SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
De Turtles?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet toch dat ik van de tutles ben![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe fijn is dat: bijna weekend
Met @:sinterklaaskapoentje naar museum en dingen ondernemen
:')![]()
The Rutlesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet toch dat ik van de tutles ben
Bekijk deze YouTube-video
I must be in love![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet toch dat ik van de tutles ben
"I'm getting aggravated!"![]()
KlodderBeeb!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Het enige museum hier @:maily.
Nu nog even museumkaart kopen
Ohhhh en @:MizzezAmy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@tong80 erlohuysquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Het enige museum hier @:maily.
Nu nog even museumkaart kopen
Ohhhh en @:MizzezAmy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Zweden
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik lees het netquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
iPhone gepakt, nu kan ik beter smileys rammen![]()
Daar gaan we:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
iPhone gepakt, nu kan ik beter smileys rammen![]()
Daar gaan we:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze snackbar verkoopt frikandellen voor prijs van 25 jaar geleden; we leven in een moeilijke tijdquote:Snackbar De Saks in Arnhem verkoopt vanaf dinsdag drie dagen lang frikandellen voor de prijs van 25 jaar geleden, voor 89 eurocent per stuk (als je de snack afhaalt). De actie begint op de Dag van de Frikandel en de uitbater van De Saks wil er een punt mee maken.![]()
Je had ook hondenscheten, meeuwenflatsen enz.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier geen trek van
Was in de tijd dat je ook Flaters chips had enzo. Of heette die dingen Bloopers?![]()
je wil vast nog een keer die Drostereclame zienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier geen trek van
@ToTsinterklaaskapoentje
![]()
Wat betaal je tegenwoordig voor een frikandelletje?quote::')![]()
Niet geklikt en de rest.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier geen trek van![]()
geen ideequote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat betaal je tegenwoordig voor een frikandelletje?
maar het is de dag van de frikandel, dus ja ....![]()
Geen idee, eet ik nooitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat betaal je tegenwoordig voor een frikandelletje?![]()
Als je hard rent niksquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat betaal je tegenwoordig voor een frikandelletje?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
je wil vast nog een keer die Drostereclame zien
@:ToT![]()
![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:20 schreef maily het volgende:
K&W / Plakband die blifjt plakken in de auto
iemand hier die pedaalemmerzak een goeie tip kan geven?![]()
Sirdinalot negeren wij.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:20 schreef maily het volgende:
Kan hij nu hij meer sportquote:
@ACT-F ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:20 schreef maily het volgende:
Interessant weetjequote:De geboorte van de ‘frika’
De frikandel wordt in 1954 bedacht door slager Gerrit de Vries uit Dordrecht, die beroemd stond om zijn gehaktballen. Door een verandering in de warenwetgeving voldeed zijn gehaktbal niet meer aan de eisen. Op aanraden van een vrouwelijke Duitse klant verandert hij zijn bal daarom in een staaf en geeft er de naam frikadel aan.
lees ff terugquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
wtf!! Wat is de boodschap überhaupt?![]()
![]()
Welke eisen zijn gehaktbal niet meer aan voldeed kun je ook wel gissenquote:
Dat vrouwen chocolademelk gaan geven als ze dat vreten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
wtf!! Wat is de boodschap überhaupt?sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat vrouwen chocolademelk gaan geven als ze dat vreten.
en dat je kind dan het leven start met diabetesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
we spreken jou maandag weerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Debielste uitvinding ooit![]()
Sport![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga morgen weer op de loopband hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sport
Maar alleen als ze zelf eerst flink smakken bij het etenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
denksport ook niks voor je zeker?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
SportDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bolk die draak!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
kwartet
Deze specifieke reclame, en de maandverbandreclames waren naast Fa (hoewel die in mindere mate) wel de reden van het begin van censuur voor reclames op tv, zeker overdag.![]()
Sportenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sport
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
En de reclames voor chips, koek en snoep mochten nog welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:26 schreef ToT het volgende:
Deze specifieke reclame, en de maandverbandreclames waren naast Fa (hoewel die in mindere mate) wel de reden van het begin van censuur voor reclames op tv, zeker overdag.
Leuk die afgekeurde sprookjes verhalen maar ik kan niet zeggen dat ik er echt heel opgewonden van raakquote:![]()
![]()
Wat voor sport doe jij eigenlijk?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: