SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Denk idd dat jij een goede relatie hebt.quote:
Nee het is ook echt allemaal vermijdbare stress eigenlijk dan, want je hķeft geen relatie te hebben natuurlijk. Belangrijk is dag je gelukkig bent, en soms is dat makkelijker in je eentjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk idd dat jij een goede relatie hebt.
Maar zie nu weer om mij heen , allemaal drama's en niet goed. En dan denk ik nou toch blij dat ik dat allemaal niet heb en ook niet nodig heb om bv een huis te hebben ofzo
ja dat geloof ik ook. dat mis ik wel somsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat het ook gewoon serieus fijn is om op m'n maatje terug te kunnen vallen.
quote:De cacaoprijzen stijgen hard. Daardoor moeten chocoladefabrikanten als Tony's Chocolonely hun prijzen flink verhogen. Cacao werd vorig jaar duurder dan ooit door tegenvallende oogsten in Ghana en Ivoorkust, wat de repen van Tony's al een stuk duurder maakte.
Tony's is niet het enige chocoladebedrijf dat de prijzen verhoogt. Ook branchegenoot Lindt zei onlangs de prijzen van zijn chocola verder op te moeten schroeven vanwege de fors gestegen cacaoprijzen.
Zo’n joekel?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:40 schreef gianni61 het volgende:
Stanley had hele fijne thermos bekers, maar blijkbaar hebben ze die uit het assortiment gehaald
snel nog een nieuwe bestellen voordat ze op zijn
Zo heb ik nog 4 paar dezelfde hardloopschoenen nieuw in dozen liggen. Snel gekocht voordat ze weer uit het assortiment gingenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:40 schreef gianni61 het volgende:
Stanley had hele fijne thermos bekers, maar blijkbaar hebben ze die uit het assortiment gehaald
snel nog een nieuwe bestellen voordat ze op zijn
Milka is nu ook 1,99 in Duitsland, was 0,49. En dan gaan ze ook nog eens de repen 10% kleiner makenquote:
ik ga nog steeds goed voor FFFquote:
Kan me niet voorstellen dat Stanley de komende tijd ook maar denkt aan stoppen met die in alle kleurtjes produceren zolang heel tiktok die dingen naar de tering hypet.quote:
nee, die hoef ik nietquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga nog steeds goed voor FFF
gister avond alleen Pho gegeten , vannochtend halve portie granola en yoghurt met fruit. Verder niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ja ik zie ze ook veel op de uni dat ik denk hoezo? Alsof je 1.5 liter water of koffie gaat drinkenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Stanley de komende tijd ook maar denkt aan stoppen met die in alle kleurtjes produceren zolang heel tiktok die dingen naar de tering hypet.
nou ja, zo veel drinken is op zich niet verkeerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik zie ze ook veel op de uni dat ik denk hoezo? Alsof je 1.5 liter water of koffie gaat drinken
O ja zo'n drukknop is handig. Ik heb deze, heeft een drukknop en nog een extra ding bovenop waarmee je de drukknop blokkeert zodat ie niet kan gaan lekken in je tas.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die hoef ik niet
Ze hadden een thermosbeker met een drukknop. Super handig voor onderweg, maar wat ik er nu van lees is dat ze ze uit de handel genomen hebben omdat bij de nieuwere versies de dop spontaan los kan komen. dat is erg vervelend tijdens het drinken en er vliegt ineens hete koffie over je heen.
"Kan ons niet schelen!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:01 schreef gianni61 het volgende:
"Er is een nieuwer model van dit item:"
ja dat snap ik, maar die wil ik niet
Maar HANDVAT.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een Staney fles gehaald ooit. Godzijdank niet de hypefles. 70cl. Groot genoeg. Geen handvat.
naar dat merk was ik toevallig ook net aan het kijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja zo'n drukknop is handig. Ik heb deze, heeft een drukknop en nog een extra ding bovenop waarmee je de drukknop blokkeert zodat ie niet kan gaan lekken in je tas.
[ afbeelding ]
Kwiwi de inflwuencerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar dat merk was ik toevallig ook net aan het kijken
is misschien wel een goed alternatief
Ben er erg tevreden mee, heb 'm al een jaar of 10 nuquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar dat merk was ik toevallig ook net aan het kijken
is misschien wel een goed alternatief
En ze massaal bij de kringloop gedumpt wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Stanley de komende tijd ook maar denkt aan stoppen met die in alle kleurtjes produceren zolang heel tiktok die dingen naar de tering hypet.
"Gelukkig" moest ik toch al even dimmen met chocolade.quote:
Sommige mensen hebben heel slaapverwekkend werk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap sowieso niet zo goed waarom je met een drieliterfles zou gaan zeulen.
Nee dat begrijp ik ook niet. Heb wel collega's met een 2 liter waterfles, maar die laten 'm op kantoor staan. Ik heb liever een kleinere, kan ik vaker even een rondje naar de waterkoeler lopenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap sowieso niet zo goed waarom je met een drieliterfles zou gaan zeulen.
Ja, als je daadwerkelijk in LA of Texas rondhobbelt snap ik al dat ijs nog wel, maar verder?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:08 schreef TaMieke het volgende:
Die dingen die ze aan die fles hangen zijn nog dommer dan die hele fles.![]()
En die nood voor ijsblokjes...
Wat hangen ze eraan?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:08 schreef TaMieke het volgende:
Die dingen die ze aan die fles hangen zijn nog dommer dan die hele fles.![]()
En die nood voor ijsblokjes...
Ik ook maar nu wordt het helemaal ondraaglijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Gelukkig" moest ik toch al even dimmen met chocolade.
Alsof je niet even je flesje kunt vullen tussendoorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, zo veel drinken is op zich niet verkeerd.
maar ik ga niet met zo'n unit slepen.
mijne past een halve liter koffie in. dat is een mooi formaat voor onderweg
het wordt zo iets, of een camelbak denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben er erg tevreden mee, heb 'm al een jaar of 10 nu
Dat moet iedereen hier.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Gelukkig" moest ik toch al even dimmen met chocolade.
Tasjes met labello, gezichtsmaskers, parfum, handcreme, telefoons, sleutels. De hele rambamquote:
Dan zou ik het nog snappen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als je daadwerkelijk in LA of Texas rondhobbelt snap ik al dat ijs nog wel, maar verder?
Ehh okquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tasjes met labello, gezichtsmaskers, parfum, handcreme, telefoons, sleutels. De hele rambam
[..]
Mensen moeten wel horen dat je zo'n ding hebt natuurlijk. Anders heb je 'm alleen voor jezelf en da's nie status.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan rammelt en klettert dat steeds zo lekker tegen die fles aan.
ja, zo'n enorme tumblr is alleen nuttig als je 24 uur per dag graan aan het oogsten bent en niet mag stoppenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof je niet even je flesje kunt vullen tussendoor
Je bedoelt Ye?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
ik las een comment waarom jay z die chick zo raar behandeld he, die persoon zei dat het eigenlijk zijn wraak op Kim K is en dat hij daarom al die vernederende dingen laat doen. Zit volgens mij best wat in
haten op kinder chocoladequote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]voor de calories
omdat je geen kind bent
Ye Z.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:21 schreef bitterbal het volgende:
hoe kom ik nou weer op jay z uit. nou goed Kanye west natuurlijk
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
ik las een comment waarom jay z die chick zo raar behandeld he, die persoon zei dat het eigenlijk zijn wraak op Kim K is en dat hij daarom al die vernederende dingen laat doen. Zit volgens mij best wat in
Ja ik hoop maar voor haar dat het d'r ding is of zo. Want dit begint wel erg sneu te worden anders.quote:
quote:
Bij de afterparty was ze volgens mij flink volgegooid met drank en ging ze helemaal los.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ja ik hoop maar voor haar dat het d'r ding is of zo. Want dit begint wel erg sneu te worden anders.
Kan dus zomaar eens een gooi doen naar presidentschap in 2028quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ye heeft ze gewoon mentaal niet alle 24 in het kratje. Good artist, maar leeft daarbuiten in zijn eigen bipolaire droomwereld
dat zou wel entertaining zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan dus zomaar eens een gooi doen naar presidentschap in 2028
Is er iemand van de superrijken der aarde die wel nog helemaal op de planeet is?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ye heeft ze gewoon mentaal niet alle 24 in het kratje. Good artist, maar leeft daarbuiten in zijn eigen bipolaire droomwereld
Idiocracy.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou betekenen dat Het Oranje Geval weer optieft, doe ik het voor.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen als ze begraven zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is er iemand van de superrijken der aarde die wel nog helemaal op de planeet is?
ik weet niet of het daar beter van wordt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou betekenen dat Het Oranje Geval weer optieft, doe ik het voor.
"Een gooi doen naar" betekent niet dat 'ie het ook zou worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet of het daar beter van wordt.
Misschien kan hij R kelly nog als VP inzetten.
Ben je ziek?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik blijf wel negatief. Het zit in mijn bloed.
Nee, da's bij mij positief.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik blijf wel negatief. Het zit in mijn bloed.
Positiviteit helpt welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's bij mij positief.
Dacht ik.
Zeker. Zou niet zijn eerste run zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het oranje geval tyft sowieso op, want dit is zijn tweede termijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou betekenen dat Het Oranje Geval weer optieft, doe ik het voor.
Honger?quote:
Pah, alsof 'ie z'n mattie Putin niet na zou willen doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het oranje geval tyft sowieso op, want dit is zijn tweede termijn.
Vance 2028![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenminste, ik heb nooit gehoord dat ik A- zou hebben.
O negatief hier.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
ik heb o positief kwam ik hier achter bij het bloed doneren
Vast wel. Maar de US constitutie is heel stevig een zeer lastig te amenderenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pah, alsof 'ie z'n mattie Putin niet na zou willen doen.
Ik kijk nergens van opquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vast wel. Maar de US constitutie is heel stevig een zeer lastig te amenderen
Nou ja. Wettelijk. Maar het enige dat je echt nodig hebt is genoeg mensen in het leger die aan jouw kant staan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vast wel. Maar de US constitutie is heel stevig een zeer lastig te amenderen
Dit als profielfoto:quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
O negatief hier.
Misschien moet ik dat meer adverteren op de datingmarkt. Altijd universeel doneerbaar bloed bij de hand.
KAN hele goeie reclame zijn.quote:
"Mijn bloed kan je reddenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
O negatief hier.
Misschien moet ik dat meer adverteren op de datingmarkt. Altijd universeel doneerbaar bloed bij de hand.
Waarom zou je iemand die niet naar die band wil luisteren als vriendin willen hebben?quote:
Geen moordwapen als wijlen mr. Steele nee?quote:
Ik heb nog steeds een zekere shoot in m'n geheugen gegrift staan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die niet naar die band wil luisteren als vriendin willen hebben?
Amazing!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:04 schreef DeZwabber het volgende:
Bestel ik eergisteren een film die net uit is. Niet meer direct op voorraad. "Verwachte levertijd april - augustus"
Oh oké.
Amazon vandaag: "Ja hoi hij is verzonden."
Nice.
Wie wel?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen moordwapen als wijlen mr. Steele nee?
Gaat lekker zo.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
In de hersenen van mensen zitten mogelijk enkele grammen microplastics. Dat blijkt uit een onderzoek van de Universiteit van New Mexico, gepubliceerd in wetenschappelijk tijdschrift Nature.
Er is nog weinig bekend over hoe schadelijk microplastics voor mensen zijn. Het RIVM pleitte al eerder voor meer onderzoek.
https://nos.nl/artikel/25(...)-mensen-aangetroffen
Wat een lelijke jochies.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Elon heeft letterlijk een team van zes autistische tech zoomers op adderall die 24/7 miljarden aan zinloze overheidsuitgaven wegsnijden![]()
![]()
Wegsnijden is heel eenvoudig natuurlijk. Heb je wat quick wins en waarschijnlijk heb je later toch niet te zorgen meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Elon heeft letterlijk een team van zes autistische tech zoomers op adderall die 24/7 miljarden aan zinloze overheidsuitgaven wegsnijden![]()
![]()
Kinderen heofde ik toch al niet meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze zitten ook in je ballen
Pathé heeft tegenwoordig mystery classics. Dus in plaats van sneak previews draait er een oude film maar je weet dus niet wat je te zien krijgt. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze boii zit vol spannende verhalen jonguh.
Waarom klinken hun namen als Star Wars-figuren?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wegsnijden is heel eenvoudig natuurlijk. Heb je wat quick wins en waarschijnlijk heb je later toch niet te zorgen meer.
Dat mag de volgende president allemaal opruimen en dan krijgt die ook de schuld.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wegsnijden is heel eenvoudig natuurlijk. Heb je wat quick wins en waarschijnlijk heb je later toch niet te zorgen meer.
Oh dat is wel geinig.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pathé heeft tegenwoordig mystery classics. Dus in plaats van sneak previews draait er een oude film maar je weet dus niet wat je te zien krijgt. Ik ben benieuwd
Niet opgelet, ik was aan het wachten tot die kleine muppet voor haar zich eens om zou draaien.quote:
Die dingen zijn vorig jaar over komen waaien uit de VS. Nosferatu had er ook een maar die had de Pathé dan weer niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat is wel geinig.
Ik zag ook dat ze een Captain America popcornbucket hebben vanwege de nieuwe film.
Deden ze dit soort dingen überhaupt in de piek Marveltijden? Het voelt als erg laat om nog hard te gaan op Marvelfilms als groot evenement.
Ik geloof niet dat ze de Mr. Universe verkiezing hoeven te winnen.quote:
rizz?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze de Mr. Universe verkiezing hoeven te winnen.
Tevens hebben deze jochies over een paar jaar meer rizz dan heel deze SC bij elkaar
Dune ook. Ik zou naar Pathé grgaan zijn voor een Dunussy.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dingen zijn vorig jaar over komen waaien uit de VS. Nosferatu had er ook een maar die had de Pathé dan weer niet.
Zoals Musk zijn rizz ook denkt te kopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze de Mr. Universe verkiezing hoeven te winnen.
Tevens hebben deze jochies over een paar jaar meer rizz dan heel deze SC bij elkaar
Ze tappen het af, gieten het door een zeef en laten het weer in je aderen lopen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week weer wat microplastics uit mijn bloed laten filteren.
Het is wel boven 0.quote:
Vrouwen vallen op geld en statusquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoals Musk zijn rizz ook denkt te kopen natuurlijk.
Krijg je zo'n saaie emmer van Captain Americaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dune ook. Ik zou naar Pathé grgaan zijn voor een Dunussy.
Gewoon zorgen dat je jezelf kunt onderhouden, dan kun je voor een leuke partner in plaats van een rijke gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op geld en status
Had gekund, het is immers na tienen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht iets heel vunzigs
Meh.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is niet altijd feest.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht iets heel vunzigs
En niet eens de echte Captain America.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je zo'n saaie emmer van Captain America
"Oxford English Dictionary (OED), heeft 'rizz' tot woord van 2023 verkozen"quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Het staat ook gewoon in de Van Dale
Whehehehequote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er een soort Salacious Crumb aan vastzit, laat maar hoor.
Ik heb die andere films niet heel aandachtig gekeken dus ik snap niet zo goed hoe er ineens een nieuwe kan zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En niet eens de echte Captain America.
Cringequote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Oxford English Dictionary (OED), heeft 'rizz' tot woord van 2023 verkozen"
Ik krijg hier een beetje bepaalde flashbacks van, al ziet dit er wel hygiënischer uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:40 schreef kwiwi het volgende:
El Salvador heeft Trump aangeboden om tegen betaling Amerikaanse gevangenen in hun mega gevangenis te zetten. Dit is de gevangenis![]()
[ afbeelding ]
Jezus wat vreselijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:40 schreef kwiwi het volgende:
El Salvador heeft Trump aangeboden om tegen betaling Amerikaanse gevangenen in hun mega gevangenis te zetten. Dit is de gevangenis![]()
[ afbeelding ]
Beetje de modernere versie.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg hier een beetje bepaalde flashbacks van, al ziet dit er wel hygiënischer uit.
Nog wel. Het complex is pas 2 jaar oud.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg hier een beetje bepaalde flashbacks van, al ziet dit er wel hygiënischer uit.
Contract van Chris Evans zat er op, claimen ze.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die andere films niet heel aandachtig gekeken dus ik snap niet zo goed hoe er ineens een nieuwe kan zijn![]()
Maar de trailer zag me er al veel te politiek uit.
Ik weet niet of ze deze gevangenis bedoelen. Dit is voor gangmembers die levenslang zitten en neverever meer vrijkomenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze tappen het af, gieten het door een zeef en laten het weer in je aderen lopen?
Dat vergeet ik altijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zit niet in de juiste mindset om het fatsoenlijk uiteen te zetten, maar ik vind het een nare manier van posten, zo'n "Vrouwen vallen op geld en status".quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen obvi. Maar genoeg
Ik las net ergens een reactie op de beschuldigingen jegens Neil Gaiman, 'dat vrouwen niet zo snel aangifte moesten doen, want ze verpesten de reputatie van de man'. Joe.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit niet in de juiste mindset om het fatsoenlijk uiteen te zetten, maar ik vind het een nare manier van posten, zo'n "Vrouwen vallen op geld en status".
Alle gaten dicht houdenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:43 schreef Ama het volgende:
Ik zou echt nooit meer een oog dicht doen met zoveel mensen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las net ergens een reactie op de beschuldigingen jegens Neil Gaiman, 'dat vrouwen niet zo snel aangifte moesten doen, want ze verpesten de reputatie van de man'. Joe.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las net ergens een reactie op de beschuldigingen jegens Neil Gaiman, 'dat vrouwen niet zo snel aangifte moesten doen, want ze verpesten de reputatie van de man'. Joe.
Is goedquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit niet in de juiste mindset om het fatsoenlijk uiteen te zetten, maar ik vind het een nare manier van posten, zo'n "Vrouwen vallen op geld en status".
Heb je ze nog niet verbrand?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Goeie wel, ik zorg wel dat ik nul boeken zichtbaar heb op de achtergrond mocht ik de OF weer eens aanslingeren. Echt zo geen zin in discussies daarover dan.
Alle boekenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je ze nog niet verbrand?![]()
Doet me denken aan een scene uit een film.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slecht voor het milieu, die lijm.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
gezelligquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie auto we- oh wacht.quote:
Ja man, weet je hoeveel dat er zijn.quote:
quote:Op 4 februari is het Frikandellendag, dé dag om onze favoriete snack in het zonnetje te zetten. Omdat de frikandel een iconische snack is die het verdient om gevierd te worden! Of je hem nu eet met curry en mayo, in stukjes met saus, of gewoon puur natuur
Ik sla over.quote:
Ja de kroket is veel lekkerderquote:
quote:
quote:
Ik hou m'n hart vast voor de dag dat Stephen King gaat dementeren en onzin op threads gaat gooien.quote:
Hij spreekt de waarheid!quote:
Nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij spreekt de waarheid!
Het een sluit het ander natuurlijk niet uitquote:
Denk heel veelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer je in mei in NL ben, hoeveel kroketten ga je dan eten?
ja moet ook heel veel flappen etenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je 2 stoelen boeken voor op de weg terug.
Niks anders wat je mist qua eten?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ook heel veel flappen eten
Kibbeling?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel , loetjes ballen, de ramen van takumi, haring/.
Hoeveel is dat?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Lees nu dat een snackbar in Arnhem vandaag frikandellen verkoopt voor de prijs van 25 jaar geleden.
Snel heen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Lees nu dat een snackbar in Arnhem vandaag frikandellen verkoopt voor de prijs van 25 jaar geleden.
Denk dat het weinig zin heeft als ik een treinkaartje of benzine/parkeerkosten moet betalen. Het is me ook net te ver om even te fietsen.quote:
Ik vergeet altijd dat dat een restaurant is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Om het rendabel te maken moet je gewoon even een dozijn wegwerkenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat het weinig zin heeft als ik een treinkaartje of benzine/parkeerkosten moet betalen. Het is me ook net te ver om even te fietsen.
maakt loetje nog iets anders dan biefstuk en witbrood?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ballen, blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt loetje nog iets anders dan biefstuk en witbrood?
ja overdag hebben ze gehaktballenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt loetje nog iets anders dan biefstuk en witbrood?
Nog nooit gehadquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
Die bal, oh man man man. Als je hem dan in de bali saus neemt. G O D D E L I J K
Vast niet die weekend abonnement.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Flex-abbo bij de NS weer in de aanbieding![]()
Ik betaal echt zelden de volle prijs daarvoor
Volgens mij ziet hier ook echt nergens een beetje in de buurt (lees 50 km omtrek) geen 1.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
Die bal, oh man man man. Als je hem dan in de bali saus neemt. G O D D E L I J K
nou ja hier is er ook genoeg eten natuurlijk om dik van te wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Zometeen passen al je zomerjurkjes niet meer
Waar gaat dit over? #nieuwsgierigquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
@:DeZwabber de hint voor de Mystery Classic is "'Happy 30th. Or 31st.'"
Ik heb geen idee.
Hoezo de ramen van takumi dan? Hebben ze daar geen ramen? Of is het alleen maar rijstquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel hebben hier ook ramen maar vind die van takumi toch echt goddelijk. Die van hier is wel lekker maar geen 10quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo de ramen van takumi dan? Hebben ze daar geen ramen? Of is het alleen maar rijst
M'n eerste gedachte ging naar Groundhog Day, maar da's puur associatief.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
@:DeZwabber de hint voor de Mystery Classic is "'Happy 30th. Or 31st.'"
Ik heb geen idee.
Hier ook, maar na een weekendje nederland weeg ik toch altijd een kilo meerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hier is er ook genoeg eten natuurlijk om dik van te worden
Door alle vlaai?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, maar na een weekendje nederland weeg ik toch altijd een kilo meer
Gevulde kwiwiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, maar na een weekendje nederland weeg ik toch altijd een kilo meer
Ja dat was ook mijn idee.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n eerste gedachte ging naar Groundhog Day, maar da's puur associatief.
Vast aan het uitslapenquote:
Big timequote:
NederlandseNeef.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Big time
Ik zou wel willen slapen nu, al vind mijn werkgever dat niet zo'n goed idee
Niet hier maar lamp hoeft gelukkig ook niet aan dus het is oke.quote:
Dat is wel laatquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
NederlandseNeef.
Ik wilde wakker worden rond 10... Viel m'n telefoon uit, en dus m'n wekker12 uur was ik wakker
Jij bent toch een zonnestraaltjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet hier maar lamp hoeft gelukkig ook niet aan dus het is oke.
Ja. beetje extreem welquote:
Mwah niet altijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent toch een zonnestraaltje
Heb je vakantie?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
NederlandseNeef.
Ik wilde wakker worden rond 10... Viel m'n telefoon uit, en dus m'n wekker12 uur was ik wakker
Nee, werkzoekendequote:
quote:
Ok blijkbaar was dit algemeen bekendquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige hier meer met een Wajong.
Wat voor werk zoek je?quote:
Ik alleen wat er gebeurde bij zijn huisquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ok blijkbaar was dit algemeen bekendHeb die hele Braddy/Braddie (??) geschiedenis niet gevolgd.
Ben nu aan 't rondneuzen met een coach voor ouderenvervoer. Kijken of dat haalbaar is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat voor werk zoek je?
Fijne bladzijde uit m'n leven wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik alleen wat er gebeurde bij zijn huis
Is toch helemaal geen weer om te gaan suppenquote:
Wel weer om lekker tussen de middag te soepenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch helemaal geen weer om te gaan suppen
Drysuit aan en gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom is daar een coach voor nodig?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben nu aan 't rondneuzen met een coach voor ouderenvervoer. Kijken of dat haalbaar is.
Nee, het is koud en grijsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iemand niet zonder reden Wajong heeft.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom is daar een coach voor nodig?
Hallo dit is Fok hé?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom is daar een coach voor nodig?
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel weer om lekker tussen de middag te soepen
O jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iemand niet zonder reden Wajong heeft.
Voor de buis.quote:
Volgens de deskundigen hier krijgen alleen luie mensen Wajong, vermoed ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iemand niet zonder reden Wajong heeft.
Gisteren was het nog zo lekker koud en zonnigquote:
Ik heb er geenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens de deskundigen hier krijgen alleen luie mensen Wajong, vermoed ik.
Jij doet ook teveel, tientallen kilometers fietsen op een dagquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben afgewezen voor de Wajong, wel aangevraagd ooit
Ik heb het toeslagensysteem zo goed mogelijk uitgemolken als student, en ben daarna vertrokken. Sloeg helemaal nergens op hoe ik daardoor op een gegeven moment woondequote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb 2x een aanvraag moeten doen voor de bijstand. Gelukkig werden die niet doorgezet.
schofterig wat ze jullie hebben aangedaan en dan druk ik mij nog zacht uitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Fijne bladzijde uit m'n leven wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |