Ja had gedacht dat hij verstandiger zou zijn om zich bij de andere groep aan te sluiten maar inderdaad die staat ook heel laag bij mij ookal heb ik geen echte favoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:23 schreef Droopie het volgende:
Jordy van de eerste 3 weken had mijn sympathie, nu compleet onderop met Jeffrey.
Het zijn allemaal mensen die constant in de picture willen staan. Die gaan niet vrijwillig weg van een cameraquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:24 schreef Snensie het volgende:
En toch zou ik het leuk vinden als ze in opstand komen, gaan staken en bij de poort gaan staan om naar huis te gaan als er niet snel wat veranderd. Lekker rellen.
Walgelijk figuur is het..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:23 schreef Droopie het volgende:
Jordy van de eerste 3 weken had mijn sympathie, nu compleet onderop met Jeffrey.
Je kan altijd naar huis he Je zit daar niet gevangenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:24 schreef Snensie het volgende:
En toch zou ik het leuk vinden als ze in opstand komen, gaan staken en bij de poort gaan staan om naar huis te gaan als er niet snel wat veranderd. Lekker rellen.
Krijg nu beetje het gevoel dat het wel eens de laatste keer van BB is. Of het moet totaal anders gaan heten. Wie komt er ongeschonden en zonder trauma's uitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan doe je allemaal dan zelf want jij hebt je dan opgegeven.
Wie de medewerkers van BBquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:24 schreef Snensie het volgende:
Er is in eerdere edities al drama geweest. Dus ja wie stapt er dan in dat zijn mensen die denken dat ze het kunnen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg nu beetje het gevoel dat het wel eens de laatste keer van BB is. Of het moet totaal anders gaan heten. Wie komt er ongeschonden en zonder trauma's uit
Ja maar met zijn allen. Lekker boycotten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Je kan altijd naar huis he Je zit daar niet gevangen
Hij heeft toch ook een mooi verhaal, eerlijk en open.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja had gedacht dat hij verstandiger zou zijn om zich bij de andere groep aan te sluiten maar inderdaad die staat ook heel laag bij mij ookal heb ik geen echte favo
En er zijn er eigenlijk maar een paar die constant klagen en anderen dan meetrekken in hun gezaag.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wie de medewerkers van BB
Ze lopen hele dagen te zeiken dat er niets te doen is.
Komt er een spel, willen ze niet als eerste en moet de productie ze sommeren om te komen.
Dan is nummer 1 aan de beurt, die moet zich nog helemaal omkleden enzo
Mag je niet praten over het spel, t was daarna nog net geen ronde tafelgesprek.
Elk jaar melden zich duizenden mensen aan om aan dit programma mee te doen. Al zouden ze de hele periode in armoe zitten dan doen ze het nog. Als ze maar op tv komen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg nu beetje het gevoel dat het wel eens de laatste keer van BB is. Of het moet totaal anders gaan heten. Wie komt er ongeschonden en zonder trauma's uit
Ja, waarom wilde niemand als eerste eigenlijk? Normaal is het ruzie wie er als eerste mag.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wie de medewerkers van BB
Ze lopen hele dagen te zeiken dat er niets te doen is.
Komt er een spel, willen ze niet als eerste en moet de productie ze sommeren om te komen.
Dan is nummer 1 aan de beurt, die moet zich nog helemaal omkleden enzo
Mag je niet praten over het spel, t was daarna nog net geen ronde tafelgesprek.
😱quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elk jaar melden zich duizenden mensen aan om aan dit programma mee te doen. Al zouden ze de hele periode in armoe zitten dan doen ze het nog. Als ze maar op tv komen.
Nee dan is de game uitgespeeldquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:27 schreef Luna68 het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat BB ze de keuken en/of eettafel vrij laten spelen? Duurt lang en dan gelijk alle kledingkasten open
Eten, kakken, iemand wilde specifiek als 2e.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja, waarom wilde niemand als eerste eigenlijk? Normaal is het ruzie wie er als eerste mag.
En dan is de Nederlandse BB nog maar een pussy bij andere BB's in andere landen Die zijn veel heftigerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elk jaar melden zich duizenden mensen aan om aan dit programma mee te doen. Al zouden ze de hele periode in armoe zitten dan doen ze het nog. Als ze maar op tv komen.
Als ze zelf opstappen dan krijgen ze hun vergoedingen of zoiets niet hoorde ik Niels zeggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Je kan altijd naar huis he Je zit daar niet gevangen
Mmh apart weer...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eten, kakken, iemand wilde specifiek als 2e.
Inderdaad duizenden die willen meedoen, halen ze er toch nog alle alle tiktokkies er uit om mee te doenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verdienen ze niet die lamballen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:27 schreef Luna68 het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat BB ze de keuken en/of eettafel vrij laten spelen? Duurt lang en dan gelijk alle kledingkasten open
Daar moet je dan goed over nadenken voordat je erin gaat Zou ik het kunnen of nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ze zelf opstappen dan krijgen ze hun vergoedingen of zoiets niet hoorde ik Niels zeggen.
dan zegt BB dat ze hun koffer kunnen pakken en kunnen verdwijnenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:24 schreef Snensie het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En dan is de Nederlandse BB nog maar een pussy bij andere BB's in andere landen Die zijn veel heftiger
BB trekt gewoon een nieuwe blik open.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
dan zegt BB dat ze hun koffer kunnen pakken en kunnen verdwijnen
paar jaar terug zijn er zo( volgens mij ) 3 genadeloos naar huis gestuurd
Slob?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:33 schreef -river- het volgende:
[..]
BB trekt gewoon een nieuwe blik open.
Klopt maar dat was helemaal in het begin en kwamen er meteen nieuwe in. Nu zitten we verder in het seizoen. Maar hey, zo serieus bedoel ik het ook niet. Maar toch, zo met zijn allen in opstand lijkt me heel leuk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
dan zegt BB dat ze hun koffer kunnen pakken en kunnen verdwijnen
paar jaar terug zijn er zo( volgens mij ) 3 genadeloos naar huis gestuurd
Kip aan het marinerenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:35 schreef Lillfex het volgende:
Wat is Wicky in de keuken aan het doen die is met iets heel roods bezig?
Dat vraag ik me toch echt af want hoe kun je dan vervolgens voor dit zooitje mensen kiezen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:33 schreef -river- het volgende:
[..]
BB trekt gewoon een nieuwe blik open.
Geef ze 0 euro en een plek in Ranking the Stars en ze vliegen naar buiten, alles voor de fame.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:35 schreef -river- het volgende:
Als BB nu in het huis roept dat wie wil, mag gaan en zijn/haar vergoeding wel mag houden dan nog stapt er niemand op.
Heel foutquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:33 schreef lojanda het volgende:
Die kip hakken en snijden op die houten planken lijkt me ook niet echt verstandig.
Kan je wel goed van poepenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:40 schreef Luna68 het volgende:
Jolien gaat nu perenmoes maken met olijfolie?
Dus ze zouden echt nog de mensen met volgers kunnen mijden als ze willen.....weer terug naar onbekendheid als bewoner en niks hoeveel volgers heb je.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo onhygiënisch allemaal daar.. ze eten van elkaars borden en bestek en wassen hun handen niet. Zo gooien ze water uit hun fles in de pan.. even ruiken in de fles en je ziet sommigen twijfelen maar ze gieten het gewoon in de pan. Lekker de hele tijd ook met een zelfde lepel proeven en daar dan ook gewoon weer mee de pan in.quote:
O echt, gatverdamme 🤢quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo onhygiënisch allemaal daar.. ze eten van elkaars borden en bestek en wassen hun handen niet. Zo gooien ze water uit hun fles in de pan.. even ruiken in de fles en je ziet sommigen twijfelen maar ze gieten het gewoon in de pan. Lekker de hele tijd ook met een zelfde lepel proeven en daar dan ook gewoon weer mee de pan in.
Nee het zou niets voor mij zijn daar in het huis
Voor mij ook niet. Ik zie ze die flaskes ook nooit eens goed afwassenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee het zou niets voor mij zijn daar in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |