SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
goulashquote:
Je weet niet hoe het over 10 jaar is hè. Misschien zijn er dan ook partners, neefjes, nichtjes.quote:
quote:
Vlinderkroketje?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die waar Etto me voor op de lijst zet
uiteraardquote:
Laatst weer vol verwachting een misbaksel gegetenquote:
klopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laatst weer vol verwachting een misbaksel gegeten![]()
Ze kunnen het in de rest van het land toch echt niet helaas
Als ik bij la famiglia ben maak ik op de terugweg nog wel eens een pitstopjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt.
daarom ook alleen de echte uut Grunn eten
Toch nog maar even in de oven doen. Had het al langer dan aangegeven, maar dit is nog niet warm genoegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Vega Moussaka is klaar, ik ben benieuwd
Heb ik wel vaker met ovenschotels.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch nog maar even in de oven doen. Had het al langer dan aangegeven, maar dit is nog niet warm genoeg
Dat is een beetje mijn standaard iddquote:
Gisteravod bij QI XL geleerd van Stephen dat niks doen onmogelijk isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfffff thuisEven een biertje. Vanavond niks meer doen denk ik
Qi zonder Stephen is als cola zonder suiker.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gisteravod bij QI XL geleerd van Stephen dat niks doen onmogelijk is
mwach Sandi heeft ook goede humor.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qi zonder Stephen is als cola zonder suiker.
Het is te doen, maar waarom zou je het vrijwillig consumeren?
Ja sowieso standaard al wel vijf of tien minuten langer. Soms nog langer. Ligt eraan wat.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is een beetje mijn standaard idd
geen idee wat hier staat verderquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gisteravod bij QI XL geleerd van Stephen dat niks doen onmogelijk is
je kan je idd makkelijk vergissenquote:Brian Murphy (rechts) en Yootha Joyce in jaren 70-sitcom George & Mildred. © Thames Television / Album
dat is je goed recht.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Juf Roos met mijn dochter.
Jaquote:
Wat denken we? Sven of Mohammed?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Politie: zo'n tien mensen doodgeschoten bij school in Zweden - https://nos.nl/l/2554538
Je gaat er al meteen vanuit dat het een man is??quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat denken we? Sven of Mohammed?
99.5% kans.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je gaat er al meteen vanuit dat het een man is??
Rechtse extremistquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als dat je weleens leest "Gisteren (plaatselijke tijd) plaatste nizno wat onzin"quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:13 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
AD twijfelt aan IQ van lezers en zet onder bovenstaande foto:
[..]
je kan je idd makkelijk vergissen
Ik ga voor incel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:44 schreef Recce het volgende:
Ah, Trump gaat het ministerie van onderwijs afschaffen.
Snotverquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:44 schreef Recce het volgende:
Klopt. Maar het zou me niet verbazen als het meer een model Breivikje is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Dat is ook nog eens mogelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klopt. Maar het zou me niet verbazen als het meer een model Breivikje is.
Snel, iemand, schrijf depatoment of edumacation op z'n executive order en negeer het als hij het ondertekend heeft.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:44 schreef Recce het volgende:
Nah, de helft van de bevolking daar wil dit. Dan moeten ze het ook maar krijgen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snel, iemand, schrijf depatoment of edumacation op z'n executive order en negeer het als hij het ondertekend heeft.
"you create miseryquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, de helft van de bevolking daar wil dit. Dan moeten ze het ook maar krijgen.
dat snap ik wel. als je ziet wat het niveau is van de kennis van bijv geografie kun je dat ook prima afschaffen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:44 schreef Recce het volgende:
Maakt toch niet uit idd. Over 4 jaar is toch heel de wereld United states of the Earthquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat snap ik wel. als je ziet wat het niveau is van de kennis van bijv geografie kun je dat ook prima afschaffen.
Nog steeds beter dan dat de hele wereld nummer 69 met bami isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit idd. Over 4 jaar is toch heel de wereld United states of the Earth
Awwwquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:56 schreef Ama het volgende:
Mijn dekentje is snel ingenomen toen ik cola ging pakken. Zolang heeft ze nog niet eerder naast me gelegen en ze laat zich vet goed en lang nu aaien.https://imgur.com/a/F5wyxJT
Helemaal oogjes dicht en spinnen als ik haar kriebel. Dit komt zo goed tussen ons.Ze ligt nu bijna te slapen.
Finallyquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:44 schreef Recce het volgende:
Je hebt echt een knuffelkatquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:56 schreef Ama het volgende:
Mijn dekentje is snel ingenomen toen ik cola ging pakken. Zolang heeft ze nog niet eerder naast me gelegen en ze laat zich vet goed en lang nu aaien.https://imgur.com/a/F5wyxJT
Helemaal oogjes dicht en spinnen als ik haar kriebel. Dit komt zo goed tussen ons.Ze ligt nu bijna te slapen.
Komt wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:59 schreef Nizno het volgende:
maar de prijs van eieren heeft hij nog niet omlaag
Klinkt wel een beetje 1933ishquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Finally![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nog niet helemaal maar we zijn goed op weg.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt echt een knuffelkat
Prrrrr.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:56 schreef Ama het volgende:
Klinkt ook als een ontzettende plebsmaaltijdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik wilde gekookte eieren met satésaus maken vergeet ik de satésaus te kopen.
Job van der Bijl gekeken?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik wilde gekookte eieren met satésaus maken vergeet ik de satésaus te kopen.
Zag dat gisteren bij de kookmeneer van Buda en dan moet ik dat gewoon uitproberen, bovendien is een goedkope maaltijd zo eens per jaar goed voor mijn bescheidenheid.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klinkt ook als een ontzettende plebsmaaltijd
Ja ik duik zo mijn voorraadkast in, daar kan half Afrika van eten zowat (maar ik geef ze de sleutel niet)quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Overigens is pindasaus zelf maken veel lekkerder
Ga nu maar weer normaal doen he. WOrdt tijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
2020 gestolen verkiezing was achteraf een cadeautje
Als half afrika ervan kan eten, kan heel Europa dat, krijg je allemaal Roemenen en Moldaviërs bij je aangeschovenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik duik zo mijn voorraadkast in, daar kan half Afrika van eten zowat (maar ik geef ze de sleutel niet)
Dit is al lang zover.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als half afrika ervan kan eten, kan heel Europa dat, krijg je allemaal Roemenen en Moldaviërs bij je aangeschoven
mijn kind en omdat daaromquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie is er jarig?
En waarom heeft een 21er nog een dinofeest?
Net nog gedaan, op de plee...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Overigens is pindasaus zelf maken veel lekkerder
Inderdaad, die waren juist weer duurder geworden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:59 schreef Nizno het volgende:
maar de prijs van eieren heeft hij nog niet omlaag
kamillethee heb ik in mijn volwassen leven nooit gehad geloof ikquote:
Trump koopt gewoon alle kippen ter wereld op en dan krijgt ieder wit Amerikaans gezin dagelijks 5 eitjes.quote:
denk dat het voeren meer kost dan de waarde van die paar eieren.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump koopt gewoon alle kippen ter wereld op en dan krijgt ieder wit Amerikaans gezin dagelijks 5 eitjes.
Schijnt te helpen om in slaap te komen. Tot nu toe alleen nog weinig van gemerktquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kamillethee heb ik in mijn volwassen leven nooit gehad geloof ik
Schnitzel in Hongaarse stijlquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:29 schreef Karzai het volgende:
ben ook weer even bijgekomen van de hectiek, zigeunerschnitzel en een salade vanavond
Jij eet gewoon lekker nikkerschnitzel toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schnitzel in Hongaarse stijl
Kippen kun je gewoon de restjes van tafel geven.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
denk dat het voeren meer kost dan de waarde van die paar eieren.
Volgens mij werkt dat pas een beetje na 23 liter kamillethee.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schijnt te helpen om in slaap te komen. Tot nu toe alleen nog weinig van gemerkt
daar heb ik over het algemeen toch al weinig moeite meequote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schijnt te helpen om in slaap te komen. Tot nu toe alleen nog weinig van gemerkt
Dan kan ik weer niet slapen omdat ik de hele tijd naar de wc moetquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat pas een beetje na 23 liter kamillethee.
op een gegeven moment wel kalk tekort, je kan wel schillen van de eieren in verwerken, maar ook ongedierte zoals ratten die het voer opeten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kippen kun je gewoon de restjes van tafel geven.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij eet gewoon lekker nikkerschnitzel toch?
Gewoon een blowtje roken tochquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kan ik weer niet slapen omdat ik de hele tijd naar de wc moet
Jij valt gewoon gelijk in slaap als je naar bed gaat? /Jaloersquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik over het algemeen toch al weinig moeite mee
dan kan ik niet slapen omdat ik de boel aan het onderkotsen benquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een blowtje roken toch
Eitjes van Columbus dit hoorquote:
Dat heb ik laatste tijd ook wel moet ik zeggen. Ben sowieso erg moe laatste tijd. Zal wel door het jaargetijde komen of zo.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij valt gewoon gelijk in slaap als je naar bed gaat? /Jaloers
met een beetje doordrinken is het 10 uurquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat pas een beetje na 23 liter kamillethee.
vaak welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij valt gewoon gelijk in slaap als je naar bed gaat? /Jaloers
Mijn opa eens midden op Times Square toen hij Oprah op een bill board zag: "I DON'T LIKE THAT NIGGER!"quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij eet gewoon lekker nikkerschnitzel toch?
Nog nooit gedaan en ga er nu ook niet aan beginnenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een blowtje roken toch
Een geniddelde kip legt ergens tussen de drie a vier eieren per week en eet zo'n 120 gram voer per dag.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
denk dat het voeren meer kost dan de waarde van die paar eieren.
Waar krijgen ze in de natuur kalk van dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
op een gegeven moment wel kalk tekort, je kan wel schillen van de eieren in verwerken, maar ook ongedierte zoals ratten die het voer opeten.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kan ik niet slapen omdat ik de boel aan het onderkotsen ben
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn opa eens midden op Times Square toen hij Oprah op een bill board zag: "I DON'T LIKE THAT NIGGER!"
Je hebt ons tochquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ja ik weet waarom ik geen vrienden heb.
Wij zijn je vrienden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
Dan vergeet je wel de eventuele hypotheek op het land en de stal, water en electra, loon van de boer en eventuele hulp, onderhoud van de stal, etc. Ik verwacht een betere berekening Zwabquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een geniddelde kip legt ergens tussen de drie a vier eieren per week en eet zon 120 gram voer per dag.
7*120/3 is 280 gram voer per ei.
Ik kwam een prijs voor kippenvoer tegen van 90 cent per kilo voor een 25kg zak.
Kwartje voer per ei.
De huidige eierprijs was 7 dollar per 12. 6,75 euro.
56 cent per ei.
Nooit geprobeerd ook?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan en ga er nu ook niet aan beginnen
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
En zo probeer ik het te onthoudenquote:
Als je van een muis of een rat de pootjes afknipt en je gooit ze tussen een roedel kippen dan eten ze die ook op, braaksel, ontlasting, wormpjes en speeksel ook trouwens.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een geniddelde kip legt ergens tussen de drie a vier eieren per week en eet zo'n 120 gram voer per dag.
Kwartje voer per ei.
56 cent per ei.
Nee, de stelling van kwarktasje was slechts dat het voer meer zou kosten dan de eieren.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan vergeet je wel de eventuele hypotheek op het land en de stal, water en electra, loon van de boer en eventuele hulp, onderhoud van de stal, etc. Ik verwacht een betere berekening Zwab
Hmm, jammer.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, de stelling van kwarktasje was slechts dat het voer meer zou kosten dan de eieren.
En een kippenboer die koopt geen zakjes voer van 25 kilo natuurlijk, die haalt het in groot volume wat een stuk goedkoper isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan vergeet je wel de eventuele hypotheek op het land en de stal, water en electra, loon van de boer en eventuele hulp, onderhoud van de stal, etc. Ik verwacht een betere berekening Zwab
Heb je 100.000 kippen is je zakje zo leeg.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En een kippenboer die koopt geen zakjes voer van 25 kilo natuurlijk, die haalt het in groot volume wat een stuk goedkoper is
Verschilt. In principe kan het in 24 tot 36 uur. Maar een kip zal waarschijnlijk niet z'n hele productieve leven even snel zijn. Ik keek puur naar een gemiddelde.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
Ik dacht trouwens dat een kip een ei per dag legt
"1 kruimeltje graan voor Foghorn, 1 kruimeltje voor Leghorn..."quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je 100.000 kippen is je zakje zo leeg.
De hele dag op een neer fietsen naar de winkel voor een nieuwe zakquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En een kippenboer die koopt geen zakjes voer van 25 kilo natuurlijk, die haalt het in groot volume wat een stuk goedkoper is
Het is maar goed dat mensen niet bijna dagelijks een ei leggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verschilt. In principe kan het in 24 tot 36 uur. Maar een kip zal waarschijnlijk niet z'n hele productieve leven even snel zijn. Ik keek puur naar een gemiddelde.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een geniddelde kip legt ergens tussen de drie a vier eieren per week en eet zo'n 120 gram voer per dag.
Kwartje voer per ei.
56 cent per ei.
Foghorn Leghorn is 1 haanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"1 kruimeltje graan voor Foghorn, 1 kruimeltje voor Leghorn..."
Heb je na een dag heen en weer fietsen zo'n honger dat je een kipje op moet eten en daardoor weer minder eieren hebtquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
De hele dag op een neer fietsen naar de winkel voor een nieuwe zak
Ik dacht dat het van de kip zelf afhangtquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
Ik dacht trouwens dat een kip een ei per dag legt
Klopt. Maar het mooie is dus dat zelfs met de meest pessimistische cijfers van een luie kip met duur voer het voer nog steeds goedkoper is. Dat maakt je argument doorgaans sterker.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar het ging over 5 kipsen in je achtertuin.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ook minder kip om voer voor te moeten kopenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je na een dag heen en weer fietsen zo'n honger dat je een kipje op moet eten en daardoor weer minder eieren hebt
Ja dat weet ik, maar wist niet dat ik de naam niet mocht opsplitsen om twee kipkes aan te duidenquote:
Het ei was er eerder dan de kipquote:
En er is echt niets meer van je eigen zak over.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je na een dag heen en weer fietsen zo'n honger dat je een kipje op moet eten en daardoor weer minder eieren hebt
Nee ik heb gewoon een emmer in de sloot gepleurdquote:
Maar ik heb geen 5 kippies in mijn achtertuinquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar het ging over 5 kipsen in je achtertuin.
Jaquote:
Dode karper erbij.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een emmer in de sloot gepleurd
a.k.a. je eieren.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En er is echt niets meer van je eigen zak over.
Hier kn Foqueville hebben we wel bloeddorstige kippen in de achtertuinquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik heb geen 5 kippies in mijn achtertuin
Nee, kogelbiefstuk was in de aanbiedingquote:
Van de dinosauressen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en waar komt het ei vandaan dan
Meerkoetjes eerderquote:
Ik heb ook kip op maar geen eiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar ik heb vanmiddag al kip gehad, maar nog geen ei
Hmmmmquote:
Eiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmmm
Zal ik nog een eitje gaan koken?
Eiquote:
Evolutie, eieren zijn gewoon het gevolg van celsplitsing bij een levend organisme, dat is door de jaren heen gewoon uitgegroeid tot voortplant mehtodequote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en waar komt het ei vandaan dan
Ieehl jakkie bah.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Schijnt een dingetje te worden, kroos eten
@Superbadeendje deed dat gister dacht ikquote:
Je bent zelf een voortplant mehtodequote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Evolutie, eieren zijn gewoon het gevolg van celsplitsing bij een levend organisme, dat is door de jaren heen gewoon uitgegroeid tot voortplant mehtode
Eehm, okquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent zelf een voortplant mehtode
Ja dat was een beetje mehquote:
Sow danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent zelf een voortplant mehtode
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Superbadeendjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:56 schreef drakin het volgende:
[..]
@:superbadeendje deed dat gister dacht ik
Ja de verkeerde mehtodiek gebruikt denk ikquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
[..]
[..]
[..]dat is de slechte invloed van fok, ben de laatste tien jaar ook steeds meer in mijzelf gekeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow is dat iets nieuws?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Voor je eerlijkheid krijg jij net als @:kwiwi gisteren ook 100 deugpunten.
Ik zou wel wat poten lustenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds zin in gegrilde kip.
Ja, alleen kun je de Deuge Egberts punten blijkbaar alleen bij de Blokker inleveren dus je hebt er verder niks aanquote:
[..]
[..]
[..]Hmm hoezo dat gevoel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Er zijn nog genoeg Blokkers openquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, alleen kun je de Deuge Egberts punten blijkbaar alleen bij de Blokker inleveren dus je hebt er verder niks aan
Ik dacht al, wat heb ik gezegdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet of die poten daar zo blij mee zullen zijn.
Gewoon blij zijn, jij hebt in tegenstelling tot Zwabber wel een huis.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:08 schreef Karzai het volgende:
ben daarom wel blij met die kringloop baan kom ik nog een beetje onder de mensen
of ze deugpunten accepteren weut ik nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Franchise toch? Accepteren die die punten?
Heb je zo'n hippe eierkoker?quote:
gefeliciteerd!quote:
Als mensen steeds zoiets voorstellen, zonder dat ik zeg "Goh, wat zou ik graag met anderen eens x of y doen." gaat het een beetje klinken als "Ik heb eigenlijk geen interesse om hier vaker met jou over te praten, misschien kan je andere mensen hier mee lastig vallen."quote:
Ik dacht dat se hadden geregeld dat je ze ook op een andere manier kon inleverenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]dan ga ik nog even flink sparen voor een serviesset.
Neequote:
ja dat is lastig nu, zwab zit in de pech generatie met dank aan ruttequote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon blij zijn, jij hebt in tegenstelling tot Zwabber wel een huis.
[..]
[..]
[..]klinkt meer als iemand die je wil helpen. En de meeste mensen maken toch nieuwe rienden via gemeenschappelijke hobbiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Gewoon klassiek in een steelpannetje op het fornuis?quote:
Allemaal Rutte zijn schuld.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is lastig nu, zwab zit in de pech generatie met dank aan rutte
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon klassiek in een steelpannetje op het fornuis?
Als mensen weten dat je altijd alleen naar de film gaat willen ze waarschijnlijk alleen maar helpen, door een suggestie te doen van hoe je eventueel je hobby met anderen kunt uitoefenen. Althans zo zou ik het opvatten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als mensen steeds zoiets voorstellen, zonder dat ik zeg "Goh, wat zou ik graag met anderen eens x of y doen." gaat het een beetje klinken als "Ik heb eigenlijk geen interesse om hier vaker met jou over te praten, misschien kan je andere mensen hier mee lastig vallen."
Zou je dan niet liever naar een kliniek/verslavingshulp gaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:04 schreef Karzai het volgende:
maja bij mij heeft veel meer redenen, voornamelijkverslavingen
Hmm zo ja dat kan ik ook wel weer begrijpen. 🤔quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als mensen steeds zoiets voorstellen, zonder dat ik zeg "Goh, wat zou ik graag met anderen eens x of y doen." gaat het een beetje klinken als "Ik heb eigenlijk geen interesse om hier vaker met jou over te praten, misschien kan je andere mensen hier mee lastig vallen."
Rienden, familie van de grienden?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
klinkt meer als iemand die je wil helpen. En de meeste mensen maken toch nieuwe rienden via gemeenschappelijke hobbies
Zijn bioscooppas afpakken en een schop onder zijn konten geven.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:12 schreef Karzai het volgende:
hmm hoe kunnen we zwab een huis geven als fok vrienden bij elkaar?
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rienden, familie van de grienden?
Had bij jou wel zo'n hippe super de luxe eierkoker verwachtquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had bij jou wel zo'n hippe super de luxe eierkoker verwacht
Ik heb zelf ook geen huis. Betaal alleen een bedrijf elke maand een klein fortuin om tussen hun muren te mogen wonen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:12 schreef Karzai het volgende:
hmm hoe kunnen we zwab een huis geven als fok vrienden bij elkaar?
Ik maak meestal gewoon een spiegeleitje want dat koken duurt altijd zo langquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, kan prima in een pannetje
jawel ik ben bij de jellinek gweeest en 8 jaar bij de ggz vanwege psychische problemenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou je dan niet liever naar een kliniek/verslavingshulp gaan?
Ik ga ondertussen gewoon weer zittenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak meestal gewoon een spiegeleitje want dat koken duurt altijd zo lang
Kijk, als ik een nietsvermoedend slachtoffer overstelp met modeltreininfo als diegene alleen maar vroeg hoe mijn weekend was snap ik dat wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als mensen weten dat je altijd alleen naar de film gaat willen ze waarschijnlijk alleen maar helpen, door een suggestie te doen van hoe je eventueel je hobby met anderen kunt uitoefenen. Althans zo zou ik het opvatten.
Gedoe allemaalquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga ondertussen gewoon weer zitten
ja huren is ook goed, maja alle sociale huurwoningen zijn afgeschaald en wordt niks meer bijgebouwdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen huis. Betaal alleen een bedrijf elke maand een klein fortuin om tussen hun muren te mogen wonen.
Gedoetjesquote:
prachtig geformuleerdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen huis. Betaal alleen een bedrijf elke maand een klein fortuin om tussen hun muren te mogen wonen.
tja had je maar sp moeten stemmen, nu heb je in je eigen voet geschotenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is toch geen afwijzing als je niks gevraagd hebt?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kijk, als ik een nietsvermoedend slachtoffer overstelp met modeltreininfo als diegene alleen maar vroeg hoe mijn weekend was snap ik dat wel.
Als iemand die mijn interesse deelt vraagt naar die interesse, en dan in feite voorstelt dat ik andere mensen opzoek voelt dat als een afwijzing terwijl ik niet eens intenties had buiten wat bijpraten in de koffiepauze.
Ik vond je eerste reactie beter.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja had je maar sp moeten stemmen, nu heb je in je eigen voet geschoten
iedereen even armquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja had je maar sp moeten stemmen, nu heb je in je eigen voet geschoten
Als je het in zou spreken zou je kwekmiljonair zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank u. Daar verdien ik dat kleine fortuin mee.
Weg burger?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:25 schreef kwiwi het volgende:
Lol, Gergi stapt net uit de auto met een hamburger van de Mac in z'n handen, sprint de hond van de buren ineens de garage in en springt richting die de hamburger
honden vinden schoenzolen vaak wel lekker jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:25 schreef kwiwi het volgende:
Lol, Gergi stapt net uit de auto met een hamburger van de Mac in z'n handen, sprint de hond van de buren ineens de garage in en springt richting die de hamburger
Mental health is een levenslang proces.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
jawel ik ben bij de jellinek gweeest en 8 jaar bij de ggz vanwege psychische problemen
loop nu gewoon bij de huisarts het gaat wel weer wat beter medicatie is verlaagd hoop er eind van het jaar vanaf te zijn
je moet ook zelf inzet tonen en ik begrijp mijn problematiek wel, tis alleen die verdomde achterdocht
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je het in zou spreken zou je kwekmiljonair zijn
Terwijl jij aan de drugs zat hebben de starters van die grote bedrijven zich helemaal de pestpokketering gewerkt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je kan niet allemaal macht aan grote bedrijven geven die knijpen je helemaal uit
Het zijn niet de grote bedrijven die ons geld kosten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je kan niet allemaal macht aan grote bedrijven geven die knijpen je helemaal uit
Wou ik eigenlijk ook vragen ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mental health is een levenslang proces.
Maar moet je wel medicatie afschalen als je merkt dat je nog steeds last hebt?
Nou zeg, beetje inleven is niet slecht om te doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl jij aan de drugs zat hebben de starters van die grote bedrijven zich helemaal de pestpokketering gewerkt.
die grote bedrijven moet een wat meer sociaal hart tonen en belasting betalen voor de gemeenschapquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl jij aan de drugs zat hebben de starters van die grote bedrijven zich helemaal de pestpokketering gewerkt.
vaak houden ze wel het geld weg bij de arbeider.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zijn niet de grote bedrijven die ons geld kosten.
wolf of wallstreet leuke filmquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah de overheid houdt het geld weg bij de arbeider met massa(arbeids)migratie.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vaak houden ze wel het geld weg bij de arbeider.
Ja en dan allemaal met een rood hoedje op het dorpsplein gaan dansen, die bedrijven moeten goede werkgevers zijn en producten maken die mensen willen kopen en nodig hebben, die hoeven geen manke Pietje of Ali Garnali te onderhouden joh.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
die grote bedrijven moet een wat meer sociaal hart tonen en belasting betalen voor de gemeenschap
Misschien moet de gemeenschap ook minder misbruik (kunnen) maken van de sociale overheid.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
die grote bedrijven moet een wat meer sociaal hart tonen en belasting betalen voor de gemeenschap
Dat zeg je. Maar ik heb meerdere keren gehad dat vrouwen me afwezen terwijl ik zelf zoiets had van: "Wacht, wat dacht je precies wat mijn bedoeling hier was?"quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is toch geen afwijzing als je niks gevraagd hebt?
dat zeg ik ook niet nu ontduiken ze het alleen massaalquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan allemaal met een rood hoedje op het dorpsplein gaan dansen, die bedrijven moeten goede werkgevers zijn en producten maken die mensen willen kopen en nodig hebben, die hoeven geen manke Pietje of Ali Garnali te onderhouden joh.
banen die de autochtonen niet willen doen maar we willen wel de goederen vandaan krijgen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah de overheid houdt het geld weg bij de arbeider met massa(arbeids)migratie.
Het is wel zou dat overheden hebben toegestaan dat bedrijven massaal hun productie naar China hebben kunnen verplaatsen om daar met slavenarbeid goedkope rommel te kunnen maken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan allemaal met een rood hoedje op het dorpsplein gaan dansen, die bedrijven moeten goede werkgevers zijn en producten maken die mensen willen kopen en nodig hebben, die hoeven geen manke Pietje of Ali Garnali te onderhouden joh.
Gewoon uit China importeren en dan hier in de winkel leggen. Als het niet verkoopt dan gewoon verbranden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals? Het zijn vooral banen waar niet genoeg voor betaald wordt. En asieleisers werken al helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
banen die de autochtonen niet willen doen maar we willen wel de goederen vandaan krijgen.
Als je een club zou moeten kiezen, welke zou je dan doen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zeg je. Maar ik heb meerdere keren gehad dat vrouwen me afwezen terwijl ik zelf zoiets had van: "Wacht, wat dacht je precies wat mijn bedoeling hier was?"
Maar in dit geval doelde ik meer op dat het soms voelt alsof mensen alleen maar voorstellen dat ik met "anderen" ga praten. "Een club", "een vereniging".
Nog even en ik stap daadwerkelijk bij een vereniging binnen en die mensen stellen weer voor of ik niet iemand in mijn omgeving moet zoeken met wie ik sociaal kan doen omdat ik als een ongewenst iets word doorgestuurd naar de volgende.
Daarom sta ik ook achter initiatieven zoals Project Beethoven.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is wel zou dat overheden hebben toegestaan dat bedrijven massaal hun productie naar China hebben kunnen verplaatsen om daar met slavenarbeid goedkope rommel te kunnen maken.
Ben je er wel eens binnengestapt?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zeg je. Maar ik heb meerdere keren gehad dat vrouwen me afwezen terwijl ik zelf zoiets had van: "Wacht, wat dacht je precies wat mijn bedoeling hier was?"
Maar in dit geval doelde ik meer op dat het soms voelt alsof mensen alleen maar voorstellen dat ik met "anderen" ga praten. "Een club", "een vereniging".
Nog even en ik stap daadwerkelijk bij een vereniging binnen en die mensen stellen weer voor of ik niet iemand in mijn omgeving moet zoeken met wie ik sociaal kan doen omdat ik als een ongewenst iets word doorgestuurd naar de volgende.
Moet wel beetje goedkoop blijven allemaal.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is wel zou dat overheden hebben toegestaan dat bedrijven massaal hun productie naar China hebben kunnen verplaatsen om daar met slavenarbeid goedkope rommel te kunnen maken.
Maar wat is er mis met een club? Beetje warhammer spelen ofzo?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuinbouwsector, elk sector waarbij de (overgrote) meerderheid Roemeen/Pool of Moldaviër is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoals? Het zijn vooral banen waar niet genoeg voor betaald wordt. En asieleisers werken al helemaal niet.
of de vleesverwerkende industrie, ook nog eens voor de export.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tuinbouwsector, elk sector waarbij de (overgrote) meerderheid Roemeen/Pool of Moldaviër is.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Ik moet te hard lachen. Ik moet denken aan dat stukje uit de Titanic haha. Ze ligt gewoon nog steeds zo.
[ link | afbeelding ]
Wth is heuvelkim?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb om 20:50 heuvelkim jongens. 3 runs. Beste 2 tellen
ZIN IN!
Ik word er al moe van om dit te lezen, maar suc7 iig!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
ZIN IN!
Hop hop gas erop.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
ZIN IN!
Heb je het jaarboek nou al gelezen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:40 schreef Ama het volgende:
Helaas moet ik zo toch echt een glas melk pakken.
Als dat niet allemaal naar expat Indiërs met valse diploma's gaat, maar daadwerkelijk naar betaalbaardere woning voor Nederland en Benedulux STEM-onderwijs.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom sta ik ook achter initiatieven zoals Project Beethoven.
Waarom zou je op de akker gaan werken als je voor hetzelfde geld lekker thuis op de bank kunt zitten?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
En het is toch te beschamend voor woorden dat er geen Nederlands meer te horen is op de akkers (slechts Pools en Oekraïens) en dat we hier zelf bijna een miljoen arbeidsongeschikten hebben.
Bij ASML in Veldhoven moeten we het ook al van de buutnlanders hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
En het is toch te beschamend voor woorden dat er geen Nederlands meer te horen is op de akkers (slechts Pools en Oekraïens) en dat we hier zelf bijna een miljoen arbeidsongeschikten hebben.
Nee sorry nog geen tijd voor gehad. Mag het morgen ook?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je het jaarboek nou al gelezen?
Thanks Nixon.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet wel beetje goedkoop blijven allemaal.
Ergste zijn nog wel die bedrijven die daar al hun kennis zomaar over de schutting gegooid hebben met de beloftes van een enorme interne Chinese markt.
Moet je meer betalen. Genoeg jongeren die een bijbaan nodig hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tuinbouwsector, elk sector waarbij de (overgrote) meerderheid Roemeen/Pool of Moldaviër is.
Ik heb rondgekeken. De dingen die me leuk leken waren of te ver weg, of vooral gepensioneerde mannenclubjes.quote:
Misschien moeten we nog meer bezuinigen op wetenschappelijk onderwijs, nee, wacht. Ehh. Hmm.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij ASML in Veldhoven moeten we het ook al van de buutnlanders hebben.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ettttttttttttttttttoooooooooooooo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |