SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
De Turtles?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet toch dat ik van de tutles ben![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe fijn is dat: bijna weekend
Met @:sinterklaaskapoentje naar museum en dingen ondernemen
:')![]()
The Rutlesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet toch dat ik van de tutles ben
Bekijk deze YouTube-video
I must be in love![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet toch dat ik van de tutles ben
"I'm getting aggravated!"![]()
KlodderBeeb!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Het enige museum hier @:maily.
Nu nog even museumkaart kopen
Ohhhh en @:MizzezAmy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@tong80 erlohuysquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Het enige museum hier @:maily.
Nu nog even museumkaart kopen
Ohhhh en @:MizzezAmy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Zweden
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik lees het netquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
iPhone gepakt, nu kan ik beter smileys rammen![]()
Daar gaan we:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
iPhone gepakt, nu kan ik beter smileys rammen![]()
Daar gaan we:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze snackbar verkoopt frikandellen voor prijs van 25 jaar geleden; we leven in een moeilijke tijdquote:Snackbar De Saks in Arnhem verkoopt vanaf dinsdag drie dagen lang frikandellen voor de prijs van 25 jaar geleden, voor 89 eurocent per stuk (als je de snack afhaalt). De actie begint op de Dag van de Frikandel en de uitbater van De Saks wil er een punt mee maken.![]()
Je had ook hondenscheten, meeuwenflatsen enz.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier geen trek van
Was in de tijd dat je ook Flaters chips had enzo. Of heette die dingen Bloopers?![]()
je wil vast nog een keer die Drostereclame zienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier geen trek van
@ToTsinterklaaskapoentje
![]()
Wat betaal je tegenwoordig voor een frikandelletje?quote::')![]()
Niet geklikt en de rest.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier geen trek van![]()
geen ideequote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat betaal je tegenwoordig voor een frikandelletje?
maar het is de dag van de frikandel, dus ja ....![]()
Geen idee, eet ik nooitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat betaal je tegenwoordig voor een frikandelletje?![]()
Als je hard rent niksquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat betaal je tegenwoordig voor een frikandelletje?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
je wil vast nog een keer die Drostereclame zien
@:ToT![]()
![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:20 schreef maily het volgende:
K&W / Plakband die blifjt plakken in de auto
iemand hier die pedaalemmerzak een goeie tip kan geven?![]()
Sirdinalot negeren wij.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:20 schreef maily het volgende:
Kan hij nu hij meer sportquote:
@ACT-F ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:20 schreef maily het volgende:
Interessant weetjequote:De geboorte van de ‘frika’
De frikandel wordt in 1954 bedacht door slager Gerrit de Vries uit Dordrecht, die beroemd stond om zijn gehaktballen. Door een verandering in de warenwetgeving voldeed zijn gehaktbal niet meer aan de eisen. Op aanraden van een vrouwelijke Duitse klant verandert hij zijn bal daarom in een staaf en geeft er de naam frikadel aan.
lees ff terugquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
wtf!! Wat is de boodschap überhaupt?![]()
![]()
Welke eisen zijn gehaktbal niet meer aan voldeed kun je ook wel gissenquote:
Dat vrouwen chocolademelk gaan geven als ze dat vreten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
wtf!! Wat is de boodschap überhaupt?sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat vrouwen chocolademelk gaan geven als ze dat vreten.
en dat je kind dan het leven start met diabetesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
we spreken jou maandag weerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Debielste uitvinding ooit![]()
Sport![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga morgen weer op de loopband hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sport
Maar alleen als ze zelf eerst flink smakken bij het etenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
denksport ook niks voor je zeker?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
SportDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bolk die draak!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
kwartet
Deze specifieke reclame, en de maandverbandreclames waren naast Fa (hoewel die in mindere mate) wel de reden van het begin van censuur voor reclames op tv, zeker overdag.![]()
Sportenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sport
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
En de reclames voor chips, koek en snoep mochten nog welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:26 schreef ToT het volgende:
Deze specifieke reclame, en de maandverbandreclames waren naast Fa (hoewel die in mindere mate) wel de reden van het begin van censuur voor reclames op tv, zeker overdag.
Leuk die afgekeurde sprookjes verhalen maar ik kan niet zeggen dat ik er echt heel opgewonden van raakquote:![]()
![]()
Wat voor sport doe jij eigenlijk?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Cardioquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer op de loopband hoor
Ik wandel gewoon liever.
En dat er zo’n iemand tegen je gaat praten achter je en je jezelf dan omdraait om terug te praten, want dat is wel zo beleefd, en je de band afpleurt. Achteruit.
Zo’n ding gaat nooit vooruit lijkt het wel.
Is me maar 3x overkomen.
Ik kan gewoon niet dingen tegelijkoh en sport
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2025 22:30:55 ]sinterklaaskapoentje
![]()
awwquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Cardio
Ik wandel gewoon liever.
En dat er zo’n iemand tegen je gaat praten achter je en je jezelf dan omdraait om terug te praten, want dat is wel zo beleefd, en je de band afpleurt. Achteruit.
Is me maar 3x overkomen.
:')sinterklaaskapoentje
![]()
bioscoopzitten, lezen, lopen, fietsen, denksport en nog ietsquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Trouwens @ je signature:quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Cardio
Ik wandel gewoon liever.
Is me maar 3x overkomen.
![]()
![]()
wandelen buiten > loopbandquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Cardio
Ik wandel gewoon liever.
Is me maar 3x overkomen.
maar dat lijkt weinigen te begrijpen gezien roltrapgebruik vergeleken met de trap ernaast waar ik bijna altijd alleen loop, zelfs als het teringdruk isUw ADH vitamine Worst
o en sportquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Cardio
Ik wandel gewoon liever.
Is me maar 3x overkomen.
komt dus door die loopband?
beter, padel is juppenzooiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
ben van padel terug gegaan naar frikandelUw ADH vitamine Worst
![]()
oja en no way dat ik me omdraai om terug te praten als ik op de loopband sta, maar misschien ben ik dan een onbeleefde lulUw ADH vitamine Worst
een surfplankje met een peddelquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik gebruik gewoon de lift.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wandelen buiten > loopband
maar dat lijkt weinigen te begrijpen gezien roltrapgebruik vergeleken met de trap ernaast waar ik bijna altijd alleen loop, zelfs als het teringdruk is![]()
Fitnessen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat lijkt me wel een sport voor jou eigenlijkquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
450m droogneuken?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een sport voor jou eigenlijk![]()
![]()
weet wel dat veel dure buurten overlast ervaren van die padelbanenUw ADH vitamine Worst
schijnt internationaal heel populair te zijn ookquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een sport voor jou eigenlijk![]()
![]()
de gebruikers schijnen veel geluidsoverlast te veroorzakenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
weet wel dat veel dure buurten overlast ervaren van die padelbanen![]()
![]()
Ja. En de fiets waarmee je ook nergens komt. Alleen maak je met dat apparaat geen valpartijenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:34 schreef drakin het volgende:
[..]
o en sportkomt dus door die loopband?
![]()
Den Adele Sharon?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
is daar niet de julie zangeres? nederlandse![]()
![]()
doen ze bij het neuken op de buitenbanen ook en daar komen ook altijd klachten over waar niks mee gedaan wordtquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
de gebruikers schijnen veel geluidsoverlast te veroorzaken![]()
Ik ook, beetje het gehandicapte broertje van tennis?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moest googlen wat padel is![]()
ik weet het nog steeds niet, schijnt een soort tennis light te zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moest googlen wat padel issinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook, beetje het gehandicapte broertje van tennis?Zo ver was ik ook jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik weet het nog steeds niet, schijnt een soort tennis light te zijn:')![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook, beetje het gehandicapte broertje van tennis?zoiets jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik weet het nog steeds niet, schijnt een soort tennis light te zijnUw ADH vitamine Worst
O ja zoiets doe ik ook een paar keer per week en ik vind het leuk, morgen weerquote:
Als je gaat verhuizen is uitkijken of er geen padelbaan is geen overbodige luxeUw ADH vitamine Worst
Yes, iemand die het ook leuk vindtquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:40 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja zoiets doe ik ook een paar keer per week en ik vind het leuk, morgen weer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zijn alleen maar cardio apparaten die jequote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja. En de fiets waarmee je ook nergens komt. Alleen maak je met dat apparaat geen valpartijenvindt dus, er is veel meer dan alleen dat wat sport heet
das ist kein Komplimentquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:41 schreef mario390 het volgende:
ik dacht immer within temptaton zijn finnen![]()
![]()
Of gewoon een muziekje aanzetten dan hoor je die herrie niet heel de dagquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
Als je gaat verhuizen is uitkijken of er geen padelbaan is geen overbodige luxe![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zijn alleen maar cardio apparaten die jevindt dus, er is veel meer dan alleen dat wat sport heet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
superleuke sportschool, dat helpt natuurlijk heel ergquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes, iemand die het ook leuk vindt
Serieus???quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moest googlen wat padel issinterklaaskapoentje
![]()
Nederlandersquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:41 schreef mario390 het volgende:
ik dacht immer within temptaton zijn finnen:')![]()
Proost!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Fogel
En na (of tijdens) het sporten even pauzeren in de coffeecorner met een goeie kop koffiequote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja. En de fiets waarmee je ook nergens komt. Alleen maak je met dat apparaat geen valpartijen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Scandinavische landen hebben wel meer gave bands op dat gebied.![]()
![]()
ow daarvoor ga jij naar de sportschoolquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En na (of tijdens) het sporten even pauzeren in de coffeecorner met een goeie kop koffie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Scandinavische landen hebben wel meer gave bands op dat gebied.
quote:zijn jullie al veranderd in afgetrainde krachtpatsers? anders weet ik niet waarom je fitnesstquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:40 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja zoiets doe ik ook een paar keer per week en ik vind het leuk, morgen weerUw ADH vitamine Worst
Ik vond krachttraining leukquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zijn alleen maar cardio apparaten die jevindt dus, er is veel meer dan alleen dat wat sport heet
Verder is sport voor mij een dikke nee![]()
![]()
"Hallo mevrouw, ik zag u stevig zweten op de crosstrainer. Kan ik u misschien bevochtigen met een kopje koffie?"quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
ow daarvoor ga jij naar de sportschool![]()
We hebben een thee en koffietafel om even te zitten na het sporten in de sportschool zelfquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En na (of tijdens) het sporten even pauzeren in de coffeecorner met een goeie kop koffieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
fitness =/= krachttraining of bodybuilding.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
zijn jullie al veranderd in afgetrainde krachtpatsers? anders weet ik niet waarom je fitnesst![]()
![]()
bijna bedtijdDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Horizontale tango voor cardio?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vond krachttraining leuk
Verder is sport voor mij een dikke neeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
wel groot deel van tochquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
fitness =/= krachttraining of bodybuilding.Uw ADH vitamine Worst
Nee nee, ik ga voor het sporten natuurlijk 💪quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
ow daarvoor ga jij naar de sportschoolAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zelf blijf ik iets langer op dan normaal, wil nu gewoon echt ff godvergeten moe ben voor ik m'n nest in duik.quote:![]()
Jij zou mijn perfecte sportmaatje zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En na (of tijdens) het sporten even pauzeren in de coffeecorner met een goeie kop koffie
Alleen dan wel thee ipv koffie![]()
![]()
normaal wel, maar morgen moet ik wat eerder opquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf blijf ik iets langer op dan normaal, wil nu gewoon echt ff godvergeten moe ben voor ik m'n nest in duik.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
O, dat zal er ook wel zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij zou mijn perfecte sportmaatje zijn
Alleen dan wel thee ipv koffieAutocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
ik blijf wel bij mijn tweewielert en lijn 11 die mij ook naar bestemming brengtquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
fitness = cardio. Word je fit van, hence the fucking name!
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb me afgelopen zondag ingeschreven bij een fitness centrum. Ze hebben een zwembad, alleen daarvoor. Want onder de 18 kom je er niet binnen dus geen jengelende kinderen daar
En open van 0500-2300. Gister gezwommenI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:48 schreef mario390 het volgende:
straks en ur fürst van de darkroom alice cooper
Is hij in de darkroom betrapt door die adelaar?![]()
![]()
Alice Cooper-fan hier. Volgens mij eerste concert wat ik op videoband heb gezien in 1986 ofzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is hij in de darkroom betrapt door die adelaar?![]()
Is overigens resultaat van een arts die vind dat ik pillen moet gaan vreten en ik wil dat niet. Dus ik wil der laten zien dat ik dingen kan verbeteren zonder bigpharma
I'm surrounded by morons!
Af in je mand!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wat? je kann me mal lecken hoor, je bent en ungustl
Normaal doen tegen Rob!![]()
Poison zal altijd 1 van mijn favo nummers blijven!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alice Cooper-fan hier. Volgens mij eerste concert wat ik op videoband heb gezien in 1986 ofzo.![]()
![]()
Misschien wil hij je juist ergens likken? En nu heeft ie toestemmingquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wat? je kann me mal lecken hoor, je bent en ungustl
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:51 schreef Fogel het volgende:
Is overigens resultaat van een arts die vind dat ik pillen moet gaan vreten en ik wil dat niet. Dus ik wil der laten zien dat ik dingen kan verbeteren zonder bigpharmaBloeddruk? Cholesterol?
![]()
wat is daar de vertaling vanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wat? je kann me mal lecken hoor, je bent en ungustl![]()
![]()
Heel goed!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:51 schreef Fogel het volgende:
Is overigens resultaat van een arts die vind dat ik pillen moet gaan vreten en ik wil dat niet. Dus ik wil der laten zien dat ik dingen kan verbeteren zonder bigpharma
Ik zou ook wel willen zwemmen, maar geen zwembad hier in de buurtI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jaquote:I'm surrounded by morons!
Ik ben benieuwd. Succes.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:51 schreef Fogel het volgende:
Is overigens resultaat van een arts die vind dat ik pillen moet gaan vreten en ik wil dat niet. Dus ik wil der laten zien dat ik dingen kan verbeteren zonder bigpharma![]()
![]()
![]()
Kom met/bij mij zwemmenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik zou ook wel willen zwemmen, maar geen zwembad hier in de buurt
Dat denk ik niet. Ik zal het eens checken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heel dat concert is fantastisch. Op YouTube nog terug te vinden denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Poison zal altijd 1 van mijn favo nummers blijven!![]()
mijns bed of nails, heb dat trash album 1989 auf kassette,quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Poison zal altijd 1 van mijn favo nummers blijven!
weet niet of dat video bed of nails komt![]()
Rimjob voor mario!quote:I'm surrounded by morons!
Alles is relatief.quote:Ik heb een slaapkamer beschikbaar.quote:I'm surrounded by morons!
Normaal vind ik zijn tirades wel geinig, maar dit kwam vanuit het niets en was meteen over the top aanvallend en persoonlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:55 schreef Rob het volgende:
gewoon TR gezet..
moet maar eens afgelopen zijn![]()
Maar waarom wil je een rimjob van iemand die je pest?quote:I'm surrounded by morons!
welkom in DTSquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal vind ik zijn tirades wel geinig, maar dit kwam vanuit het niets en was meteen over the top aanvallend en persoonlijk.![]()
![]()
Robbolk!I'm surrounded by morons!
Welnee.quote:
Hoevaak ik wel niet 'bolk zeg en doe'.... Dat is toch het spel!!! Dat is absoluut niet pesten, dat is juist het spelletje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja hij zei dat-ie hem mocht likken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is raar hoor. Bij Mario?
Ik denk niet dat hij het daarmee over zijn oog of nek had.![]()
de maasquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik zou ook wel willen zwemmen, maar geen zwembad hier in de buurt
Uw ADH vitamine Worst
Wolfgang Amadeus Mozart, K. 231 (K. 382c)I'm surrounded by morons!
Waarom word je zo boos om een bolkplaatje? Ik post ze ook vaak, en dan ook met usernamen er in.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:58 schreef mario390 het volgende:
ik bedoel dat lekken ook nur zo als reden om dat ik boos werd![]()
Toch kan je er in zwemmen. En wakeboardenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die is diep en met veel stroming. En boten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Totbolk!I'm surrounded by morons!
hij post dat plaatje zo vaak, waarom opeens die uitbarsting?Uw ADH vitamine Worst
Zijn oogbalquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij zei dat-ie hem mocht likken.
Ik denk niet dat hij het daarmee over zijn oog of nek had.![]()
![]()
Hoi, ikquote:I'm surrounded by morons!
Ja en nu heb je een TR aan je broek hangen....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:58 schreef mario390 het volgende:
ik bedoel dat lekken ook nur zo als reden om dat ik boos werd
Daar schiet je veel mee op....
Ja und jetzt haben Sie einen TR
Das wird dir sehr helfen....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
hij post dat plaatje zo vaak, waarom opeens die uitbarsting?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dafur hat man incontinentieverband ausgefundenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:58 schreef mario390 het volgende:
ik bedoel dat lekken ook nur zo als reden om dat ik boos werd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch kan je er in zwemmen. En wakeboardenIk ben wijzer geworden inmiddels en spring nooit meer in de Maas (of Rijn, Donau of de Schie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* gebrokenglas is ontzettend boos nu!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zeg altijd maar zo: Een TR aan je broek in de morgen is een dagje lekker bolken zonder zorgenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja en nu heb je een TR aan je broek hangen....
Daar schiet je veel mee op....
Ja und jetzt haben Sie einen TR
Das wird dir sehr helfen....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Dafur hat man incontinentieverband ausgefunden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: Een TR aan je broek in de morgen is een dagje lekker bolken zonder zorgen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: Een TR aan je broek in de morgen is een dagje lekker bolken zonder zorgen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is ontzettend boos nu!!!!!
![]()
![]()
Ik heb de voorkeur voor zwembaden. Maar af en toe een plons moet kunnen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben wijzer geworden inmiddels en spring nooit meer in de Maas (of Rijn, Donau of de Schie)I'm surrounded by morons!
Woestboosquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is ontzettend boos nu!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch kan je er in zwemmen. En wakeboardenJa, ik heb ook wel eens zwemmende mensen gezien, maar was aan de overkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat was echt Tot hier ToT! En echt niet verder!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
Daar kreeg hij steeds reclame van zei hij!
![]()
Barstquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is ontzettend boos nu!![]()
![]()
Het woord Ziedend kwam in mij op jaquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Omdat er friet op staat?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was echt Tot hier ToT! En echt niet verder!![]()
![]()
Die Brabos ook altijd…quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel eens zwemmende mensen gezien, maar was aan de overkantI'm surrounded by morons!
O dat is ook nog een ding. Maar goed dat is al vaak besproken hier....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar wat dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat is ook nog een ding. Maar goed dat is al vaak besproken hier....![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik wil alleen nog maar water waar ik mijn voeten in kan zienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb de voorkeur voor zwembaden. Maar af en toe een plons moet kunnen.![]()
![]()
O, dat weet ik al niet meer.....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat weet ik al niet meer.....Zo dan!
![]()
![]()
Allemaal gezonken waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel eens zwemmende mensen gezien, maar was aan de overkant![]()
![]()
Bijna alweer bedtijd...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alleen je voeten? Nadat ze door een of ander ondier zijn afgeknaagd?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wil alleen nog maar water waar ik mijn voeten in kan zienI'm surrounded by morons!
Was wel apart, ietsjes verder stonden de runderen in het water, wel stroomafwaarts gelukkigquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Allemaal gezonken waarschijnlijk
Noem je Brabos nu runderen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was wel apart, ietsjes verder stonden de runderen in het water, wel stroomafwaarts gelukkig
Alleen als ze met vuurwerk stunten!quote:
Ik heb Brabos in de familie, dus ben ze goed gezind
Precies tegenover een huis waar ik woonde is een keer iemand verzopen in de Rijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel eens zwemmende mensen gezien, maar was aan de overkant
Ik zag allemaal bezigheden daar.
Was geloof ik een Pool of zo. Is toen nog in het nieuws geweest aangezien velen van hen niet kunnen zwemmen en toch verkoeling zoeken na het werk of in de weekenden.![]()
Valt weinig te neuken daar, op dat Griekse eiland.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klinkt als een eiland nabij Lesbos![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies tegenover een huis waar ik woonde is een keer iemand verzopen in de Rijn.
Ik zag allemaal bezigheden daar.
Was geloof ik een Pool of zo. Is toen nog in het nieuws geweest aangezien velen van hen niet kunnen zwemmen en toch verkoeling zoeken na het werk of in de weekenden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik al de zee in ga heb ik altijd waterschoentjes aanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alleen je voeten? Nadat ze door een of ander ondier zijn afgeknaagd?![]()
Nooit met blote voeten. Rilllllll.
Volgens mij was het 1998 dat ik voor het laatst natuurwater in was geweest![]()
![]()
Goed punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen als ze met vuurwerk stunten!
Ik heb Brabos in de familie, dus ben ze goed gezind
Ik heb volgens mij maar een nichtje die aan de verkeerde kant van de Maas woont, maar daar is ze nog geen Brabo door.
Begrijp me niet verkeerd want Brabos zijn
Ga jij ook al naar bed?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:10 schreef maily het volgende:
[..]Goeien grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Voordat je een TR aan je broek hebt hangen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik heb volgens mij maar een nichtje die aan de verkeerde kant van de Maas woont, maar daar is ze nog geen Brabo door.
Begrijp me niet verkeerd want Brabos zijn
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Dan gaan we deze zomer het water inquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als ik al de zee in ga heb ik altijd waterschoentjes aan![]()
Volgens mij was het 1998 dat ik voor het laatst natuurwater in was geweest
Ah. Ik nog niet, maar het wordt echt wel tijd nu helaas.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:10 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oehquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan gaan we deze zomer het water in![]()
![]()
Ik heb ook speciale zwemschoentjes op zolder liggen!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij was het 1998 dat ik voor het laatst natuurwater in was geweest
Sjezus, die zijn echt wel nodig in De Filipijnen met al die vulkanische rotsen daar!![]()
![]()
Heel goed!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan gaan we deze zomer het water inAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb mijn voeten dit jaar nog in natuurwater gehad. In een rivier, troebel water. Maar tot mijn enkels. En toen weer netjes mojito gaan drinken zoals het hoort.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij was het 1998 dat ik voor het laatst natuurwater in was geweestI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: