Vorige week zondag had het forum kuren. De OP van #570 zou je (of een mod!) er in kunnen plakken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:40 schreef Marcoss het volgende:
Ik dacht dat de OP niet goed mee werd genomen, maar die is er blijkbaar helemaal niet
Mja.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
Denk dat Brandt ansich wel een punt heeft.
Anderzijds heeft België ook weer onevenredig veel WT koersen, waardoor ze makkelijker toch een wedstrijd op WT nivo kunnen rijden.
Alle 7 UAE'ers in de top 10 van het eindklassementquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Een ploegentijdrit van 34 kilometer in een rondje van 5 dagen is gekkenwerk.
Eigenlijk toch ook wel matig dat geen enkele Nederlandse ploeg in aanmerking komt om een wildcard te krijgen voor de grootste Nederlandse koers.. (al kun je de ploeg van Tietema als deels Nederlandse ploeg zien)quote:
Die extra strook/stroken lijken me niet echt verschil te maken.quote:
WE missen inderdaad een Procontinentaal team.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eigenlijk toch ook wel matig dat geen enkele Nederlandse ploeg in aanmerking komt om een wildcard te krijgen voor de grootste Nederlandse koers.. (al kun je de ploeg van Tietema als deels Nederlandse ploeg zien)
Ja ik zie vooral nog meer kansen voor topfavorieten om al voor het bos uitgeschakeld te zijn wegens een lekke band.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Die extra strook/stroken lijken me niet echt verschil te maken.
Liggen nog een 15km voor Wallers.
[..]
WE missen inderdaad een Procontinentaal team.
Etten-Leur, Watersley en VAM-berg is geen Nederland?quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:32 schreef Sjoerd102 het volgende:
Tour of Holland
Met tot nu toe alleen Proloog en Etappe 1 in Holland
Het hele ding van dit rondje is dus dat ze het volledig zonder politiebegeleiding willen organiseren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:21 schreef Marcoss het volgende:
Dat is dan wel mogelijk met alle politie, motoren en dergelijke?
Klinkt wel als een gevarieerd parcours
Kleinere wegen, en verkeersregelaars. Werkte met de Elfstedenrace ook prima.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het hele ding van dit rondje is dus dat ze het volledig zonder politiebegeleiding willen organiseren.
Vraag me af hoe ze denken dat precies voor elkaar te krijgen, maar goed.
quote:Start in Valkenburg
De route van de Limburgse rit is nog niet bekend. Het idee is om in Valkenburg te starten, daar vijf lokale omlopen te rijden en dan richting Sittard te gaan. "Daar rijden we dan ongeveer hetzelfde parcours als tijdens het NK in 2023. Een aantal rondes met de beklimmingen van de Kollenberg en Watersley", kijkt Petit vooruit. Hij wil met de gemeente overleggen om door het centrum en over de Markt in Sittard te rijden. "Op zich moet dat kunnen. Het is een vrijdag en op die dag heb je geen last van de weekmarkt."
Voortaan maar met de Beluga.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jose vertelt dat ze niet in het vliegtuig paste. Het seizoen is begonnen.
Die schijnt ziek te zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog 10 km in Besseges. Vandaag de Mads-show.
24 uur is wel een flinke trip jaquote:Freire, een notoir warhoofd, had gewoon uit vrije wil zijn woning verlaten voor een lange wandeling
Ik durfde de grap niet te maken, maar hij is dus gewoon gaan wandelenquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:36 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
24 uur is wel een flinke trip ja
Meteen maar het NK daar ook doen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Kleinere wegen, en verkeersregelaars. Werkte met de Elfstedenrace ook prima.
van L1
https://www.l1nieuws.nl/s(...)-ronde-van-nederland
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |