SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Per se of persé
Ik kon even mijn ogen niet geloven.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
het is gewoon per se @ToTquote:Op maandag 3 februari 2025 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil niet per sé lullig doen, maar wat betekent perce eigenlijk, mevrouw de spellchecker?![]()
![]()
![]()
ik schreef het alleen maar zoals kree het altijd doetquote:Op maandag 3 februari 2025 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss, en die rode friemeltjes onder dat woord zijn je nooit opgevallen?![]()
![]()
Die onzin heb ik uitgezet.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss, en die rode friemeltjes onder dat woord zijn je nooit opgevallen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen zin inquote:Op maandag 3 februari 2025 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
nee dat moet je zelf ook maar eens leren![]()
Geen idee, ik heb Edge.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah!quote:Op maandag 3 februari 2025 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
ik schreef het alleen maar zoals kree het altijd doet![]()
![]()
![]()
Mn sokken wel?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
dan niet he
ik hoef jouw onderbroeken niet te wassen![]()
![]()
Bij mij heet het "Enable grammar and spellcheck assistance" bij de Settings. En dat staat uit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat doet die rare vogel welquote:Op maandag 3 februari 2025 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
dat is een mooie klus voor @:KissingBird![]()
![]()
Het is een browser instelling. Dus: jaquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar niet mobiel denk ikquote:Op maandag 3 februari 2025 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een browser instelling. Dus: jaCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ehhh. Even kijken. Chrome?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
NOOIT!quote:Op maandag 3 februari 2025 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
dat is een mooie klus voor @:KissingBirdSmile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: