quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat eten we soms als hoofdgerecht, prima te doen.
Poedersuiker, klodder roomboter en grove bessencompote erbij, heerlijk!
En als je lui wilt doen, dan kan het zelfs uit een zakje:
[ afbeelding ]
Nee, je bedoelde waarschijnlijk dat D66 het meest rechtse was. En niet het meest linksequote:Op donderdag 6 februari 2025 10:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In de ogen van mijn omgeving toen niet (mijn vader is in een ver verleden raadslid voor de vvd geweest, heeft daarna nooit meer VVD gestemd)
Nee, in de ogen van mijn omgeving was d66 erg links.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, je bedoelde waarschijnlijk dat D66 het meest rechtse was. En niet het meest linkse
Geef gewoon toe dat je het zelf als avondeten wil, mamaquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:10 schreef Morgane89 het volgende:
[..]Dit is waarschijnlijk hemel op aarde voor onze peuter. Welk recept gebruiken jullie hiervoor?
Harrige euh hartige koekjesquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:42 schreef Blues het volgende:
Ik begin vandaag met plakjes bladerdeeg insmeren met roomkaas/mosterd/kruidenkaas whatever
Geraspte kaas en stukjes ham erop
Oprollen en in plastic even in vriezer tot oven op 200 is.
Per bladerdeegrol in 10 stukjes snijden, beetje platdrukken op bakplaat, 20 min bakken.
En er zijn koekjes
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je het zelf als avondeten wil, mama
Lekkahquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:58 schreef Blues het volgende:
Harrige koekjes
Volgens ons PG boek maak je er 10.
Maar aangezien collega's altijd op de loer liggen maak ik er gewoon 40.
Van 4 plakjes bladerdeeg die ik nog had.
Oude wijn in nieuwe zakken, of nieuwe wijn met ouwe zakken?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:59 schreef Blues het volgende:
Ik wilde bijna vragen wat jullie van een nieuwe linkse partij zouden vinden. Timmermansgroep.
Als het maar niet Timmermans als leider gaat worden. Prima meneer maar niet om zo'n partij omhoog te helpen. Daar is vers bloed voor nodig. Of de Hoop dat moet worden weet ik niet, eigenlijk weet ik niemand behalve misschien Halsema.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:59 schreef Blues het volgende:
Ik wilde bijna vragen wat jullie van een nieuwe linkse partij zouden vinden. Timmermansgroep.
Zien er lekker uit.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:39 schreef Blues het volgende:
Koekjes gelukt en lekker hartig!
[ link | afbeelding ]
Nu lekker wat boodschappen doen in de zon op de fiets
Ach da's toch jammer van je werk. Is het de kleur van de lak of überhaupt lak?quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:01 schreef Lonaa het volgende:
3e laklaag zit op de tafel en ik denk dat ik m dit weekend weer sta te schuren in zn originele kleur. De lak is echt niet mooi.
Wauwquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:39 schreef Blues het volgende:
Koekjes gelukt en lekker hartig!
[ link | afbeelding ]
Nu lekker wat boodschappen doen in de zon op de fiets
De lak is echt heel kut. Vloeit niet mooi, dekt zodoende ook niet egaal. Droogt deels heel snel maar ook niet egaal, dus als je nog een keer wilt afwerken nadat alles erop zit, trek je het er her en der weer af. Bijwerken met kwast is niet te doen wegens niet vloeien.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach da's toch jammer van je werk. Is het de kleur van de lak of überhaupt lak?
Ja, da's wel én zonde van je tijd én zonde van het geld.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Baal er wel flink van hoor. Zit 5 uur schuren in en 3 laklagen, dus is wel beetje kut.
Ondanks de preview op de vloer?quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:01 schreef Lonaa het volgende:
3e laklaag zit op de tafel en ik denk dat ik m dit weekend weer sta te schuren in zn originele kleur. De lak is echt niet mooi.
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, da's wel én zonde van je tijd én zonde van het geld.
En wanneer je alles eraf gehaald hebt, moet je het dan toch nog weer lakken?
Goed zo.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ondanks de preview op de vloer?
Ja ja ik laat me zelf wel de deur uit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |