Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
ik hoorde ook zoiets half, ex??? van wiequote:Op maandag 3 februari 2025 20:29 schreef Skyx het volgende:
Wat zei Demi nou, ik kan het weten want ben zijn ex?
Ja, als in ex-gestalktequote:Op maandag 3 februari 2025 20:29 schreef Skyx het volgende:
Wat zei Demi nou, ik kan het weten want ben zijn ex?
Denk ook dat ze dat zo bedoeldequote:
Heel goed scenario, dat Febo dat kutfietsje in resereve heeft gehouden voor noodgevallenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:36 schreef Soury het volgende:
Nou morgen fietst Esje even 250 punten erbij en kunnen ze bovenaan staan
Manon lijkt me geen aardige meid en dan zeg ik het voorzichtig. Maar dat is dan wel weer leuk voor de kijkers.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Dat wordt vechten om Manon tussen El Che en Delano, topshow. Robert eindelijk punten gepakt en de haaien in de min geknald. Fleuris gefaald met een opdracht, geweldige aflevering dus wederom. Die Emma kan niets, dat is wel duidelijk. Als een bang hertje liet ze Robert zijn gang gaan en profiteerde enkel van zijn fouten zowat.
Die Manon trouwens begint wel steeds meer in zichzelf te geloven, wat een 'air' heeft dat kind.
Geen idee of dat scenario is, wat we wel weten dat die gast tien rondjes door de loods kan met drie dagen oefenen . En Demi heeft n.b. ooit zo'n ding gehad.Zou wel grappig zijn dan is Floris weer even weg van plek één.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heel goed scenario, dat Febo dat kutfietsje in resereve heeft gehouden voor noodgevallen![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ie meteen op zijn kaak flikkert.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:36 schreef Soury het volgende:
Nou morgen fietst Esje even 250 punten erbij en kunnen ze bovenaan staan
Nou nouquote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:36 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie meteen op zijn kaak flikkert.
Zijn kaak dat wel hebben, nog nooit gebruikt voor kauwen.
Geen wonder dat die akelige stalker altijd honger heeft, hij proeft niets.
Zoals hij ook aan tafel zit. Een normaal mens zit rechtop en brengt de vork naar zijn mond.
Elsje zit krom zodat zijn mond bijna op zijn bord zit. Kan ie sneller schuiven schuiven schuiven.
Wat heeft Kelly dan gedaanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:47 schreef Majoraan het volgende:
Ik hoop dat sekteleider Robert Kelly snel op haar plaats zet. Dat lijkt me karma 2.0
Kelly sneerde naar Charissa, waar ze zogenaamd zo van houdt, dat het bondje van Floris een sekte was.quote:
Sinds wanneer houdt Kelly van Charissa, of heb ik wat gemist.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 01:47 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Kelly sneerde naar Charissa, waar ze zogenaamd zo van houdt, dat het bondje van Floris een sekte was.
En nu met uberstormfuhrer Robert in een deuk liggen dat de door hun gemanipuleerde Charissa ooit een spel
opeist dat ze volgens hen sowieso verliest. Hahaha, wat een lol. Maar wat kan Kelly zelf dan.. #team Charissa.
Ongeveer net voor ze mochten kiezen wie de de afgelopen finale mocht spelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds wanneer houdt Kelly van Charissa, of heb ik wat gemist.
Dan had mikali er nog ingezetenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
Die zoveelste vage aankondiging van Brian dattie weggaat, met nog ruim 3 weken te gaan voor hem, dat nut ontgaat me waarom dat zonodig moest bij de start van de nieuwe Cyclus.. had gelijk vertrokken met Sylviaatje en Moriaatje. dan hadden we gelijk wat meer vers vlees in huis
Ze moeten allemaal een keer weg.. maar gá dan en niet nog eerst er weken over mekkerenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:21 schreef BinkieOpBankie het volgende:
[..]
Dan had mikali er nog ingezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tipje van de sluier van vanavond
Wat een enorme helden![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:14 schreef greysbones het volgende:
Ik ben geen lid van deze groepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tipje van de sluier van vanavond
Wat een enorme helden![]()
Ja das wel beetje balen van die FB groepenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben geen lid van deze groep
Vreselijk kan daar niet tegen als iemand aan me zitquote:
Ja erg hè, volwassen kerel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
Ik zie een muis
Waar
Daar onder de bank
Stelletje angsthazen
Robert op tafel![]()
Ja die dacht Jorrit makkelijk te winnen , vloog er zo uit…quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:52 schreef Skyx het volgende:
Die opdracht is al eens geweest toch met die vaas?
Haha moest ik ook aan denken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:52 schreef King_Merc het volgende:
Jorrit zal wel Ptsd krijgen als ie dit nu ziet..
Ja raar dit.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:00 schreef King_Merc het volgende:
Die 1 wieler zal wel een “nep” proef zijn geweest, te veel oefenen en met een totaal andere proef aankomen… zullen ze hebben gezien dat Floris het meest slecht deed met oefenen ?
Neehoor, de meesten lopen dagen achter, of zwammen nog erger dan dan hier.. ergens andersquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja das wel beetje balen van die FB groepen
Ik kreegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
Robert meteen in een deuk bij de eerste tonen die uit die blokfluit komen
Squid game liedje eronder ook
Is officiële bondgenoten groepquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, de meesten lopen dagen achter, of zwammen nog erger dan dan hier.. ergens anders
Hahaha! Het fluitlied, nog niet eens aan gedacht!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kreeg
Ik ga een stukje spelen op mijn fluit flashbacks
Vergeven nu Precious deze deedquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:22 schreef freaky40 het volgende:
Ja, na de copy/paste opdrachten uit EJVJL nu een copy/paste opdracht uit deze show zelfs, en wel de eerste opdracht ooit daar waar Jorrit als eerste faalde. Jammer dat die Vossen dit weer hebben gepakt.
Wat is dit voor een 10de rangs sitequote:Op woensdag 5 februari 2025 14:51 schreef Gia het volgende:
https://journalnet.family(...)cLy_x-zddcCIvEHWpYUg
Senna heeft het voorgenomen huwelijk gecanceld, ze vindt hem nog steeds te kinderachtig!!
Goh, wie had dat nou verwacht??
Ze heeft hem gebruikt om te winnen. Ik moet hem niet zo maar hij mag blij zijn dat dit valse mens hem zomaar ineens niet ziet zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:51 schreef Gia het volgende:
Senna heeft het voorgenomen huwelijk gecanceld, ze vindt hem nog steeds te kinderachtig!!
Ze heeft wel Ja gezegd ...quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:51 schreef Gia het volgende:
Nope, die gaat een week uitjanken in bed bij Emmaquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:24 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk een mooie brief van Senna de loods in waarin dit nieuws wordt mede gedeeld. Eens kijken hoe snel hij dan de poort uit rent!
Mocht het waar zijn, dan hoop ik wel dat ze dit laat weten aan Floris. Kan hij nog werk maken van Emma en gezellig dubbeldaten, de broers en de tweeling. Leuk toch!quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze heeft hem gebruikt om te winnen. Ik moet hem niet zo maar hij mag blij zijn dat dit valse mens hem zomaar ineens niet ziet zitten.
Zo lang vasthouden aan iemand die ze thuis net had leren kennen en dan toch omgaan, het lag helemaal in de lijn der verwachtingen dat hem hetzelfde zou overkomen toen zij eruit ging e voila!!!!
Of hij daar zo makkelijk overheen stapt denk ik niet, is het het type niet voor, ik denk dat hij veel verdriet gaat krijgen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Mocht het waar zijn, dan hoop ik wel dat ze dit laat weten aan Floris. Kan hij nog werk maken van Emma en gezellig dubbeldaten, de broers en de tweeling. Leuk toch!
Inderdaad, tegen wie heeft ze dat gezegd, wanneer? Bron? Allemaal onduidelijk, maar onzin uit november wordt dan wel weer opgerakeld. Ik hou het op stierenuitwerpselen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is dit voor een 10de rangs site
Met een hobby verhaal![]()
![]()
wat een kop hè? pfffff griezelquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Snel nog maar een lijntje snuiven bij Febo![]()
[ afbeelding ]
gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die mag van mij vanavond nog wel oplossen onder de douche🤐
Dat wordt weer rellen op FBquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja.. De Vossen worden weer bevoordeelt .. puur toeval natuurlijk
[ afbeelding ]
Dat Vaderfiguur doet beter dan die OuweOmaZeur act van Moriaatje(exit)quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:11 schreef Soury het volgende:
Elsje is ook beter te pruimen, denk gek genoeg dat hij en Robert elkaar wel liggen.
Alie zoekt altijd meisjesquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:13 schreef Soury het volgende:
Lynn vind zichzelf een lekker wijf die zo in een videoclip kan spelen. Kweet niet hoor
Is wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Vaderfiguur doet beter dan die OuweOmaZeur act van Moriaatje(exit)
Mag is schele zeggen? nee dat mag vast niet...quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:13 schreef Soury het volgende:
Lynn vind zichzelf een lekker wijf die zo in een videoclip kan spelen. Kweet niet hoor
Als badeend misschien met die rare bovenlip van der.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:13 schreef Soury het volgende:
Emma was aan het mekkeren over Lyn, dat die altijd wegloopt als het gaat over hoe ze het vind in de Loodsquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
hmmmm ging even lekker tussen Charissa en Emma? kreeg het niet helemaal mee maar Emma liep boos weg en Char lachte een beetje
Het is een complot. De vossen MOETEn winnen van de redactie van het programma. Geen idee waarom, maar het is leuk om een idiote complottheorie te hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja.. De Vossen worden weer bevoordeelt .. puur toeval natuurlijk
[ afbeelding ]
En het sterke is, het is geeneens een complot meer. Iedereen ziet dit toch elke keer gebeuren.quote:Op donderdag 6 februari 2025 03:40 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Het is een complot. De vossen MOETEn winnen van de redactie van het programma. Geen idee waarom, maar het is leuk om een idiote complottheorie te hebben
Als ze nu ook ineens de mok maak opdracht winnen ligt het er wel erg dik bovenop….quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En het sterke is, het is geeneens een complot meer. Iedereen ziet dit toch elke keer gebeuren.
Dat ze de Lente-envelop aan de vossen gaven was idd puur toeval dat daar de 20% extra punten in zaten konden ze niet weten , maar een complot on de Vossen weer te laten winnen is leukerquote:Op donderdag 6 februari 2025 03:40 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Het is een complot. De vossen MOETEn winnen van de redactie van het programma. Geen idee waarom, maar het is leuk om een idiote complottheorie te hebben
En die mokken van die Vossen zagen er niet bepaald goed uit. De Gieren hadden een hele serie mokken gemaakt en daar zaten best goede tussen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:08 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Als ze nu ook ineens de mok maak opdracht winnen ligt het er wel erg dik bovenop….
Kan ook zijn dat stoer boksertje Davey toch weer interesse in haar heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Of hij daar zo makkelijk overheen stapt denk ik niet, is het het type niet voor, ik denk dat hij veel verdriet gaat krijgen.
Ze zegt dan wel dan ze niet in gaat op het huwelijksaanzoek wat zou kunnen betekenen dat het niet echt "uit" is maar dan zou ze niet zeggen dat ze hem kinderachtig vind dus ik denk dat het klaar is. Misschien flink op haar ingepraat? dan zat het zeker niet diep maar die indruk had ik van haar toch al niet.
Ja, wij hier ook. Je neemt toch niet het somberste seizoen!!quote:
Precious was anders best een hele mooie mok aan het maken voor ze in de fout ging.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En die mokken van die Vossen zagen er niet bepaald goed uit. De Gieren hadden een hele serie mokken gemaakt en daar zaten best goede tussen.
ik wist niet dat Feestboek ook hier aanwezig wasquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ze de Lente-envelop aan de vossen gaven was idd puur toeval dat daar de 20% extra punten in zaten konden ze niet weten , maar een complot on de Vossen weer te laten winnen is leuker![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn soepkommen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
Zo te zien gaan de vossen geen 1e worden en mocht het ineens anders zijn dan zou het wel heel raar zijn.
zeker, vooral die van Robertquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Zitten nog best aardige mokken tussen
Herstel, het zijn lelijke soepkommenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijkste is dat ze netjes zijn en op elkaar lijken.
Zelfs in lelijke soepkommen kan het heerlijkste soepje zitten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Herstel, het zijn lelijke soepkommen
Niet Emma,maar die met succes Brit Dekker spelende Charis, veel dommer en bloed trekkend kan haast nietquote:
Ik mag Charis wel😉quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet Emma,maar die met succes Brit Dekker spelende Charis, veel dommer en bloed trekkend kan haast niet
Britt is niet dom. Heeft gewoon weinig algemene kennis. Ze heeft havo gedaan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet Emma,maar die met succes Brit Dekker spelende Charis, veel dommer en bloed trekkend kan haast niet
Dat staat los van de discussie of ze de act van haar leven speelt daar.. we herrinneren allemaal Adje nog wel.. de debielige assisent van Paul de Leeuw heeft het ruim een jaar volgehoudenquote:
Britt was óók een act.. bedoel ik te zeggenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Britt is niet dom. Heeft gewoon weinig algemene kennis. Ze heeft havo gedaan.
Die floept er gewoon dingen uit.. hahaquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Britt was óók een act.. bedoel ik te zeggen
Ja apartquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:58 schreef BinkieOpBankie het volgende:
Maar heeft die manon daddy issues ofso? Lekker bij robbert in de armen
tjaquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
Die lillike mokken zijn dus wel moeilijker ?!
Absoluut, de gedrochten van de Vossen zijn Kunstvormen in als hun lelijkheid.. het is natuurlijk puur toeval als de Vossen wéér zouden winnenquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
Die lillike mokken zijn dus wel moeilijker ?!
Lijkt erop dat ze na 200 jaar zijn opgegraven.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Presious krijgt iig vast de schuld , niet King Floor
[ afbeelding ]
Ik zei het..quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:19 schreef King_Merc het volgende:
Zie ze er nog wel voor aan dat ze de Vossen 250 punten geven.. (want grotere mokken zijn lastig, en die oortjes boeie..
Haha ja, meer geluk dan wijsheidquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
ze weten niet eens waarmee ze bezig waren en het dan benoemen als dat ze een risico hebben genomen?????
Die schijnt stukgevallen te zijnquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
en waarom pakt zij niet haar eigen bordje????
Zeker wel, dat El RelKutter steeds de Relstarter is en Emma de steeds Afmaakster... zeker 2x er week heeft El Gay een aanval van "ikmoeteenteringzooiemaken"quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:31 schreef BinkieOpBankie het volgende:
Er is toch wel een patroon te zien in al het gezeik in die loods en emma
Denk 4 scenario,squote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:08 schreef Skyx het volgende:
Is dat ooit eerder gebeurd, iemand naar huis sturen?
Of is het gewoon iemand van andere bondje wisselen?
Er zou bij deze opdrachten eigenlijk blind gejureerd moeten worden. Maar goed, dan nog weet je niet of de FEBO de jury's influistert welk project de meeste punten moet krijgen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:25 schreef StephanLVEVO het volgende:
Hoe dan floris 2e pot
Dit is echt illuminati complot
Alien lizards
En daarna tegen El Che mekkeren dat hij haar mes heeft!quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
en waarom pakt zij niet haar eigen bordje????
Ik vermoed het laatste. Denk niet dat ze zomaar iemand wegsturen en dat iemand anders dat moet beslissen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:08 schreef Skyx het volgende:
Is dat ooit eerder gebeurd, iemand naar huis sturen?
Of is het gewoon iemand van andere bondje wisselen?
Ze is 20, maar denkt daar de expert in alles te zijn. Slechte invloed van Flo, gok ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:43 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Inmiddels geloof ik ook gewoon jullie, wat betreft complot theorieën over de vossen alsof hun altijd zullen gaan winnen, die mokken van hun waren echt niet beter dan die van de gieren.
Maar elke keer winnen de vossen of bijna hun.. begint irritant te worden..
Och en Emma wat een vervelend kind is dat, ik denk dat zij stiekem fleuris wilt en nu Senna uit de weg is denkt zij haar slag te slaan.
Ze is wel een bijzonder groot kindquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:19 schreef freaky40 het volgende:
Emma, denkt dat ze heel wat is, en dat ze daar alles heeft mee gemaakt. Ze zit er 1 cyclus langer in dan Lynn nota bene. Maar gedraagt zich als een pedant kind wat op alle nieuwelingen hooghartig neerkijkt.
proestquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:50 schreef freaky40 het volgende:
Een reuze kleuter. Daarbij is Lynn met haar babyface een stuk volwassener.
Onze lieve onschuldige charissa ?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
Voor iemand die weken liep te miepen over dat ze bang was dat anderen steeds achter haar rug over haar lulde, lult ze prima zelf over anderen
Die ja, miss kennisopdrachtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onze lieve onschuldige charissa ?
Die vent oude lul denkt echt dat hij daar het opperhoofd is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
Robert grist het gewoon uit de handen van Brie
Meer charissa’s bij Florisquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
De groepen moeten blijkbaar herverdeeld worden.. Febo is niet tevreden
Jepquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
De knikkers hebben de kleuren van de bondjes denk ik.
Ja idd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
En Kelly zit echt vastgeplakt aan Robert
Das gewoon eng
vadercomplex?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
En Kelly zit echt vastgeplakt aan Robert
Das gewoon eng
Zoveel veren van de FEBOquote:
dat was even leuk maar verveelt al snelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SBS gaat er weer mee beginnen? MarbleMania?
De regiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:56 schreef StephanLVEVO het volgende:
Wat bedoelen jullie met febo? Snap er geen klote van
Beetje een naaistreek welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:01 schreef StephanL het volgende:
Bijzonder dat ze kunnen kijken naar Emma zo.
Als mensen nu gaan roepen dat het om Floris gaatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh.. Floris moet uit zijn bondje getrokken worden natuurlijk
Túúrlijk is er geen sturing.. hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als mensen nu gaan roepen dat het om Floris gaat
Dit hangt van zoveel toevalligheden aan elkaar
Dat is niet te sturen
Eerst de brief lezen, dat moest ze, dus we kennen niet de gehele tekst.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh.. Floris moet uit zijn bondje getrokken worden natuurlijk
De kans dat precies Emma die zwarte knikker zou krijgen was niet heel groot hèquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Túúrlijk is er geen sturing.. hoe kom je erbij
Zou ik niet doen, die wil kosten wat het kost de finale weer spelen.quote:
Maar we kennen niet de gehele tekst van de brief, misschien een keiharde opdracht.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kans dat precies Emma die zwarte knikker zou krijgen was niet heel groot hè
Ze mocht pas als 1 na laatste
Nouja kom je wel in de finalequote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, die wil kosten wat het kost de finale weer spelen.
Ze heeft hem toch helemaal aan brie voorgelezen ?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar we kennen niet de gehele tekst van de brief, misschien een keiharde opdracht.
Dus het had voor iedereen hetzelfde geweest
Dat zei ik hier thuis ook, Flo erbij en hj gaat weer bepalen, kan me niet voorstellen dat Brijan dit leuk vind alhoewel hij meestal alles wel accepteert.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, die wil kosten wat het kost de finale weer spelen.
En ze hadden blinddoeken op, maar ja kan kan het Febo niet kwalijk nemen te blijven proberen hé? zo kort na de Lentebriefquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kans dat precies Emma die zwarte knikker zou krijgen was niet heel groot hè
Ze mocht pas als 1 na laatste
Komt van de gouden kooiquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:10 schreef StephanLVEVO het volgende:
[..]
Snap ik maar hoezo febo? Is het een afkorting voor iets of hebben jullie gewoon trek
Dat weten we niet, misschien staat er ook iets in wat ze niet mag delen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft hem toch helemaal aan brie voorgelezen ?
Ze moeten Robert tevreden houdenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ze hadden blinddoeken op, maar ja kan kan het Febo niet kwalijk nemen te blijven proberen hé? zo kort na de Lentebrief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |