SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
goulashquote:
Je weet niet hoe het over 10 jaar is hè. Misschien zijn er dan ook partners, neefjes, nichtjes.quote:
quote:
Vlinderkroketje?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die waar Etto me voor op de lijst zet
uiteraardquote:
Laatst weer vol verwachting een misbaksel gegetenquote:
klopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laatst weer vol verwachting een misbaksel gegeten![]()
Ze kunnen het in de rest van het land toch echt niet helaas
Als ik bij la famiglia ben maak ik op de terugweg nog wel eens een pitstopjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt.
daarom ook alleen de echte uut Grunn eten
Toch nog maar even in de oven doen. Had het al langer dan aangegeven, maar dit is nog niet warm genoegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Vega Moussaka is klaar, ik ben benieuwd
Heb ik wel vaker met ovenschotels.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch nog maar even in de oven doen. Had het al langer dan aangegeven, maar dit is nog niet warm genoeg
Dat is een beetje mijn standaard iddquote:
Gisteravod bij QI XL geleerd van Stephen dat niks doen onmogelijk isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfffff thuisEven een biertje. Vanavond niks meer doen denk ik
Qi zonder Stephen is als cola zonder suiker.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gisteravod bij QI XL geleerd van Stephen dat niks doen onmogelijk is
mwach Sandi heeft ook goede humor.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qi zonder Stephen is als cola zonder suiker.
Het is te doen, maar waarom zou je het vrijwillig consumeren?
Ja sowieso standaard al wel vijf of tien minuten langer. Soms nog langer. Ligt eraan wat.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is een beetje mijn standaard idd
geen idee wat hier staat verderquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gisteravod bij QI XL geleerd van Stephen dat niks doen onmogelijk is
je kan je idd makkelijk vergissenquote:Brian Murphy (rechts) en Yootha Joyce in jaren 70-sitcom George & Mildred. © Thames Television / Album
dat is je goed recht.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Juf Roos met mijn dochter.
Jaquote:
Wat denken we? Sven of Mohammed?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Politie: zo'n tien mensen doodgeschoten bij school in Zweden - https://nos.nl/l/2554538
Je gaat er al meteen vanuit dat het een man is??quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat denken we? Sven of Mohammed?
99.5% kans.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je gaat er al meteen vanuit dat het een man is??
Rechtse extremistquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als dat je weleens leest "Gisteren (plaatselijke tijd) plaatste nizno wat onzin"quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:13 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
AD twijfelt aan IQ van lezers en zet onder bovenstaande foto:
[..]
je kan je idd makkelijk vergissen
Ik ga voor incel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |