje met Jane. Waar ze btw erg triest op reageerde met haar moeilijke gedrag (ik zou er gelijk klaar mee zijn). Ik vind het echt een sneu wijf.
En ik begreep Jef hierin wel dat hij een punt wilde maken en apart ging slapen.

Jef beschamend in de DBK met Jane. Maar ook hierin begreep ik m ergens (qua korte termijn belang). Want het lijkt me dat hij het bij juiste eind heeft dat hij eruit vliegt als hij nu op de bank komt. En terecht. Maar de manier waarop hij z'n doel heeft bereikt...
Jane wordt wel gered, mag ik hopen. Prima dat ze uiteindelijk die pin pakte, nadat Jef zichzelf nog even goed voor schut gezet heeft. En de kijker vergee(f)t Jef echt niet, ook al duurt het nog 4 weken voor ie op de bank zit. En al gedraagt hij zich al die tijd (fake) keurig. Die wordt hard afgestraft (mag ik wederom hopen). Dus het is alleen maar uitstel van executie. Chapeau Jef
  woensdag 5 februari 2025 @ 09:42:31 #12
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_216556402
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 22:53 schreef TheVulture het volgende:

Jolien zegt dat ze t zich niet laat aanpraten, maar meneer tuit z'n lippen en er komt toch weer een kusje.
Staat in t woordenboek onder de T van Toxic.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 5 februari 2025 @ 09:45:00 #13
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_216556424
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 02:15 schreef DutchBlend het volgende:
Het was geen saaie aflevering. Gezien het aantal reacties en ja, ook ik even lekker mn mening kom geven.

Snapte niet helemaal dat Jordy zo blij is met Mattheus. Dacht dat hij eind vorige week zei hem op de bank te willen hebben? Nu was hij opeens 1 van zijn voorkeuren voor een teammate.

Geen fan van Jeffrey, maar wel een rare actie van Jolien, om zo opeens bij Jordy in bed te kruipen (eerst in het eenpersoonsbed). Beetje respectloos naar 'je partner'. Zeker voor iemand die zelf zo onzeker en jaloers is. Had Jef eens moeten doen, bij Milena in bed kruipen of zo. Dan is het BB huis te klein.
Leek ook haast een soort kinderlijke straf van Jolien voor Jef z'n 'romantische' avondje met Jane. Waar ze btw erg triest op reageerde met haar moeilijke gedrag (ik zou er gelijk klaar mee zijn). Ik vind het echt een sneu wijf.

Jef beschamend in de DBK met Jane. Maar ook hierin begreep ik m ergens (qua korte termijn belang). Want het lijkt me dat hij het bij juiste eind heeft dat hij eruit vliegt als hij nu op de bank komt. En terecht. Maar de manier waarop hij z'n doel heeft bereikt...
Jane wordt wel gered, mag ik hopen. Prima dat ze uiteindelijk die pin pakte, nadat Jef zichzelf nog even goed voor schut gezet heeft. En de kijker vergee(f)t Jef echt niet, ook al duurt het nog 4 weken voor ie op de bank zit. En al gedraagt hij zich al die tijd (fake) keurig. Die wordt hard afgestraft (mag ik wederom hopen). Dus het is alleen maar uitstel van executie. Chapeau Jef
Door dit gedrag begin ik alleen maar meer sympathie voor Jane te krijgen, en die vond ik echt vreselijk met haar kringspier binneenkomst.
L'Amour menaçant:
pi_216556873
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 09:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Jolien zegt dat ze t zich niet laat aanpraten, maar meneer tuit z'n lippen en er komt toch weer een kusje.
Staat in t woordenboek onder de T van Toxic.
Ja daar kwam ik toen de aflevering vorderde ook achter... :')
pi_216556882
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 09:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Door dit gedrag begin ik alleen maar meer sympathie voor Jane te krijgen, en die vond ik echt vreselijk met haar kringspier binneenkomst.
Precies dit ja. Als ik iedereen eens de revue laat passeren denk ik dat Mattie de gedoodverfde winnaar is, en ik vind David de Poot ook wel heel sympathiek overkomen tot nu toe.
pi_216557089
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 02:15 schreef DutchBlend het volgende:

Denk dat Jeffrey er nog wel een tijdje in blijft zitten. De deelnemers die niet spraakmakend zijn gaan er het eerst uit.
  woensdag 5 februari 2025 @ 12:34:48 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_216558053
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Precies dit ja. Als ik iedereen eens de revue laat passeren denk ik dat Mattie de gedoodverfde winnaar is, en ik vind David de Poot ook wel heel sympathiek overkomen tot nu toe.
O+ Mattie O+

En ook: :9~ Mattie :9~
L'Amour menaçant:
pi_216558325
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]
Denk dat Jeffrey er nog wel een tijdje in blijft zitten. De deelnemers die niet spraakmakend zijn gaan er het eerst uit.
Nee hoor, die is echt wel meteen weg zodra ie op het bankje zit.
pi_216564453
Kick
#superniger2020
  Moderator woensdag 5 februari 2025 @ 20:33:42 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_216564557
c_/
  woensdag 5 februari 2025 @ 20:34:38 #21
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216564576
Ik heb thuis niemand die op mij wacht, getekend Jeffrey.
pi_216564616
Jeffrey is in de preview al strontvervelend.
#superniger2020
pi_216564633
Hij is vies Patrick.
#superniger2020
  Moderator woensdag 5 februari 2025 @ 20:38:06 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_216564639
Jeffrey: "Ik heb iedereen altijd alles gegund."
Hij meende dat , hij zei het niet als grapje.
  woensdag 5 februari 2025 @ 20:38:33 #25
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_216564650
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 20:34 schreef spapaars het volgende:
Ik heb thuis niemand die op mij wacht, getekend Jeffrey.
Vader, en drie broers ... maar swoi
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 5 februari 2025 @ 20:39:41 #26
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216564670
quote:
99s.gif Op woensdag 5 februari 2025 20:38 schreef chufi het volgende:

[..]
Vader, en drie broers ... maar swoi
Hij doet het met zielige praat, moeder overleden enz
  woensdag 5 februari 2025 @ 20:41:07 #27
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_216564714
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 20:39 schreef spapaars het volgende:

[..]
Hij doet het met zielige praat, moeder overleden enz
Ja weet ik ... sneaky gastje
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 5 februari 2025 @ 20:42:59 #28
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_216564752
Als dit zo doorgaat met de kosten moeten ze nog gaan pinnen ook.
pi_216564855
Jeffrey was ook keihard aan het rennen. Hypocriet mannetje.
#superniger2020
pi_216564903
Jordy wil met Jeffrey omdat beter voor Jane en de sfeer maar ook omdat Jeffrey niet goed in zijn vel zat en hij denkt hem de spreekwoordelijke schop onder de kont te kunnen geven. Veel succes Jordy...
pi_216564950
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
Als dit zo doorgaat met de kosten moeten ze nog gaan pinnen ook.
die winnen dit jaar niets haha
  Moderator woensdag 5 februari 2025 @ 20:55:12 #32
388664 crew  Dotteke
pi_216564975
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 20:37 schreef superniger het volgende:
Hij is vies Patrick.
Wie is Patrick?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_216564993
Jef en Jolien worden wakker ==, waarop Jef de BH naar Jolien gooit en zegt dit heb ik niet besteld hoor en jolien grapt door te zeggen je hebt de zak gehad ( iets van de Belgisch) en samen dollen ze er nog even over door dat hij binnen 30 dagen mag terug sturen en Jolien zegt dan moet je opschieten want ik ben hier al 26 dagen.

gaat over de borsten en de BH dat die aardig vertekent beeld geeft haha
pi_216564997
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 20:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wie is Patrick?
Klassiekertje
Bekijk deze YouTube-video
#superniger2020
  woensdag 5 februari 2025 @ 21:01:03 #35
130755 Kinga
versier hier
pi_216565049
Jeffrey denkt nooit aan zichzelf... PARDONNN
pi_216565296
Elsa had zelf moeten spelen.
#superniger2020
pi_216565418
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 21:17 schreef superniger het volgende:
Elsa had zelf moeten spelen.
Zag er niet echt heel moeilijk uit.
pi_216565491
Ze vinden iets aardigs van Jeffrey om uit te zenden. Hij geeft chocola aan Milena.
  Moderator woensdag 5 februari 2025 @ 21:30:47 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_216565502
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 21:29 schreef kater1 het volgende:
Ze vinden iets aardigs van Jeffrey om uit te zenden. Hij geeft chocola aan Milena.
Wat is het toch een gulle lieverd.
pi_216565509
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2025 21:30 schreef Gert het volgende:

[..]
Wat is het toch een gulle lieverd.
Het zal lang zoeken geweest zijn voor BB
pi_216565544
Jeffrey vreet alles op. :')
#superniger2020
pi_216565619
Jeffrey doet er wel echt alles aan om zo onsympathiek mogelijk over te komen
  woensdag 5 februari 2025 @ 21:44:39 #43
37150 livelink
pi_216565670
Oké, ik mag Jeffrey ook niet, maar het is toch niet zo heel gek om voor te stellen dat een eerder afgesproken volgorde blijft staan voor de volgende keer?
pi_216565692
Haha die Jolien die tegen Jane zegt dat ze gelijk wist dat ze vriendinnen zouden worden toen Jane binnenkwam. _O-
pi_216565790
Ik ga Axel wel steeds meer waarderen, het is een lomp kalf maar hij strijdt met open vizier zonder achterbaks te doen.
pi_216565811
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 21:44 schreef livelink het volgende:
Oké, ik mag Jeffrey ook niet, maar het is toch niet zo heel gek om voor te stellen dat een eerder afgesproken volgorde blijft staan voor de volgende keer?
Als het met de hele groep afgesproken wordt niet. Wel als 1 groepje de volgorde bepaalt.
pi_216565833
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Jeffrey doet er wel echt alles aan om zo onsympathiek mogelijk over te komen
Daar is die vrouw met die blonde extensions uit het vorige seizoen ook heel ver mee gekomen, het schijnt in je voordeel te kunnen werken...
pi_216565866
Beide Davids zijn trouwens ook prima
  woensdag 5 februari 2025 @ 22:03:14 #49
37150 livelink
pi_216565890
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 21:57 schreef Blizzindy het volgende:

[..]
Als het met de hele groep afgesproken wordt niet. Wel als 1 groepje de volgorde bepaalt.
Ja, dat had ik inderdaad niet door.
pi_216566013
Jeffrey is echt zo'n enorme gaslighter, mijn god.

Zelf alles als eerste willen maar als een ander wat pakt dan is het egoïstisch. :')

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 5
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')